Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Mirror tror 3 måneder, men det er helt latterlig uansett. Chamberlain burde på det beste være backup/rotasjon og vi burde ha langt bedre førstevalg, men istedet så er vi nå 1 kantspiller mindre (og det er virkelig noe dritt) og 1 midtbanespiller mindre (like mye dritt).

 

Vi er 1 kamp ut i sesongen av 40-60 kamper. Og allerede så må vi spille spillere i posisjoner hvor de ikke hører hjemme. Sagna på venstreback og Ramsey som defensiv midtbane mot Aston Villa. Med Chamberlain ut måtte vi også kaste innpå en meget rusten og dårlig trent Cazorla da vi rett og slett ikke hadde noen andre alternativ. Er bare å "glede" seg til vi er midt ute i sesongen. Dette kommer til å bli et rent helvete.

 

Så takk Wenger. Du er virkelig en vidunderlig manager!

Lenke til kommentar

http://www.arsenalnewsreview.co.uk/index.php/news/3446/30/Since-1996-Wenger-has-spent-28-000-on-players

 

Les dette. Siden 1996 har Wenger brukt £28k på spillere. Er det mulig? Er det faen meg mulig?! Den syke jævelen får nytelse av å drive god butikk. Spillere ut/inn har kostet Arsenal FC 28 tusen pund på 17 år. Det er en brøkdel av hva som tjenes inn på en eneste kamp...

 

Anbefaler Arsenal News Review for alle som vil ha Wenger vekk. Som forfatteren av bloggen alltid sier: "Until Wenger goes, there is nothing to talk about." Ikke en dritt kommer til å forandre seg eller skjer før Wenger er vekk mao.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

det kan da ikke være sant.. bare 28 000 pund?

 

hva med Henry, bergkamp, arshavin, bendtner, podolski, andre santos, Giroud, gervinho etc?

 

dessuten har han da klart å få til mye bra med Arsenal. uefa finale, CL finale og PL mester uten tap!!!

 

må innrømme at Arsenal ikke er der de engang var, men det er da vel ikke BARE wengers feil. er ikke han som skal forhandle med spillerne, er styret og ledelsen.

 

Wengers oppgave er å fortelle styret hvilken spillere han vil ha.

Endret av medlem-311024
Lenke til kommentar

Når det gjelder laget du satt opp er Coentrao tull. Både Gibbs og Monreal er bedre. Det er rett og slett å kaste bort midler unødvendig å hente inn han. Gundogan og Rooney er en drøm og vil dessverre aldri skje. Når det gjelder venstrekanten ser jeg heller at vi henter tilbake Carlos Vela for under £5m eller Adam Ljajic for under £10m fremfor Griezmann.

 

Tull faktisk. Gibbs kan muligens være på nivået til Coentrao, men ikke Nacho. Vela er vel bedre på høyre? Ljajic er en mulig, Griezmann en annen. Jeg tror ikke vi ender opp med noen av dem, men det vel lov å dagdrømme litt? :p

Lenke til kommentar

 

Tull faktisk. Gibbs kan muligens være på nivået til Coentrao, men ikke Nacho. Vela er vel bedre på høyre? Ljajic er en mulig, Griezmann en annen. Jeg tror ikke vi ender opp med noen av dem, men det vel lov å dagdrømme litt?

 

Har du fulgt med på Monreal i La Liga? Han var sammen med Jordi Alba den klart beste venstrebacken i den spanske ligaen. Coentrao er trolig såvidt inne i topp 5 til sammenligning. Virkelig ikke slått til i Real Madrid og når vi sitter på to venstrebacker som er bedre så er det ja.. tull å forsterke den posisjonen. I så fall er det høyrebacken hvor vi burde forsterke.

 

Vela er bedre på høyre ja, men han er meget god på venstre også. Gutten kan spille "alle" de offensive posisjonene meget bra. Irriterer meg fortsatt over at Wenger droppet Vela i 10/11 sesongen når han endelig hadde fått 2 kamper fra start i PL på venstrekanten. Var langt mer involvert enn Arshavin var og hadde i sin siste kamp før han ble droppet 2 assists hvis jeg husker riktig. Rett og slett en skam at vi ga slipp på en klassespiller (ja jeg mener han er klasse) så lett.

