Gå til innhold

Bruker du narkotika?


Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

  1. 1. Bruker du narkotika?

    • Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965


Anbefalte innlegg

ja, sant faktisk.. Men Blant annet Heroin, får deg til å føle deg helt på toppen, men når virkningen stopper, er du et vrak, og du trenger mer og mer heroin, og du begynner å stjele osv. for å få penger til mer drugs.

 

 

Er ikke det et eksempel på et tragiskt liv, så vet ikke jeg altså.

9307780[/snapback]

Hva med foreldrene dine som drikker alkohol? Kanskje til og med gjør det? Får iallefall meg som å føle meg som et helvette dagen etterpå. Man er ikke et vrak etter bare en gang med heroin, det tviler jeg sterkt på. Sannsynligvis har nesten alle rockeartistene du hører på brukt heroin i lange tider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med foreldrene dine som drikker alkohol? Kanskje til og med gjør det? Får iallefall meg som å føle meg som et helvette dagen etterpå. Man er ikke et vrak etter bare en gang med heroin, det tviler jeg sterkt på. Sannsynligvis har nesten alle rockeartistene du hører på brukt heroin i lange tider.

9307810[/snapback]

Det er veldig få som støtter alkoholisme her, og det er nok mange av de som skyr alkohol og narkotika nettopp fordi foreldrene hadde et usunt forhold til det.

 

Og de fleste rockeartistene jeg hører på er døde, av dop.

Lenke til kommentar
ja, sant faktisk.. Men Blant annet Heroin, får deg til å føle deg helt på toppen, men når virkningen stopper, er du et vrak, og du trenger mer og mer heroin, og du begynner å stjele osv. for å få penger til mer drugs.

 

 

Er ikke det et eksempel på et tragiskt liv, så vet ikke jeg altså.

9307780[/snapback]

Hva med foreldrene dine som drikker alkohol? Kanskje til og med gjør det? Får iallefall meg som å føle meg som et helvette dagen etterpå. Man er ikke et vrak etter bare en gang med heroin, det tviler jeg sterkt på. Sannsynligvis har nesten alle rockeartistene du hører på brukt heroin i lange tider.

9307810[/snapback]

Ja jøss. Viser man måtehold med heroin ArmenMinAU, så er det bare å stå på! Og siden alle gitaristene i verden driver med heroin betyr det at man blir automatisk flink til å spille gitar og ikke minst tjener penger.

 

Heroin = Penger

Alkohol = Dumme foreldre

Lenke til kommentar

jeg røyker heller litt marijuana istedet for å få i meg alkohol, nikotin og koffein.

Jeg tror ikke de fleste vet noe spesielt om narkotika, de har bare hørt at alt som er ulovlig er mer skadelig enn det som er lovlig. Men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan tro at en rus fra alkohol kan være mindre skadelig enn lettere narkotiske stoffer. Nikotin og koffein har jo også ganske negative følger over lengre tid, og er mer avhengighetsskapende enn de fleste lettere narkotiske stoffer

Endret av Varen
Lenke til kommentar
Og de fleste rockeartistene jeg hører på er døde, av dop.

9307816[/snapback]

 

Samme her! Men du har jo unntak. Som vokalisten i Black Sabbath (OzzyOsbourne). Han merkes det såvidt på..

9308853[/snapback]

Håper det var en god dæsj med ironi i det innlegget der.

Lenke til kommentar
Hva med foreldrene dine som drikker alkohol? Kanskje til og med gjør det? Får iallefall meg som å føle meg som et helvette dagen etterpå. Man er ikke et vrak etter bare en gang med heroin, det tviler jeg sterkt på. Sannsynligvis har nesten alle rockeartistene du hører på brukt heroin i lange tider.

9307810[/snapback]

Det er veldig få som støtter alkoholisme her, og det er nok mange av de som skyr alkohol og narkotika nettopp fordi foreldrene hadde et usunt forhold til det.

 

Og de fleste rockeartistene jeg hører på er døde, av dop.

9307816[/snapback]

Rolling stones og whatever. Alle har brukt dop og mange lever fortsatt. Det er en heug med alkohol inne i bildet også. Blir feil trekke den konklusjonen at "de fleste" døde av dop.

 

Ja jøss. Viser man måtehold med heroin ArmenMinAU, så er det bare å stå på! Og siden alle gitaristene i verden driver med heroin betyr det at man blir automatisk flink til å spille gitar og ikke minst tjener penger.

Ingen har sagt noe sånt.

 

Samme her! Men du har jo unntak. Som vokalisten i Black Sabbath (OzzyOsbourne). Han merkes det såvidt på..

Grunnen til at Ozzy Osbourne er sånn som han er er fordi han har Parkin-syndrom, som er ganske likt Parkinsons syndrom. Da kunne du like gjerne sagt det samme om Muhammed Ali.

Lenke til kommentar
Fint at du modererer deg litt hvertfall. Det er da innlysende at han har tatt skade av misbruket.

9309305[/snapback]

Ja, og armen min har ikke sagt noe annet.

Ozzy har parkins syndrom. Før han fikk vite at han hadde det, så trodde han selv og andre at det var et resultat av missbruk av div stoffer, men det var det ikke.

 

Hadde ikke ozzy missbrukt en del, så hadde kanskje ikke symptomene på parkins syndromet vert slik det er i dag.

Lenke til kommentar
Fint at du modererer deg litt hvertfall. Det er da innlysende at han har tatt skade av misbruket.

9309305[/snapback]

Ja, og armen min har ikke sagt noe annet.

Ozzy har parkins syndrom. Før han fikk vite at han hadde det, så trodde han selv og andre at det var et resultat av missbruk av div stoffer, men det var det ikke.

 

Hadde ikke ozzy missbrukt en del, så hadde kanskje ikke symptomene på parkins syndromet vert slik det er i dag.

9310097[/snapback]

Grunnen til at Ozzy Osbourne er sånn som han er er fordi han har Parkin-syndrom, som er ganske likt Parkinsons syndrom. Da kunne du like gjerne sagt det samme om Muhammed Ali.

 

Fikk nå inntrykk av at ArmenMinAu mente at det var parkinsonen som hadde all skyld.

Lenke til kommentar
Fikk nå inntrykk av at ArmenMinAu mente at det var parkinsonen som hadde all skyld.

Ingen vits i å sitte og fiske etter en "unnskyldning" for at du fikk feil inntrykk, før heller diskusjonen videre :)

9315148[/snapback]

Ingen vits i å sitte og komme med tåpelige uttalelser, før heller diskusjonen videre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...