Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gråter i søvn at vi har ingen sjans på trofeer eller deltakelse i CL. Troppen er jævlig tynn og jeg har ingen tro på flere spillere, dessverre.

 

Men jeg velger å avvente med situasjonen og heie Arsenal så godt som jeg kan. Hva annet duger jeg til?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

okei... masse prat om skader og spillere som ikke kommer til å spille rundt om i forskjellige sider. så jeg for spørre her om noen vet helt sikkert...

 

hvem er det som ikke skal spille mot Fenerbahce i første oppgjør i Istanbul?

 

skadet eller må stå over kampen p.g.a gule kort eller røde kort?

 

 

hadde vært fint om noen Arsenal supportere kunne hjelpe meg...

 

og en ting til... leste på tyrkiske sider og forumer at Arsenal har bestemt å ikke sende supportere til Tyrkia pga. voldelige tyrkiske supportere, noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Jo, det er det. Det er jo bare å se på kommentarene til diverse managere det. Liverpool selger ikke Suarez fordi det er for sent i vinduet. Ditto Swansea med Michu.

 

Ingen vil selge sine beste spillere når det er så kort igjen av vinduet. De har ikke tid til å erstatte dem.

 

Tipper vi henter Flamini gratis.

Lenke til kommentar

Jo Ornstein bekreftet det

 

Ifølge mer "troverdige" folk så fikk vi ikke godkjent et bud på Gustavo engang, men at vi fikk lov til å innlede samtaler med "folka" hans. Skal dog ha ligget mer enn et godt stykke under hva Wolfsburg var villige til å betale han i uka. Tipper Wenger prøvde å lowballe både budet og lønningene til Gustavo. Rundt £8-10m i overgangssum og rundt £70k i uka.

 

Sier seg selv at slikt blir det særdeles få spillere av.

 

"Arsene Wenger admits Mikel Arteta injury will force him into the transfer market"

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsene-wenger-admits-mikel-arteta-2174863#ixzz2c9fUoCs4

 

Seriøst. Må det 12 skader til før han ser problemet? Forbanna idiot.

 

Har tidligere sagt at mannen har mistet grepet, men han har jo vitterlig blitt enda verre. Blir trolig Flamini på korttidskontrakt hvis det kommer inn en spiller.

 

Når det gjelder Wenger så burde dette virkelig være hans siste sesong som manager for Arsenal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...