Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva mener du med det?

 

 

Omtrent ingen, kanskje alle, scouserne som var her i starten av er ikke her lenger. Alle har kuttet ut. Mens ManU, Chelsea og Arsenal-supporterne har holdt ut veldig lenge, selv om noen har kanskje falt av gjennom årene.

 

Tull, ser det mangler mange gamle fjes her selv om noen selvfølgelig enda er rundt, det har falt av masse folk i alle grupperinger her inne.

Lenke til kommentar

Tull, ser det mangler mange gamle fjes her selv om noen selvfølgelig enda er rundt, det har falt av masse folk i alle grupperinger her inne.

 

Ok, jeg overdriver kanskje litt. Men etter min oppfatning de fleste Liverpool-supporterne har falt av da de sleit i den dårlige perioden, nå har kanskje noen av dem kommet tilbake etter en god sesong. Men i totalt sett etter min mening er det fortsatt Liverpool som sitter med antall fleste avhoppere i diskusjon.no.

 

Skyt meg gjerne om jeg tar feil. Og tilbake til spørsmålet som han stilte med, etter min oppfatning er det veldig mange goonere her fortsatt. Til og med Le Prof selv om han kanskje ikke er innom like ofte som før.

Lenke til kommentar

 

Wenger bekrefter at Wilshere vil skal omskoleres til DM etterhvert: https://www.youtube.com/watch?v=IGvKYVKrEWU rundt 1min 25sek i video

Dette er vel egentlig gammelt nytt? Mener at han tidligere har uttalt at hans fremtidige posisjon vil være DM.

 

 

Det er bare positivt! Jeg synes at Wilshere passer godt som DM, men han må lære seg å bli igjen når alle går i framover. Montro Wenger har egenskap til det? Ikke noe vondt om Wenger, men om det er noe han ikke er god på. Da er det defensive arbeidet.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

 

 

Istedenfor å savne ham, kan du vel prøve å komme med noen lange, fornuftige innlegg om hvorfor Wenger har gjort sine saker i denne sommeren på vegne av Le Prof?

 

For jeg har nemlig fortsatt ingen tro på laget vårt, før eller senere vil vi ramle sammen atter igjen. Du får oppmuntre oss ;)

Touchè, så desverre ingen oppmuntring fra meg.

 

Ser at Wenger belager seg på å bruke mange unge talenter denne sesongen. Det er mer som å flippe mynt og krone dette kommer til å gå bra eller ikke. Hvis en av midstopperne våre blir langtidskadet tror jeg vi er fucked. Ønsker fortsatt en backup spiss siden jeg har null tro på at Walcott/podolski får spille spiss. Vi har sinnsykt mange kamper framfor oss og vi har rett å slett ikke råd til å spille bare Giroud på topp, evt Campbell som backup er ikke godt nokk for 1 plass i premier league.

 

 

Den backup-spissen du snakker om tror jeg nok er Sanchez.. Håper selvfølgelig jeg tar feil og at vi får inn en ny spiss og DM. Ox blir sikkert å spille på høyresiden til Walcott kommer tilbake i slutten av august.

Han vil være pointless i innlegg og oppspill, men grei i dribling/touch forfra (Wilshere målet). Nei, har ingen tro på at Sanchez kommer til å spille alene på topp, slik som formasjon vår er nå.

 

Edit:

Tror nok vi får inn DM, hvis ikke blir det en kamp mellom chambers og arteta.

Endret av infinety
Lenke til kommentar

 

Han vil være pointless i innlegg og oppspill, men grei i dribling/touch forfra (Wilshere målet). Nei, har ingen tro på at Sanchez kommer til å spille alene på topp, slik som formasjon vår er nå.

 

 

Dere må jo kunne skifte formasjon avhengig av hvilke spillere som er tilgjengelig?

 

Sanchez - Walcott

Özil

Ramsey - Wilshere

.....

Sanchez og Walcott, to raske og målfarlige spillere som kan trekke ut bredt og utfordre offsidefellen til motspillerne. Ser farlig bra ut i mine øyne. Arsenal har jo en del tiki taka på lur, så ser ikke hvorfor innlegg skal være så viktig i alle kamper.

Lenke til kommentar

 

 

Han vil være pointless i innlegg og oppspill, men grei i dribling/touch forfra (Wilshere målet). Nei, har ingen tro på at Sanchez kommer til å spille alene på topp, slik som formasjon vår er nå.

 

 

Dere må jo kunne skifte formasjon avhengig av hvilke spillere som er tilgjengelig?

 

Sanchez - Walcott

Özil

Ramsey - Wilshere

.....

Sanchez og Walcott, to raske og målfarlige spillere som kan trekke ut bredt og utfordre offsidefellen til motspillerne. Ser farlig bra ut i mine øyne. Arsenal har jo en del tiki taka på lur, så ser ikke hvorfor innlegg skal være så viktig i alle kamper.

 

Prøv å si det til gamlingen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...