Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjorde Bendtner for å bli hatet mer en Suarez egentlig ?

 

Som de andre over her nevner så er han ekstremt arrogant og en person som ikke akkurat er lett å like. Særlig når han er lite imponerende på banen så sier det seg selv at jeg vil ha han vekk, men grunnen til at jeg misliker han såpass er fordi han gikk ut for 3 somre siden og insinuerte at han var så jævlig god (igjen.. rimelig dårlig innsikt) at Wenger burde ha droppet van Persie for han og at han fortjente langt mer spilletid fra start på topp. Deretter fulgte han opp med å kritisere Arsenal og Wenger. Samtidig som han lovte å aldri spille for Arsenal igjen.

 

Derfor hater jeg dansken. Og det vitner litt om hva slags type han er når han de siste 3 sesongene har blitt værende på Arsenal sin lønningsliste fordi han nekter å gå ned i lønn. Mer penger er langt mer viktig enn spilletid og det å utvikle seg som spiller. Sier absolutt alt om mannen Bendtner.

 

I følge zapsportz.com(aldri hørt om) så kunne godeste Tony Adams tenke seg å bli Arséne Wenger sin etterfølger. Men på en betingelse; penger til å handle godsaker.

 

Haha nei, nei og atter nei! Tony Adams er en latterlig dårlig manager. Hvis noen klarer å rykke ned med klubben så er det han. Han kan gjerne drømme, men han kan holde seg langt unna Arsenal når det gjelder en slik posisjon i klubben.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Hvordan stiller folk seg til kveldens kamp? Jeg har en merkelig god følelse. Tror vi vinner 1-2. Lurer på om jeg begynner å bli syk eller om det er fordi en seier vil overbevise Wenger om at stallen er god nok.

Enig. Men har trua på at vi kanskje vinner med flere mål, da spillerne vil hevne seg etter å ha blitt buet ut på Emirates. Flere på Twitter som sier at tilstandene ikke er så bra i Fenerbache heller, og fansen er opprørte etter flere dårlige kamper og avgjørelser av trener. Hvorvidt de Twitter-ryktene kommer fra ordentlige Fener-fansen vet jeg ikke.

 

 

Nå har det dog ikke forundret meg at vi taper. :p

Lenke til kommentar

Haha nei, nei og atter nei! Tony Adams er en latterlig dårlig manager. Hvis noen klarer å rykke ned med klubben så er det han. Han kan gjerne drømme, men han kan holde seg langt unna Arsenal når det gjelder en slik posisjon i klubben.

 

Nå vet ikke jeg noe om kvalitetene til Adams som trener, så det skal jeg ikke uttale meg noe om.

 

Når det gjelder kampen i kveld har jeg på følelsen at det blir uavgjort. Klarer ikke vippe mot tap eller seier enda. Noen som har sett lagoppstillingen enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...