Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du ikke spurte meg, men det er for tidlig å si. Først må vi se hvem som er tilgjengelige og hvordan laget takler gårsdagens tap.

 

Kan jo være at Wenger handler en forsvarsspiller. Nekter å tro han starter med Bellerin og/eller Hayden mot Fulham borte. Gibbs tipper jeg er klar med mindre han fikk seg en hjernerystelse.

 

Wenger får igjen for å være ufattelig sta. Nå MÅ han handle.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

 

ikke bekreftet, men kan fort være tre måneder, ja.

 

 

han er ute mot Fenerbahce i Istanbul da?

 

i såfall så må det være tre eller fire spillere som ikke for spille i første oppgjør?

 

arteta, gibbs og chamberlain (cazorla?),

Lenke til kommentar

 

Eh, basert på hva? Wilshere er ikke der han bør være, og han har vært dårlig i preseason og mot Villa i går.

 

Wilshere er virkelig knalldårlig som sentral midtbane ved siden av Ramsey eller Arteta. Han har rett og slett ikke den defensive (eller offensive) spilleforståelsen som trengs til å spille der. Med en ren DM ved siden av seg som han ikke trenger å holde igjen for så kan han fungere bedre, men det har vi ikke og Wilshere fungerer rett og slett ikke. Fordi han er ung og Arsenal "trough n' trough" så får han ekstremt mye skryt for middelmådighet.

 

Når det gjelder laget du satt opp er Coentrao tull. Både Gibbs og Monreal er bedre. Det er rett og slett å kaste bort midler unødvendig å hente inn han. Gundogan og Rooney er en drøm og vil dessverre aldri skje. Når det gjelder venstrekanten ser jeg heller at vi henter tilbake Carlos Vela for under £5m eller Adam Ljajic for under £10m fremfor Griezmann.

Lenke til kommentar

Er faktisk litt gøy når Benbjo kommer med realistiske spådommer, majoriteten mener han faker negativitet for å provosere, også ender det med 1-3 tap.

 

Ville bare adde at det viser hvor F*** lite fotballforståelse det er på noen her inne, og kanskje det er på tide å ta av seg de rosenrøde brillene og realisere at hvert "bunnlag" ikke er en walk-over....Pease!

Lenke til kommentar

Ville bare adde at det viser hvor F*** lite fotballforståelse det er på noen her inne, og kanskje det er på tide å ta av seg de rosenrøde brillene og realisere at hvert "bunnlag" ikke er en walk-over....Pease!

Ja, for den som sier at Arsenal har en 5-10% sjanse for å vinne mot Fenerbache har et meget realistisk syn. Kan godt være det blir tap, men ikke faen om sjansen er så liten. Pease!

 

Kudos til Benbjo som tippet bra på Villa-kampen, grattis med det. Men jeg vil si han tipper worst case scenario, og det var akkurat det vi fikk igår. Alt gikk til helvette på en gang, med skader, dommeravgjørelser og marginer. Og før noen av dere begynner å grine om at jeg er Wenger-optimist, så kan jeg avkrefte dette. Er selvsagt enig i at Wenger må ut ettersom det er han som er ansvarlig for alle disse fadesene de siste årene, og at han kunne tatt jævlig mange lette grep for å avskaffe vår middelmådighet. Jeg velger bare å se ting på en litt mer realistisk måte, selv om jeg vil ha forandringer og er uenig med Wengers ways.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg reagerer sjelden på at han sier at vi kan tape, men er helt latterlig måten Benbjo skriver at vi har nesten ingen sjanse til å vinne. Er enige i mye og er uenig i mye, men tror nok innleggene til Benbjo hadde blitt tatt i mot bedre om han hadde styrt seg unna den konstante negative tonen i innlegget...

 

Så vidt jeg husker sa jeg at det ble en meget vanskelig kamp der U ville være et meget bra resultat.

Lenke til kommentar

 

Så vidt jeg husker sa jeg at det ble en meget vanskelig kamp der U ville være et meget bra resultat.

 

Benbjo Skrevet 15. august 2013 - 19:20

Ler med skakk ihjel. Vi har to midtbanespillere i hele klubben. begge to små og veike. Med Wilshere og Ramsey kommer vi til å bli spasert gjennom.

 

Anser sjansen vår til å ta poeng mot et fysisk villa som meget liten

Du husker ikke så godt altså.
Edit:

Benbjo, den 15 Aug 2013 - 20:37, sa:snapback.png

 

Spurs og Stoke er tapte poeng uansett om vi stiller friskt lag eller ikke.

Det er disse type innleggene jeg er jævla lei av se. En viss realisme går det ann å ha, ikke at det betyr at vi vinner, men slike innlegg som det er hvorfor folk reagerer, inkludert meg selv. :)
Endret av cfthompson
Lenke til kommentar

Benbjo

Skrevet i går, 12:48

Dette blir U. Scorte 1 mål mot et meget solid Villa i fjor. De slet selv med å score, men med Benteke i kjempeform vil det endre seg tror jeg.

 

Vi derimot sliter allerede med skader og kan knapt nok stille med en tropp. Spent på moralen etter å ha bli løyet til hele sommeren, men tror ikke dette vil gi et utslag før vinduet stenger.

 

1-1 Walcott - Benteke

Endret av Kleivis
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

noe jeg lurer på er hvorfor podolski kom inn så sent i kampen. Sagna ble bytta med han i sluttminuttene av kampen.

 

var det meningen at han skulle være benket hele kampen, for å ha han klart til CL kvaliken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...