Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dan Crowley floppet totalt i Barnsley og er sendt tilbake til Arsenal. De synes han var for dårlig for League One.

 

**

 

Arsenal kid Dan Crowley is 'the best 18-year-old I've ever seen' says Barnsley boss as he claims youngster can play for England

 

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3296622/Dan-Crowley-one-talented-18-year-olds-ve-seen-says-Barnsley-boss-claims-youngster-play-England.html#ixzz3q42ytrmD 

 

Endret av Kleivis
Lenke til kommentar

Ser på RM-PSG og eneste jeg tenker på er hvor stort suger ikke lagene i PL (GENERELT og denne sesongen SPESIELT) ???

 

Kanskje utenom Arsenal mt.p spillet. Se på Manu bare... Fyyy f.. at folk fortsatt gidder å se typer som Wayne løpe opp og ned en bane etter en ball. For en primitiv fotballstil hele øya har. Uten utlendinger og utenlandske managere hadde PL toppen vært som Serie A, toppen! Evt machet type den franske ligaen..   #frustrertgooner

Lenke til kommentar

Ser på RM-PSG og eneste jeg tenker på er hvor stort suger ikke lagene i PL (GENERELT og denne sesongen SPESIELT) ???

 

Kanskje utenom Arsenal mt.p spillet. Se på Manu bare... Fyyy f.. at folk fortsatt gidder å se typer som Wayne løpe opp og ned en bane etter en ball. For en primitiv fotballstil hele øya har. Uten utlendinger og utenlandske managere hadde PL toppen vært som Serie A, toppen! Evt machet type den franske ligaen..   #frustrertgooner

 

No-seriously-tell-me-more.jpg

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ingen shocker at de to-tre beste i PL er dritt satt opp mot de to-tre beste i resten av topp-Europa. Eneste grunnen til at jeg gidder å se Rooney løpe sikk-sakk mellom stoppere og midtbane er at jeg liker laget (miljø, ikke genetisk). Derav +1 til wengerout. Har fuck all å si hvor mye tiki taka det er utpå der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...