Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig hvordan Piers sier det er for sent for Arsenal å hente inn stjernespillere, mens han rett etterpå sier at Spurs vil komme foran oss på tabellen da de kan hente inn 4 stjernespillere for pengene de vil få ved et Bale salg. Han har absolutt noen gode poenger, men han prater også mye bullshit, som vanlig.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Sjansene våre er ikke meget liten, men større og større sjanse for at vi mister poeng for hver dag som går.

 

Cazorla, Sagna og Ramsey er tvilsomme. Arteta er ute... Vi har 4(!!) forsvarspillere om Sagna ikke kan spille. Eneste defensive orienterte spilleren i stallen vi har som ikke er skadet er Frimpong, og han er en vandrende katastrofe. Wilshere, Rosicky, Frimpong, Cazorla og Oxlade-Chamberlain er vel de eneste 5 som kan spille på midtbanen - med Nico Yennaris, Zelalem og Olsson som de tre mest sannsynlige fra u-21 laget. Eneste posisjonene vi faktisk har litt bredde i er kantene og spiss. Latterlig.

Lenke til kommentar

 

Det er bare bullshit. Vi har meget gode sjanser til å slå Villa. Men vi skal slite fremover med to kamper i uken, Spurs på Emirates kommer snart osv.

 

Jaha? Da tror jeg du enter overvurderer oss eller undervurderer Villa.

 

Så du kampen mot Napoli der vi i første omgang ble totalt rævkjørt med Wilshere og Ramsey i midten? De to etterlot seg enormt mye rom bak seg. Dette kommer Villa til å benytte seg av. Alt de trenger å gjøre er å legge seg bakpå og satse på kontringer og de vil vinne. Vi har ikke kreativiteten som kreves for å bryte gjennom et slikt forsvar. Det ser vi uttallige eksempler på hvert eneste år.

 

Villa var et av de lagene vi scorte 1 mål på 2 kamper mot. Vi er dårligere i år og Benteke er i kjempeform.

 

Hadde jeg kunne tatt 1 poeng i dag ville jeg gjort det.

Lenke til kommentar

Da er det bekreftet at Benbjo er klar for sesongen. Altså du er fortsatt like gal som alltid. Vi har lag til å slå Villa på lørdag, det er jeg ikke nervøs for. Jeg er mer nervøs for fortsettelsen med Fener, Spurs, CL, Stoke etc.

 

Spurs og Stoke er tapte poeng uansett om vi stiller friskt lag eller ikke. Det er lag som Villa vi må slå for å holde følge med 4. plassen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

okei... masse prat om skader og spillere som ikke kommer til å spille rundt om i forskjellige sider. så jeg for spørre her om noen vet helt sikkert...

 

hvem er det som ikke skal spille mot Fenerbahce i første oppgjør i Istanbul?

 

skadet eller må stå over kampen p.g.a gule kort eller røde kort?

Lenke til kommentar

Hva er en for høy pris for en spiss av Higuains klasse? Har BØTTET inn mål på alle lag og landslag. Undervurdert til tusen. Min favoritt som toppscorer i Serie A i år. Pur klasse, som hadde vært perfekt i Arsenal. Isteden blir det en ny sesong med Giroud og en uprøvd fransk tenåring. Det holder ikke mål.

Hvor skriver jeg at min mening er at prisen på Hiaguain ble for høy? Er jo åpenbart at klubben synes han ble for dyr... Trenger ikke en leksjon om Higuain som spiller, og hvor dårlig våre alternativer er.

 

Og hvilke spillere har valgt Napoli fremfor oss? Higuain? Er det ikke money talks som vanlig, og at Napoli gav £10m mer enn oss? Ikke lur deg selv.

 

Og når det gjelder Gustavo lovpriste han vel Arsenal. Har ikke hørt han si en dritt om Wolfsburg som havnet på fuckings 11. pass i Bundesliga ifjor. Sier seg selv at han hadde valgt Arsenal om det var på like premisser som Wolfsburg. Er jo ikke sikkert Wenger prøvde heller.

 

Er seff keen på signeringer, men begraver ikke huet i ræva fordet. Dere blir hjernevasket av mediene under silly season, helt seriøst. Hvis en spiller er "linket" til oss, og han går til en annen klubb tror plutselig alle at han glapp for oss. Hender sikkert, men ikke faen om det er tilfellet med alle vi blir linket til. Her er en liste med 209 spillere vi har vært linket til siden oktober. Så mange spillere som ikke var keen på å spille for Arsenal ass... 99% bullshit produsert av media.

 

PS: støtter ikke Wenger i overgangspolitikken, men blir irritert når jeg leser ting som "Wolfsburg er en mer attraktiv klubb å spille for enn Arsenal." Blir bare for dumt, nesten like dumt som å si at sjansene våre for 3p mot Villa er små. Lol, noen har malt brillene sine med Wenger-hat.

Lenke til kommentar

Og når det gjelder Gustavo lovpriste han vel Arsenal. Har ikke hørt han si en dritt om Wolfsburg som havnet på fuckings 11. pass i Bundesliga ifjor. Sier seg selv at han hadde valgt Arsenal om det var på like premisser som Wolfsburg. Er jo ikke sikkert Wenger prøvde heller.

 

Der har du problemet. Vi prøver ikke på spillere som hadde gått rett inn i startelleveren vår. 13 mill pund til Wolfsburg... Hvis man ikke prøver da, så er det noe galt med de som har ansvaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...