 

Ljajic er definitivt mulig. Er ikke interessert i å signere en kontraktfornyelse og Fiorentina er villig til å selge til rundt £10m. Konoplyanka er også et annet alternativ å kaste inn der. Griezmann hadde selvfølgelig ikke vært dum han heller, men jeg mener at Vela er en bedre spiller. Statistikkene hans taler også greit for det vil jeg påstå. :p

 

Å dagdrømme er bare lov. Særlig når man har en franskmann som ikke evner å forsterke laget i det hele tatt bak roret.

Lenke til kommentar

Det som overrasker meg er at vi ikke har prøvd oss på Sakho. Helt utrolig at ingen har vist konkret interesse for han. 4.valg i PSG og har fått lov til å dra. Fantastisk potensiale. Rimelig god allerede og har spilt 14 kamper for Frankrike. Han og Kos sammen hadde vært en drøm.

 

 

Her dagdrømmer jeg om Muriel eller Jackson Martinez. :p

 

 

For øvrig, Gibbs er klar til onsdagens kamp mot Fener.

Lenke til kommentar

Langt heller Sakho enn Williams hvertfall, men Sakho har ikke vært så fantastisk de siste sesongene hvis man skal tro rapporterene. PSG er også heller ikke ivrige på å selge han, men han er visstnok tilgjengelig på lån.. i så fall må man jo bare undre enda mer hvorfor Wenger ikke har prøvd seg.

Lenke til kommentar

Det som skremmer meg er at Wenger bekreftet etter kampen at han ikke har noen spillere i kikkerten. Han sier bare "If we find someone we will do it". Dette impliserer at det ikke er noen han ønsker akkurat nå.

 

Faktum er at han MÅ signere noen. Ox har en langvarig kneskade som antagelig betyr ute for sesongen. Verm er ute lenge. Diaby er ute lenge. Arteta er ute en stund.

 

For å få tallene til å gå opp MÅ vi ha en forsvarsspiller, midtbanespiller og kant. Dette er absolutt minimum for å komme oss gjennom sesongen.

Lenke til kommentar

Ja, da snakke vi Mars - April før han er tilbake match fit og enda lenger før han når en slags toppform.

 

Sier seg selv at Podolski / Ryo ikke holder hvis vi har som mål å spille CL neste år.

 

Enda mer kritisk er det at Wilshere og Ramsey ikke kan spille sammen. Samtlige av målene på lørdag kom pga feil på midtbanen. Wilshere mistet vel ballen mer enn han klarte å slå en pasning.

Lenke til kommentar

Ja, da snakke vi Mars - April før han er tilbake match fit og enda lenger før han når en slags toppform.

 

Sier seg selv at Podolski / Ryo ikke holder hvis vi har som mål å spille CL neste år.

 

Enda mer kritisk er det at Wilshere og Ramsey ikke kan spille sammen. Samtlige av målene på lørdag kom pga feil på midtbanen. Wilshere mistet vel ballen mer enn han klarte å slå en pasning.

 

Wenger rett og slett håner supporterne og pisser på alt Arsenal F.C. står for med måten han gjør ting på i sommer (vel de 3 siste sommerene).

 

Enig der. Blir vel Gnabry da tipper jeg og han er like uferdig som Ryo.

 

Har sagt det en god stund nå. Wilshere fungerer ikke uten et defensivt anker bak seg. Han er rett og slett defensivt fraværende og når han attpåtil er ræva offensivt så gjør det vondt verre. Mot Aston Villa så var Wilshere i løpet av samtlige 90 minutter kun involvert i 2 taklinger. Ramsey hadde hakket flere for å si det sånn.

 

Grunnen til at Arteta og Ramsey sammen fungerer så bra er at de er meget disiplinerte. Ramsey presser frem og Arteta holder igjen. Deretter jobber Ramsey hardt bakover igjen mens Arteta dekker rom. Wilshere derimot klarer ikke å holde igjen når Ramsey presser opp og når Ramsey holder igjen så daffer bare Wilshere tilbake.

 

Syntes det bare er mer og mer utrolig at vi ikke gikk for Gustavo forøvrig. Faen meg så latterlig.

Lenke til kommentar

Det er snakk om at Arsenal har bydd 12m for Cabaye. Pinlig.

 

George Caulkin ‏@CaulkinTheTimes 11s

Arsenal have made a bid of £10m for Yohan Cabaye. Dismissed as "derisory" by #Nufc and will be rejected if it hasn't already.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...