Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig signering. Kan være meget bra spiller for oss i mange år. Han har nesten samme potensialet som Shaw. Veldig smart av Wenger å gå for han nå før han får sin store gjennombruddsesong, som jeg tror ville vært neste.

 

Men hva faen skjer med Wenger? Selv jeg som trodde vi kom til å ha et bra vindu trodde aldri at vi skulle signere hele 4 spillere før august. Elsker det!

 

Jeg kommer definitivt til å også heie på Soton neste sesong. Synes synd i de. Nå ryktes det at også Schneiderlin nærmer seg en overgang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kommer definitivt til å også heie på Soton neste sesong. Synes synd i de. Nå ryktes det at også Schneiderlin nærmer seg en overgang.

 

For å ikke glemme Jay Rodriguez, som ryktes vekk også sammen med Schneiderlin. Hele Soton forsvinner jo!

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

Litt merkelig egentlig. Spennende overgang. Langt bedre enn å overbetale som en viss annen klubb har gjort dette vinduet.

Heh. 70 mill mer enn hva dere betalte for en 9 år eldre utenlandsk spiller (de som ofte er så billige).. Man trenger Engelske spillere også, og desverre koster de.

 

Chambers er nok et godt kjøp og som Bright sier så var det nok lurt å slå til i år, istedenfor å vente til han har hatt gjennombruddet.

Lenke til kommentar

Yeah. Godt å være tilbake. Hvordan er steminga her? Folk fornøyde?

 

4 spillere inn, 3 spillere ut. Tror dere Chambers er et modent 3. valg som midtstopper? I så fall føler jeg at vi trenger en DM og en sentral spiss før jeg er helt fornøyd. Dog er jeg spent på Campbell - hadde vært rått om han blomstra hos oss i år.

Lenke til kommentar

Yeah. Godt å være tilbake. Hvordan er steminga her? Folk fornøyde?

 

4 spillere inn, 3 spillere ut. Tror dere Chambers er et modent 3. valg som midtstopper? I så fall føler jeg at vi trenger en DM og en sentral spiss før jeg er helt fornøyd. Dog er jeg spent på Campbell - hadde vært rått om han blomstra hos oss i år.

 

Mellomfornøyd. Som jeg har sagt før, vi har egentlig bare erstattet de som har forlatt oss + hentet et talent. Vi har enda ikke gjort noe med hullene som var der forrige sesong.

 

Spiss tviler jeg på at vi får se, med mindre noen plutselig blir tilgjengelig man ikke kan si nei til. Vi har ikke blitt linket til noen og ingen troverdige mener vi er ute etter en.

 

Vi henter nok kanskje en midtbanespiller, men tror dette vil drøye en stund. Kanskje til siste uken av vinduet. Men jeg kan se for meg at Wenger kanskje holder ut med Arteta/Flamini et år til og lar Chambers få sjansen på midten. Han har vel sagt at han er for seg Chambers der?

 

Tror vi henter en midtstopper til om Vermaelen drar. Så blir Chambers 4.valg på midtstopperplass og 2 valg på backen. Ligger i kortene at Jenkinson blir solgt eller lånt ut.

 

Vi får se hva som skjer, men jeg tror ikke Sanchez kommer til å løse alle problemene vi hadde i angrep forrige sesong. Selv med en midtbanespiller av høy klasse til så tror jeg ikke vi er der helt enda at vi kan snakke om seriegull. Liverpool har jo forsterket seg veldig med mye bredde, Tottenham ser bra ut under Pochettino og United kommer til å fremstå som et helt annet lag.

 

Jeg tror at City/Chelsea/United vil kjempe om de tre øverste plassene, så blir det et bikkjeslagsmål om 4 plassen. Ligaen blir nok ekstremt jevn nok engang. Vil nok ikke skille så mye mellom 1 og 6 plassen tenker jeg.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi har et godt stopper-alternativ i Chambers. God i taklinger men ikke så rask til å være høyreback synes jeg.

 

DM er jeg nesten 100% sikker på at vi blir å hente før vinduet stenges. Spørs jo selvfølgelig hva som er på markedet da, men dette er nok hovedprioriteten til Wenger. Han hentet jo Kallstrøm for en grunn, nemlig for å være en midlertidig erstatning for DM.

 

Har lyst på en ny backup-spiss som Hernandez fra Manu eller noe. En som er god men også er vant til å sitte på benk. Jeg tror likevel ikke vi kan regne med en ny spiss egentlig. Wenger planlegger nok å bruke Giroud og Sanchez som spiss med Walcott/Ox eller noe på høyrekanten. Giroud har visstnok forlenget kontrakten med 2 år så det sier jo sitt. Wenger gir han ikke opp.

 

Campbell har et bra potensiale men det mangler noe der. Tror 1 år til på utlån kunne gjort han godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...