Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge sida jeg har vært her. Hvem av gamlegutta er her fortsatt?

 

Alle?

 

Vi er ikke scousere

 

 

 

Ser at noen har nevnt Campbell som spiss, det skulle jeg gjerne få sett. Men jeg tror at han ender opp som Park, nemlig får aldri sjansen sin til å vise seg fram... Noe som er fortsatt uforståelig for meg, altså det med Park.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Hva mener du med det?

 

 

Omtrent ingen, kanskje alle, scouserne som var her i starten av er ikke her lenger. Alle har kuttet ut. Mens ManU, Chelsea og Arsenal-supporterne har holdt ut veldig lenge, selv om noen har kanskje falt av gjennom årene.

Lenke til kommentar

Istedenfor å savne ham, kan du vel prøve å komme med noen lange, fornuftige innlegg om hvorfor Wenger har gjort sine saker i denne sommeren på vegne av Le Prof?

 

For jeg har nemlig fortsatt ingen tro på laget vårt, før eller senere vil vi ramle sammen atter igjen. Du får oppmuntre oss ;)

Endret av Fox
Lenke til kommentar

 

Hva mener du med det?

 

 

Omtrent ingen, kanskje alle, scouserne som var her i starten av er ikke her lenger. Alle har kuttet ut. Mens ManU, Chelsea og Arsenal-supporterne har holdt ut veldig lenge, selv om noen har kanskje falt av gjennom årene.

 

Uffda. :hmm:

 

Savner le prof :(

Er vel ikke så lenge siden han var innom. ?

Lenke til kommentar

Istedenfor å savne ham, kan du vel prøve å komme med noen lange, fornuftige innlegg om hvorfor Wenger har gjort sine saker i denne sommeren på vegne av Le Prof?

 

For jeg har nemlig fortsatt ingen tro på laget vårt, før eller senere vil vi ramle sammen atter igjen. Du får oppmuntre oss ;)

Touchè, så desverre ingen oppmuntring fra meg.

 

Ser at Wenger belager seg på å bruke mange unge talenter denne sesongen. Det er mer som å flippe mynt og krone dette kommer til å gå bra eller ikke. Hvis en av midstopperne våre blir langtidskadet tror jeg vi er fucked. Ønsker fortsatt en backup spiss siden jeg har null tro på at Walcott/podolski får spille spiss. Vi har sinnsykt mange kamper framfor oss og vi har rett å slett ikke råd til å spille bare Giroud på topp, evt Campbell som backup er ikke godt nokk for 1 plass i premier league.

Lenke til kommentar

Touchè, så desverre ingen oppmuntring fra meg.

Ser at Wenger belager seg på å bruke mange unge talenter denne sesongen. Det er mer som å flippe mynt og krone dette kommer til å gå bra eller ikke. Hvis en av midstopperne våre blir langtidskadet tror jeg vi er fucked. Ønsker fortsatt en backup spiss siden jeg har null tro på at Walcott/podolski får spille spiss. Vi har sinnsykt mange kamper framfor oss og vi har rett å slett ikke råd til å spille bare Giroud på topp, evt Campbell som backup er ikke godt nokk for 1 plass i premier league.

 

 

Ikke glem en DM, per idag har vi ingen DM. Kun Arteta og Flamini som ikke funker så godt i 4-3-3, jeg ønsker egentlig at vi skal gå tilbake til 4-4-2.

Lenke til kommentar

 

Istedenfor å savne ham, kan du vel prøve å komme med noen lange, fornuftige innlegg om hvorfor Wenger har gjort sine saker i denne sommeren på vegne av Le Prof?

 

For jeg har nemlig fortsatt ingen tro på laget vårt, før eller senere vil vi ramle sammen atter igjen. Du får oppmuntre oss ;)

Touchè, så desverre ingen oppmuntring fra meg.

 

Ser at Wenger belager seg på å bruke mange unge talenter denne sesongen. Det er mer som å flippe mynt og krone dette kommer til å gå bra eller ikke. Hvis en av midstopperne våre blir langtidskadet tror jeg vi er fucked. Ønsker fortsatt en backup spiss siden jeg har null tro på at Walcott/podolski får spille spiss. Vi har sinnsykt mange kamper framfor oss og vi har rett å slett ikke råd til å spille bare Giroud på topp, evt Campbell som backup er ikke godt nokk for 1 plass i premier league.

 

 

Den backup-spissen du snakker om tror jeg nok er Sanchez.. Håper selvfølgelig jeg tar feil og at vi får inn en ny spiss og DM. Ox blir sikkert å spille på høyresiden til Walcott kommer tilbake i slutten av august.

 

 

Sanchez/Giroud

Cazorla/Podolski Özil/Rosicky Walcott/Ox

Ramsey/Flamini Arteta?/Diaby/Wilshere

Gibbs/Monreal Koscielny/Vermaelen? Mertesacker/Chambers? Debuchy/Chambers

Szczęsny/Ospina

Lenke til kommentar

Den backup-spissen du snakker om tror jeg nok er Sanchez.. Håper selvfølgelig jeg tar feil og at vi får inn en ny spiss og DM. Ox blir sikkert å spille på høyresiden til Walcott kommer tilbake i slutten av august.

