Gå til innhold

Bruker du narkotika?


Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

  1. 1. Bruker du narkotika?

    • Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965


Anbefalte innlegg

Har en følelse av at en god del av forumbrukerne her inne bruker hasj, eller tyngre stoffer. Var bare interessert i å få en statistikk på dette.

 

Siden det har blitt pirket på flere ganger, spesifiserer jeg nå at jeg med tyngre stoffer mener Amfetamin, Metamfetamin, Kokain, Heroin osv.

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som bruker hasj er nok rimelig gira, kommer vel noe info om at det ikke er skadelig snart.

9180496[/snapback]

Så alle som bruker dop er gira på å si det? kan du begrunne det?

9180624[/snapback]

Det var ikke det jeg sa og det skjønte du veldig godt. Jeg sikter til de på hw.no, som flagger at de bruker hasj.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
for en idiotisk måte å spørre på! hva mener du med å bruke? noen tilfeldige ganger i året? en gang i måneden/uka?

 

for å pirke enda mere, så hadde det passet bedre med "Ja, bruker cannabis (hasj, marijuana, cannabisolje)"

9181215[/snapback]

Med bruke så mener jeg at man bruker det. Ikke bare en gang, men fast.

 

Beklager for at jeg ikke har kunnskaper om hvilke ulike arter av cannabis som finnes. Jeg bruker det ikke selv, og har ingen interesse av å vite de ulike artene.

Lenke til kommentar

Jeg ville simpelten ha en oversikt over hvor mange forumbrukere som bruker narkotika.

 

Folk flest vet hva hasj er. Jeg trodde at hasj og cannabis var det samme, derfor satt jeg det i parantes.

 

De som bruker ulike typer "hasj" skjønner helt sikkert hva jeg mener, med mindre de stemmer i hasjrus.

Lenke til kommentar

Hadde noen venner som brukte cannabis nå og da.. Det kunne jo ikke skade! "Hvada? Meg? Avhengig? hah." Og så brukte de det litt oftere, og enda oftere.. Og regelmessig. Hva skjedde?

 

De ble avhengig, lagt inn på avrusing, og angrer som faen i ettertid.. 10 måneder på leir for å bli kvitt avhengigheten som begynte som en sjelden festrøyk.

 

Moro? Think not.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Kommer helt ann på hva du mener med tyngre stoffer.

 

Kunne ha slengt innpå et alternativ til:

Ja, cannabis og andre lettere stoffer.

 

Ja, cannabis og har prøvd andre lettere stoffer

Ja, cannabis og har prøvd tyngre stoffer.

Eller noe lignende.

 

Da vil du ivvertfall få vite hvor mange som røyker, samt om folk har prøvd mere enn cannabis.

Lenke til kommentar

hahaha Avhengig? av hasj? min venner(6) røyka i 8 år fra vi var 15 år stortsett hver dag, alle sammen sluttet samme dag og ingen har røyka siden.

vist du trenger 10 månder for å ikkje ver avhengig av hasj lenger så er det noe veldig galt med den personen.

 

vanlig avhengig fra hasj tar vanlig vis 2 uker. medesin=masse sprit :p

 

edit

jeg forsvarer på ingen måte hasj men blir for teit når folk stitter å holder på med fantasi historier

Endret av CopyDog
Lenke til kommentar
for å pirke enda mere, så hadde det passet bedre med "Ja, bruker cannabis (hasj, marijuana, cannabisolje)"

9181215[/snapback]

Cannabis er da en betegnelse for planten disse tre rusmidlene kommer fra. Det er også det samme virkemiddelet i alle tre også: Tetrahydrocannabinol.

 

Hadde noen venner som brukte cannabis nå og da.. Det kunne jo ikke skade! "Hvada? Meg? Avhengig? hah." Og så brukte de det litt oftere, og enda oftere.. Og regelmessig. Hva skjedde?

 

De ble avhengig, lagt inn på avrusing, og angrer som faen i ettertid.. 10 måneder på leir for å bli kvitt avhengigheten som begynte som en sjelden festrøyk.

 

Moro? Think not.

Vert borti det samme, bortsett fra at der var det piller inblandet, som gjorde vedkommende avhengig av pillene.

 

Cannabis finnes ikke fysisk avhengighetskapendes, men kan være psykisk avhengighetsskapende for de som bruker det for ofte.

Endret av V-by
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...