Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Litt offtopic:

 

La ut HDX'en til salg på bruktmarkedet, og det var da fært som folk i UK med tilfeldige kontakter fra Nigeria som vil ha den hahahaha.

 

Han ene ville at det skulle sendes med DHL, og den var ny for meg.

Har alltid vært ønske om bruk av mindre "kjente" transportører i mine tilfeller :p

9653566[/snapback]

 

Ja du får sende den til en av de,la meg høre når du får oppgjøret :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt offtopic:

 

La ut HDX'en til salg på bruktmarkedet, og det var da fært som folk i UK med tilfeldige kontakter fra Nigeria som vil ha den hahahaha.

 

Han ene ville at det skulle sendes med DHL, og den var ny for meg.

Har alltid vært ønske om bruk av mindre "kjente" transportører i mine tilfeller :p

9653566[/snapback]

 

Ja du får sende den til en av de,la meg høre når du får oppgjøret :D

9657976[/snapback]

 

 

Tryggere å angre til butikken :tease:

 

 

Vurderer å be dem overføre penger, og så sender jeg maskinen NÅR jeg har pengene i handa hehe. Ikke noe forhåndssending, kan jeg fortsatt bli lurt da i teorien?

Endret av Makky
Lenke til kommentar
Ser at om jeg deaktiverer det trådløse nettverket med knappen på maskinen så deaktiverer jeg samtidig bluetooth, litt dumt det da  :hmm:

9662094[/snapback]

 

Sånn er det på HP NC6000 og flere andre modeller også.

9662113[/snapback]

 

Joda,er klar over det,men egentilg litt dumt da,for hva om du feks har en mus tilkoblet som bruker bluetooth og ønsker å deaktivere nettveket :hmm:

Lenke til kommentar
Ser at om jeg deaktiverer det trådløse nettverket med knappen på maskinen så deaktiverer jeg samtidig bluetooth, litt dumt det da  :hmm:

9662094[/snapback]

 

Sånn er det på HP NC6000 og flere andre modeller også.

9662113[/snapback]

 

Joda,er klar over det,men egentilg litt dumt da,for hva om du feks har en mus tilkoblet som bruker bluetooth og ønsker å deaktivere nettveket :hmm:

9662261[/snapback]

 

Høyreklikke på det trådløse ikonet og velge "disable" :p

 

Men er helt enig med deg at det er tungvindt og har irritert meg over den lille saken der selv når jeg brukte NC6000

Lenke til kommentar
Er sånn både på min fs v3205 og min Lenovo n100

 

Mvh

 

Det samme gjelder på MIn HP Compaq 6715b. Grunnen til at det blir gjort er vel at HP er så naiv at de ser på BT og WI-FI som "kommunikasjon". Dermed skal begge deaktiveres/aktiveres med en universal "kommunikasjons-knapp". Tåpelig opplegg spør du meg, mye unødvendige jalla-knapper på disse HPene i utgangspunktet, og når de attpåtil ikke fungerer som forventet :no:

Lenke til kommentar
Det samme gjelder på MIn HP Compaq 6715b. Grunnen til at det blir gjort er vel at HP er så naiv at de ser på BT og WI-FI som "kommunikasjon". Dermed skal begge deaktiveres/aktiveres med en universal "kommunikasjons-knapp". Tåpelig opplegg spør du meg, mye unødvendige jalla-knapper på disse HPene i utgangspunktet, og når de attpåtil ikke fungerer som forventet :no:

Har du klagd på fjernkontrollen?

 

Har fått selv en dårlig på den nyeste, og har lyst til å klage så kanskje jeg kommer til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Har kjøpt hp pavilion 9000 selv, og er strålende fornøyd bortsett fra at cd rommen ikke fungerer. Setter inn CD, for den ikke ut igjen. Har alle drivere max oppdatert, prøvd å ejecte med knappen, Holdt på en halvtime der den plutselig kom ut ut av intet, men når jeg skulle prøve å sette inn en cd igjen, så skjedde akkurat det samme. Veldig synd fordi alt annet ser ut til å fungere greit. Mulig det er en produksjons feil på akkurat min cd rom...

 

Edit: Er det noen muligheter for å manuelt "åpne" cd rommen for å få lurt ut cden? Hadde åpnet for muligheter å finne ut hva feilen er osv.

Endret av lapla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...