 

 

Sanchez/Giroud

Cazorla/Podolski Özil/Rosicky Walcott/Ox

Ramsey/Flamini Arteta?/Diaby/Wilshere

Gibbs/Monreal Koscielny/Vermaelen? Mertesacker/Chambers? Debuchy/Chambers

Szczęsny/Ospina

 

 

Kanskje det, men utfra hva jeg ønsker at Wenger skal gjøre (men det skjer nok ikke).

 

Podolski/Sanchez Campbell/Giroud

Cazorla/Özil Ramsey/Wilshere Flamini/Arteta/Diaby Walcott/Ox

Gibbs/Monreal Kos Per Debuchy

Szczęsny/Ospina

 

 

Altså at vi spiller 4-4-2. Men ærligtalt vi har mange spennende, gode spillere. Men de er overflødige utfra hvor like de er, vi trenger flere forskjellige spillere.

 

Jeg elsker Rosicky, Ox, Arteta, Wilshere osv, men de ligger jo bak Ramsey i denne posisjonen han spiller i. Det blir egentlig dumt å sette dem i andre posisjoner. Wenger er altfor tent på offensive midtbanespillere, det er vel derfor vi mislykkes i de siste årene ved å ha for mange like spillere.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

 

Istedenfor å savne ham, kan du vel prøve å komme med noen lange, fornuftige innlegg om hvorfor Wenger har gjort sine saker i denne sommeren på vegne av Le Prof?

 

For jeg har nemlig fortsatt ingen tro på laget vårt, før eller senere vil vi ramle sammen atter igjen. Du får oppmuntre oss ;)

 

Touchè, så desverre ingen oppmuntring fra meg.

Ser at Wenger belager seg på å bruke mange unge talenter denne sesongen. Det er mer som å flippe mynt og krone dette kommer til å gå bra eller ikke. Hvis en av midstopperne våre blir langtidskadet tror jeg vi er fucked. Ønsker fortsatt en backup spiss siden jeg har null tro på at Walcott/podolski får spille spiss. Vi har sinnsykt mange kamper framfor oss og vi har rett å slett ikke råd til å spille bare Giroud på topp, evt Campbell som backup er ikke godt nokk for 1 plass i premier league.

Bor du under en stein? Eller velger du bare å ikke følge med? Wenger har både sagt og hintet til opptil flere ganger at Sanchez kommmer til å spille spiss. Sikkert ikke før Walcott er tilbake. Sanchez kan spille spiss og Wenger har en historie for å omgjøre kantspillere til spisser, så la mannen gjøre arbeidet sitt. Dette forumet her altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Istedenfor å savne ham, kan du vel prøve å komme med noen lange, fornuftige innlegg om hvorfor Wenger har gjort sine saker i denne sommeren på vegne av Le Prof?

 

For jeg har nemlig fortsatt ingen tro på laget vårt, før eller senere vil vi ramle sammen atter igjen. Du får oppmuntre oss ;)

Touchè, så desverre ingen oppmuntring fra meg.

Ser at Wenger belager seg på å bruke mange unge talenter denne sesongen. Det er mer som å flippe mynt og krone dette kommer til å gå bra eller ikke. Hvis en av midstopperne våre blir langtidskadet tror jeg vi er fucked. Ønsker fortsatt en backup spiss siden jeg har null tro på at Walcott/podolski får spille spiss. Vi har sinnsykt mange kamper framfor oss og vi har rett å slett ikke råd til å spille bare Giroud på topp, evt Campbell som backup er ikke godt nokk for 1 plass i premier league.

Bor du under en stein? Eller velger du bare å ikke følge med? Wenger har både sagt og hintet til opptil flere ganger at Sanchez kommmer til å spille spiss. Sikkert ikke før Walcott er tilbake. Sanchez kan spille spiss og Wenger har en historie for å omgjøre kantspillere til spisser, så la mannen gjøre arbeidet sitt. Dette forumet her altså.

 

 

Som jeg har sagt hele tiden: Sanchez kan brukes over hele frontlinja, men jeg minnes jeg ble latterliggjort da jeg sa at han kan spille spiss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva mener du med det?

 

Omtrent ingen, kanskje alle, scouserne som var her i starten av er ikke her lenger. Alle har kuttet ut. Mens ManU, Chelsea og Arsenal-supporterne har holdt ut veldig lenge, selv om noen har kanskje falt av gjennom årene.

De siste månedene traff dem vel langt inn i sjelen :p

Gerrard innrømmer at det var den verste tiden i hans liv. Han fikk nesten min medfølelse.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

 

Ser ut som han er på markedet for realskies nå.

 

For Tottenham ja -.-

 

 

Flere rykter melder Jenkinson til West Ham i dag. Håper at det er utelukkende en enkel låneavtale uten muligheter for opsjoner ala kjøp etter endt lån.

 

Godt, jeg har vært bekymret om han blir solgt etterpå. Han blir worldclass RB, hvis han får mye spilletid og unngå skader. *Bank på bordet* Så det blir dumt å selge ham nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...