Gå til innhold

Bruker du narkotika?


Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

  1. 1. Bruker du narkotika?

    • Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965


Anbefalte innlegg

^^ Første sopptur på mcdonalds ute i byen ja.. Høres ut som en ideel setting :)

Set og setting er egentlig det viktigste når du skal trippe. Set er hvordan du tenker og føler inni deg og setting er stedet du er på. Hvis du tenker positivt og tar det med ro og er på et trygt sted hvor du ikke kan møte på andre mennesker blir sjansen for badtrip minimert ganske kraftig. I tillegg så kan man starte med en liten/medium-dose så du ser hvordan du reagerer. Så hvis du tar noen forhåndsregler burde det gå veldig greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det er sagt så trenger ikke en "badtrip" å være så kjip i etterkant. Det er gjerne her man kan lære om hva som ligger i underbevisstheten.

Hadde selv en litt vanskelig sopptur for en stund tilbake. Det var ingen badtrip, men fikk nok i meg litt mer enn hva jeg burde. (Er også rimelig sensitiv) Dette gjorde at opplevelsen ble veldig overveldenes! Der og da ville jeg gjerne at turen skulle slutte, men sett i etterkant er det uten tvil en av de mer spesielle opplevelsene i livet mitt og jeg angrer ikke et sekund på at jeg inntok soppen.

Måten soppen river opp i følelsene dine er merkelige greier :)

Lenke til kommentar

Det har vært gjort endel forskning som viser at MDMA er nevrotoksisk, selv om mye av forskningen er dårlig. Står endel http://erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml her.

Jeg har også sett en del mennesker spise mye knips når det var populært i 99/00 og de har alle sagt at det ikke var det smarteste de gjorde. Det er heller ikke uten grunn at ordet e-tard ble funnet opp. Men måtehold er nøkkelordet ja, som med alt annet.

Lenke til kommentar
Nå ska're plukkes svamp! Noen på østlandet som har funnet noe ennå? Venter i spenning på en skikkelig regnskur.. :)

9390421[/snapback]

Bor i lillehammer, og fant noen sopper før i sommer :p

Nå nermer det seg vel første frostnatta (Hvis den ikke allerede har vert), så det skal nok være klart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...