Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Har wenger for vane å si noe annet, om han er nære eller ikke egentlig?

Det foregår nok mer enn vi vet om dagen, og alt må sees som et spill for galleriet, uansett om det er positivt eller negativt.

Så får vi se når sesongen sparkes i gang om vi har grunn til å føle oss litt lurt av uttalelsene eller om vi får våre ønsker oppfylt.

Heller en sesong til med Giroud enn Suarez i hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke ca samme regla hvert år? Kjipt for dere..

 

‘There are some revenue streams before 2006 which will enable us to spend more on the transfer budget – receipt of land sales and some money from Granada Media.’ – managing director Keith Edelman, February 2004.

 

 

‘There are sufficient funds available to the manager.’ – Edelman, September 2005.

 

‘…the effect means we can spend more on transfers over the next 15 years.’ – Edelman, May 2006.

 

‘If Arsene came to us and said he wanted to spend £40m on a player we could do that.’ – Edelman, Sept 2007.

 

‘We remain firmly committed to substantial investment in the playing squad.’ – Chairman Peter Hill-Wood, Sept 2008.

 

‘We’ve got a substantial amount of money to invest.’ – chief executive Ivan Gazidis, Sept 2009.

‘The club is secure – we have sufficient funds to invest.’ – Gazidis, May 2010.

 

‘In January and in the summer there will be significant funds available to bolster the team.’ – Gazidis, Sept 2011.

 

‘All the money we make is available to the manager.’ – Gazidis, May 2012.

 

‘It’s all about giving us the capability to go to the manager and say “here is the money for you to compete”.’ – Gazidis, June 2013.

 

Begynner å bli noen ganger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har nevnt det tidligere og nevner det igjen. Tror dere skal få det vanskelig med å komme helt opp uten at Wenger bruker penger og satser på virkelig å signere noen store spillere. Må være håpløst slik han holder på.

 

Du må gjerne gjenta det det til du blir blå av åndenød, men siden du representerer Onkel Skrue Football Club, så har du ikke stemmerett :)

Lenke til kommentar

Har nevnt det tidligere og nevner det igjen. Tror dere skal få det vanskelig med å komme helt opp uten at Wenger bruker penger og satser på virkelig å signere noen store spillere. Må være håpløst slik han holder på.

 

Fy faen for en uviten kommentar.

 

Du ser vell det shitty kommer ikke til topps hvert år de heller, fordi om de har stjernegalleriet sitt.

 

Ikke chelski heller...

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Hvem mener du skal utgjøre forskjellen hos dere? Hadde dere hatt RvP hadde dere vært på god vei, men etter at dere solgte han mangler dere vel en spiss som skal gjøre det helt store? Det gjorde vi i fjor også, og det kostet oss poeng.

 

Hadde dere hentet Higuain, selv om han blir for dyr nå, så hadde dere i det minste hatt en goalgetter som kan avgjøre jevne kamper.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor mange her som synes det ville være en god idé hvis også Arsenal ble en Onkel Skrue-klubb, slik at vi bare kunne kjøpe oss de spillerne vi ønsket? Hvem synes at det hadde vært stas å være Arsenal-supporter med et slikt regime?

 

PS. Chelsea og City-supportere trenger ikke å svare, vi vet hvor dere står.

Endret av thomit
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slår du deg vrang med vilje? Det er ingen som sier at dere skal fått spyttet penger i rævva, men Wenger har selv sagt at det finnes penger til spillekjøp. Men han er jo så treig og ubesluttsom når det kommer til å hente spillere (jf. Higuain og Mata) at det blir bare rot. Høyest sannsynlig hadde Mata spilt for dere om Wenger hadde satset og hoppet på toget. Isteden avventet han og lot Chelsea snappe han om. Historien gjentar seg nesten hvert år og det her har ingenting med at vi har mye penger, men heller at Arsenal er trege. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du hver gang skal dra opp Chelsea i diskusjonen.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor mange her som synes det ville være en god idé hvis også Arsenal ble en Onkel Skrue-klubb, slik at vi bare kunne kjøpe oss de spillerne vi ønsket? Hvem synes at det hadde vært stas å være Arsenal-supporter med et slikt regime?

 

PS. Chelsea og City-supportere trenger ikke å svare, vi vet hvor dere står.

 

Det er ikke snakk om å bli en "Onkel Skrue"-klubb. Det er snakk om å bruke de 70 (!!!) millioner pund vi har fått høre at vi har tilgjengelig. Penger vi har tjent på ærlig vis. Penger man har lov til å bruke.

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om å bli en "Onkel Skrue"-klubb. Det er snakk om å bruke de 70 (!!!) millioner pund vi har fått høre at vi har tilgjengelig. Penger vi har tjent på ærlig vis. Penger man har lov til å bruke.

