Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Ler fremdeles! Er det noe Arsenal skal ha så er det at de får meg til å le. Ofte.

 

For en gjeng med mentalt svake sveklinger. Helt utrolig at Swansea leder med 3 eller 4 mål! Ser ut som Barcelona mot Arsenal nå!

 

Gleder meg til Lacazette benkes for godt. Elendig spiller. Send ham i stedet for Giroud til Chelsea. 10 ganger spilleren Lacazette er.

 

Jadda inn med vår beste spiller!

Endret av Benbjo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk ikke en eneste Arsenalspiller utpå der som ser ut som han kan spille fotball. Wenger er nok stolt over verket sitt.

Må jo være utrolig deilig å heve millioner i uka uten at det stilles krav til deg. Ingen i Arsenal som bryr seg om hvordan klubben gjør det sportslig så lenge det tjenes penger.

 

Med dette tapet er topp 4 100% kjørt. Det er topp 10 som må bli målet nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt krise. Tipper Auba avlyser overgangen om han ser denne kampen.

Håper det. Denne klubben trenger å gå til grunne. Ingenting kommer til å hjelpe før Wenger er borte og tar med seg rasket sitt. Xhaka, Mustafi, Lacazette mm har ingenting i PL å gjøre. De dårligste i ligaen i sin posisjon med god margin.

Lenke til kommentar

Han har ikke tilført klubben noe som helst på flere år, så det er ikke gyldig argument lenger!

 

helt enig i det, men han har vel forsvart det for seg selv at han klart topp 4. fått flere poeng. Helt til sist sesong. Nå går det enda dårligere og jeg mener selv han må skjønne det nå. Dette går ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...