Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller fungerer fjernkontrollen veldig dårlig?

Må holde den nesten helt inntil mottakeren for at den skal registrere noe.

Kan det være dårlig batteri? Har nesten ikke brukt den :ermm:

9630930[/snapback]

 

Den hadde jeg ikke testa på avstand før du nå sier det, og dessverre så nei det er ikke bare du,tar jeg den mere enn 30 cm fra maskinen så virker den ikke :cry:

Dette var meget ille,ja det er jo en vits om en fjærnstyring ikke virker uten at den ligger på/ved enheten :nei:

Lenke til kommentar

Nytt problem wohoo :( i går koblet jeg opp maskinen til plasman via hdmi og ordnet lyd via hdmi. alt var fryd og gammen. helt til jeg koblet av hdmi kabelen og skulle skifte lyd tilbake til de interne høyttalerène. Nå er det ikke liv i dem.

det er nå bare lyd via hodetelefon utgangene. det er ikke et software problem har samme problem i linux også. dette er veldig trist.

Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med høyttlerne,og jeg har funnet ut at problemet må være at den tingen som går inn når du setter i hodetelefonene for å få redirected lyden til hodetelefonporten sitter fast slik at den hele tiden redirecter lyden til hodetelefonporten. Skal ringe til HP og spørre om det er noe jeg kan gjøre, om jeg kanskje kan gjøre det slik at jeg manuelt må redirecte lyden eller noe.

Lenke til kommentar
Jeg har også problemer med høyttlerne,og jeg har funnet ut at problemet må være at den tingen som går inn når du setter i hodetelefonene for å få redirected lyden til hodetelefonporten sitter fast slik at den hele tiden redirecter lyden til hodetelefonporten. Skal ringe til HP og spørre om det er noe jeg kan gjøre, om jeg kanskje kan gjøre det slik at jeg manuelt må redirecte lyden eller noe.

9632543[/snapback]

 

flott, gir du meg en tilbakemelding på svaret du får ?

Lenke til kommentar
Jeg har også problemer med høyttlerne,og jeg har funnet ut at problemet må være at den tingen som går inn når du setter i hodetelefonene for å få redirected lyden til hodetelefonporten sitter fast slik at den hele tiden redirecter lyden til hodetelefonporten. Skal ringe til HP og spørre om det er noe jeg kan gjøre, om jeg kanskje kan gjøre det slik at jeg manuelt må redirecte lyden eller noe.

9632543[/snapback]

 

flott, gir du meg en tilbakemelding på svaret du får ?

9633212[/snapback]

 

Selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Ja det låter ju skumt om inte batterierna är dåliga.

Jag har testat från ca 4 meter slå på windows media center och styra volymen, inga problem. Det gäller ju dock att rikta fjärren rätt.

9633176[/snapback]

 

Da må de isåfall leveres med defekte batterier,den ene fjernstyringen er bare 1 uke og har ikke vært i bruk, uansett blir det for dårlig om en må sitte å finsikte for at den skal virke.

Har HP vært for optatt av design på denne maskinen og glemt at ting også bør virke :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har også problemer med høyttlerne,og jeg har funnet ut at problemet må være at den tingen som går inn når du setter i hodetelefonene for å få redirected lyden til hodetelefonporten sitter fast slik at den hele tiden redirecter lyden til hodetelefonporten. Skal ringe til HP og spørre om det er noe jeg kan gjøre, om jeg kanskje kan gjøre det slik at jeg manuelt må redirecte lyden eller noe.

9632543[/snapback]

 

flott, gir du meg en tilbakemelding på svaret du får ?

9633212[/snapback]

 

Snakket med en hyggelig supportfyr nå, og det var en ting de kunne ordne, men ikke noe jeg kunne gjøre, slik at den måtte sendes inn. Jeg skulle få en postlapp, og det skulle ta 14 dager fra jeg sendte den til jeg fikk den tilbake. Får gjøre det da...

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Jeg har også problemer med høyttlerne,og jeg har funnet ut at problemet må være at den tingen som går inn når du setter i hodetelefonene for å få redirected lyden til hodetelefonporten sitter fast slik at den hele tiden redirecter lyden til hodetelefonporten. Skal ringe til HP og spørre om det er noe jeg kan gjøre, om jeg kanskje kan gjøre det slik at jeg manuelt må redirecte lyden eller noe.

9632543[/snapback]

 

flott, gir du meg en tilbakemelding på svaret du får ?

9633212[/snapback]

 

Snakket med en hyggelig supportfyr nå, og det var en ting de kunne ordne, men ikke noe jeg kunne gjøre, slik at den måtte sendes inn. Jeg skulle få en postlapp, og det skulle ta 14 dager fra jeg sendte den til jeg fikk den tilbake. Får gjøre det da...

9633864[/snapback]

 

takk for info :) blir maskinen sendt til infocare ?

Lenke til kommentar

Dette har vel noe med det problemet jeg nevnte tidligere,nemmelig at maskinen ikke tåler å bruke ekstern skjerm,men rart den måtte inn da for HP sa det skulle være softwarerelatert :hmm:

Men uansett kan vi konkludere med at dette er en maskin med svært mange feil/mangler.

 

TV-tuner som ikke følger Norske krav (alle maskiner)

DVD-spiller - 1 stk død

Skjerm - 1 stk (uvisst om det er skjerm eller skjermkort)

Musepeker- musepeker som lever sitt eget liv og hopper rundt når en trykker enter eller mellomrom.

Lyd - 2 stk med lydproblem-

Strøm - 1 med strømadapter som varte kunn timer

touchknappene - på de fleste maskinene i denne serien.

HP recovery problem , bekreftet av flere levrandører.

Problemer med å lagre innstillinger i strømspareprogrammene.

Takler ikke ekstern skjerm,dette kan res i at maskinen må inn til rep.

Elendig fjærnkontroll,flere mister kontakten med maskinen om de beveger seg mer enn 30 cm fra denne,slikt kan vel neppe kalles fjernkontroll.

Hva blir det neste :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Hadde vært morro å vite om andre land har like mye trøbbel med denne serien.

9634863[/snapback]

 

Vil tro problemene er likt fordelt,kan ikke se at det er noe som skulle tilsi at dette kunn gjelder Norge.

Har fått godkjent retur av min og teller nå på knappene om hva jeg skal gjøre,samtidig som jeg vurderer alternativer,som feks.

 

Aspire 9920

http://www.acer.no/acereuro/page9.do?sp=pa...e&crc=255254490

 

Qosmio G40 series

http://nordic.computers.toshiba-europe.com...shibaShop=false

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...