 

Ok ... jeg vet ikke noe om de 70 millionene, men la oss si det da, for diskusjonens skyld ... hvem vil du at Arsenal skal kjøpe? Og hvor mye vil du betale for hver enkelt? Hva er grensen? Hvor mye for Higuain, f.eks?

Lenke til kommentar

Slår du deg vrang med vilje? Det er ingen som sier at dere skal fått spyttet penger i rævva, men Wenger har selv sagt at det finnes penger til spillekjøp. Men han er jo så treig og ubesluttsom når det kommer til å hente spillere (jf. Higuain og Mata) at det blir bare rot. Høyest sannsynlig hadde Mata spilt for dere om Wenger hadde satset og hoppet på toget. Isteden avventet han og lot Chelsea snappe han om. Historien gjentar seg nesten hvert år og det her har ingenting med at vi har mye penger, men heller at Arsenal er trege. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du hver gang skal dra opp Chelsea i diskusjonen.

 

Jeg vet ingenting om omstendighetene rundt Mata, jeg vet ikke en gang om Wenger overhodet var særlig interessert. Jeg har ikke kilder som kan oppklare det der for meg, men du kan kanskje hjelpe litt? Higuain: Vel, it needs two to tango. Real Madrid må være villig til å selge. Styret i RM kunne ikke godkjenne et salg så lenge de ikke hadde fått den nye managerens samtykke; så fort han kom, så ble de straks mere lunken til et salg, og nå har de tydeligvis skrudd opp prisen voldsomt, og er tydeligvis lite interesserte i å selge - med mindre de får Suarez i stedet, for eksempel. Arsenal's feil det også?

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, men flere klubber har allerede hentet spillere. Higuain vil bort fra Real Madrid og spilte vel sin siste kamp der i Mai. Nå var Arsenal så og si de eneste som var interesserte i starten av Juli. Nå har Napoli kommet på banen og da ser Real Madrid med engang at de kan få mer penger for han. Jeg vet lite om hva Arsenal gjør på bakrommet, men det virker som de forholder seg relativt rolig og slappe i forhold til resterende klubber.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, men flere klubber har allerede hentet spillere. Higuain vil bort fra Real Madrid og spilte vel sin siste kamp der i Mai. Nå var Arsenal så og si de eneste som var interesserte i starten av Juli. Nå har Napoli kommet på banen og da ser Real Madrid med engang at de kan få mer penger for han. Jeg vet lite om hva Arsenal gjør på bakrommet, men det virker som de forholder seg relativt rolig og slappe i forhold til resterende klubber.

 

Beklager, men jeg vet fint lite om hvor slappe eller ikke Arsenal's styre og Wenger er. Jeg ser det jeg ser. Jeg ser at Arsenal nå er adskillig mer villig til å bruke penger enn noen gang tidligere. Interessen for Higuain, Fellaini, Jovetic og Suarez tyder på det. Men noe enklere å få tak i slike spillere for Arsenal, tror jeg neppe det har blitt. Kanskje litt, men vi har fremdeles fint lite å stille opp med hvis en av klubbene uten bunnlinje melder sin interesse. Eller en av klubbene som plutselig har fått mye penger på et spillersalg til en av disse.

 

Edit:

Jeg vet heller ingenting om Higuian ønsker seg bort eller ikke, jeg har bare hørt fra heller tvilsomme ryktemakere. Uansett spiller det liten rolle hvis RM ikke ønsker å selge. Hvis de godtar 37 millioner Euro for ham .... vel, jeg synes ikke at dette er en valuering av Higuain som henger på greip, og jeg synes ikke at Arsenal skal kjøpe for en slik sum. Hadde det vært f.eks. Chelsea, så hadde det sikkert vært mye greiere ... da hadde det kommet et bud fra Stamford Bridge på 34 millioner til Real, og handelen hadde vært i boks. Denne metoden er ugyldig for Arsenal, dessverre, fordi vi må være nogenlunde sikre på at spilleren faktisk er verdt så mye penger, og helt bombesikre på at spilleren faktisk vil gjøre laget bedre. For Chelsea er også dette viktig, selvfølgelig, men dere har mye større feilmarginer å gå på. Dere tåler bedre å selge spilleren igjen, med tap.The bottom line: Vi MÅ være mye mer forsiktig og ansvarlig for pengebruken enn det dere er. Derfor er det også adskillig vanskeligere for oss å kjøpe oss alle de spillerne vi gjerne skulle ha hatt, enn det er for dere. Det er smått utrolig at vi får tak i brukbare spillere overhodet, med sjeiker og oligarker rundt oss på alle kanter. Selv med bedre råd, så har vi ingenting å stille opp med hvis det kommer til en budkrig med en bunnlinjeløs klubb.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...