Gå til innhold

Bruker du narkotika?


Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

  1. 1. Bruker du narkotika?

    • Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heeeelt feil forum. Salvia er ganske gøy da.

9394405[/snapback]

hvorfor er dette feil forum?

det jeg liker best med salvia er at selv om man badtripper så varer det bare noen min uansett :)

9405105[/snapback]

Jeg stilte et spørsmål som kanskje var litt drøyt i forhold til retningslinjer. Like greit å være på den sikre siden.

 

Jeg tror ikke jeg skal prøve salvia igjen på en stund. Jeg blir bare svett og ukomfortabel, og har aldri fått visuals. Sist gang jeg gjorde det, så følte jeg at jeg ble en slags medisinsk plakat, og at svetten som rant nedover meg ble illustrert med røde piler. Første gangen jeg gjorde det ble hendene mine til hammere etter at jeg fikk en trang til å slå han ved siden av meg. Enormt fascinerende rusmiddel.

 

Sjanser for sopptur i løpet av uka. Håper jeg finner noe i øst-marka.

Lenke til kommentar
Ja. Psykedeliske stoffer vil ofte forsterke sinnstilstanden din, så hvis du har depresjoner eller er nede, selv uten at du tenker veldig mye på det, kan du få en bad trip som kan sitte inne lenge.

9405284[/snapback]

Du skal vel helst ikke ha i deg noen form for psykedeliske stoffer hvis du har hatt psykiske problemer.

Lenke til kommentar
Og det fungerer ikke å pynte på sannheten. I England gikk bruken ned, fordi folk fikk riktig info...

9413818[/snapback]

 

Hvor har du hørt dette? Har du noe kilde på det? Jeg sier ikke at jeg ikke tror deg, men det blir sagt temmelig mye i denne tråden, som ikke støttes opp av noen form for kilde..

Noe som logisk nok gjør meg veldig skeptisk til mye som blir sagt.

Lenke til kommentar
Og det fungerer ikke å pynte på sannheten. I England gikk bruken ned, fordi folk fikk riktig info...

9413818[/snapback]

 

Hvor har du hørt dette? Har du noe kilde på det? Jeg sier ikke at jeg ikke tror deg, men det blir sagt temmelig mye i denne tråden, som ikke støttes opp av noen form for kilde..

Noe som logisk nok gjør meg veldig skeptisk til mye som blir sagt.

9414246[/snapback]

Linken er postet ørten ganger før i tråden.

Gidder ikke finne den igjen selv nå.

 

Men der står det om narkotika liberaliseringen i England, og at etter det ble lovlig, så gikk bruken ned, Og mye av æren skulle visst gå til den riktige infoen.

Endret av V-by
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...