Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Får vel 5 min for å takke fansen.

 

Swansea klart best i åpningen. Går fryktelig sakte for Arsenal. Ingen intensitet eller vilje.

 

Trodde Lacazette skulle være en kontringsspiller jeg. Fryktelig treg... Blir fint med Auba. Kan jo ikke være dårligere!

 

Monreal! Flott assist av Ozil. Fryktelig ufortjent dog. Swansea har dominert i 30 min.

 

Og der kom den meget fortjente utligningen! Xhaka sin skyld igjen.

 

Håper vi selger Xhaka, Elnenny, Welbeck og Iwobi til sommeren. Mer ubrukelige spillere skal du lete lenge etter. Lacazette kan også være med på lasset i grunn. Mer oppskrytt enn Özil og det sier sitt.

 

Lenge siden jeg har sett Arsenal spille nå. Hadde nesten glemt følelsen av å bli pissa på.

 

Pause 1-1. Arsenal veldig heldige som ikke ligger under. Grusomt å se på. Clucas får forsvaret vårt til å se ut som barn

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Swansea har ikke dominert noen ting som helst, hatt farlige kontringer pga dårlig arsenalspill. Thats it. Men det er farlig nok det. Vi må opp mange hakk

 

De har dominert sjansestatistikken.

 

Swansea har spilt bra. De har sluppet oss til veldig få sjanser og forsvart seg godt. De kontringsmulighetene de har fått har kommet grunnet godt forsvarsspill og villighet til å angripe hurtig.

 

De har vært soleklart best i dag.

Lenke til kommentar

Hahahahaha, komisk. Arsenal er en parodi på en fotballklubb. Komikk runde etter runde. Ler meg ihjel.

 

Blir kamp om nedrykk neste sesong om dette fortsetter. Garantert. Blir jo pisset på av bunnlag i ligaen. Spennende å se hvor langt ned på tabellen klubben havner i år. Topp 8 ser stygt ut i alle fall

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Ser ikke kampen, men jeg tipper Arsenal har voldsomt mye ball og Swansea legger seg med alle mann bak og får inn et heldig mål. Mens jeg skriver dette har de fått to....

Ikke akkurat. Presser høyt og gjør at Arsenal gjør feil på feil. Perfekt taktikk mot laget som kollapser under press

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...