Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

Dette er jo et syltynt rykte fra en som ikke er verdt å høre på. Men kun for diskusjonens skyld; hvordan stiller folk seg her inne til Löw? Jeg er svært skeptisk da han ikke har hevdet seg på klubbnivå, noe som jo er svært forskjellig fra å ha ansvar for et landslag. Jeg klarer ikke helt å se på det som en fornuftig signering.

 

Men kanskje mer interessant, hvem mener dere er best egnet som Wengers overtager?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Löw, nei takk! 

 

Marco Silva, Nuno Santo eller lignende hadde vært spennende. Drømmen er Pochettino, men det kommer aldri til å skje. 

Tipper det blir Eddie Howe til slutt, eventuelt en totalt ukjent en, slik som da Wenger tok over. 

Sean Dyche kanskje? Han har i alle fall orden på det defensive. Noe Arsenal har manglet i årevis. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Löw, nei takk! 

 

Marco Silva, Nuno Santo eller lignende hadde vært spennende. Drømmen er Pochettino, men det kommer aldri til å skje. 

Tipper det blir Eddie Howe til slutt, eventuelt en totalt ukjent en, slik som da Wenger tok over. 

Sean Dyche kanskje? Han har i alle fall orden på det defensive. Noe Arsenal har manglet i årevis. 

Mener du det? To managere som har ingenting å vise fram av meritter det ønsker du i Arsenal? wow...

 

Allegri, Löw, og Simeone og kanskje Mancini får lov til å komme inn dørene for meg.

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Pochettino har selv sagt han aldri vil trene Arsenal. Ikke ville jeg hatt han heller. 

 

Low har en sterk cv selv om han ikke har den fra klubbfotballen, og han spiller en attraktiv fotball. Han har også pondusen og erfaringen som trengs for å ta over etter Wenger. Derfor blir det aldri noen Howe eller Dyche nå. Noe har nok Arsenal lært av Moyes og United. 

Lenke til kommentar

Må jo luke bort det totalt urealistiske.

 

Hadde du takket nei til Pochettino da han var i Soton?

 

At noen er manager i en mindre klubb betyr ikke at denne er en dårlig manager. Nuno Santo hadde vært helt strålende.

Fantastisk spiller, men utmerket seg ikke enda som manager. Han er et langtidsprosjekt for Spurs, lykke til. Vil aldri se han eller noen andre spurs managere i Arsenal. 

Lenke til kommentar

Kan ikke ha to på midten som går opp. Da må en av de holde igjen.. Kanskje Wilshere er bedre enn Xhaka i å avskjære spillere med ball. Xhaka er i alle fall ikke en DM. Jeg vet at tanken bak å kjøre Xhaka og Ramsey sammen er at Ramsey skal ha den avskjærende rollen, men det funker ikke slik når han kjører opp hele tiden.

Lenke til kommentar

Synes midtbanen hadde en veldig god balanse i dag. Når Ramsey vandret fremover så droppet Özil lenger ned. Gjerne med bistand fra Iwobi og Mkhitaryan i perioder. Xhaka var også veldig disiplinert og lå dypere enn han har gjort de siste kampene.

 

Jeg mener at vi ikke trenger en utpreget DM, men det som er viktig er å "tøyle" spillerne på midten slik at de ikke bomber fremover ved hver anledning (Ramsey) og glemmer de defensive pliktene sine, eller mister konsentrasjonen (Xhaka) og lar motstanderne bare løpe upresset gjennom midtbanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...