Gå til innhold

Bruker du narkotika?


Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

  1. 1. Bruker du narkotika?

    • Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Ein drikk eit glas vin til maten for smakens skyld. Så vidt eg veit så kan du kjøyre bil etter 1 glass rødvin (?), så rusen er rimeleg ubetydeleg. Har igjen å høyre at nokon tar ein dæsj (spelling :p ) LSD for smakens skjuld.

Lenke til kommentar
Vin er for smakens skyld.

Vil nå si at vinen er der for å forsterke smaken til maten, og gjøre det bedre. For det blir jo bedre gjør det ikke?

 

Da kan vi vel også si at hvis jeg en gang iblant får lyst til og ta meg ett lite blås på kvelden, som da gjør at en ellers fortreffelig kveld kan bli enda bedre.

 

Så vidt eg veit så kan du kjøyre bil etter 1 glass rødvin (?), så rusen er rimeleg ubetydeleg. Har igjen å høyre at nokon tar ein dæsj (spelling :p ) LSD for smakens skjuld.

Såvidt jeg vet sa jeg aldri noe om å kjøre bil etter jeg hadde tatt meg en liten en?

Har også igjen å se noe sted at jeg skrev jeg tar LSD?

Lenke til kommentar
Vin er for smakens skyld.

Vil nå si at vinen er der for å forsterke smaken til maten, og gjøre det bedre. For det blir jo bedre gjør det ikke?

 

Da kan vi vel også si at hvis jeg en gang iblant får lyst til og ta meg ett lite blås på kvelden, som da gjør at en ellers fortreffelig kveld kan bli enda bedre.

9326988[/snapback]

Det kan man vel si om alt fra kokain til brus til salt?

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd både hasj og tyngre stoffer, men er fortsatt enig i fordommene til folk flest. Tapere er overepresentert, og få ting er mer low-life enn stonere. Jeg ser ingen grunn til å hylle noen form for rusmidler. Jeg har ikke noe behov for å rettferdiggjøre det for meg selv ved å innbille meg hvor mye bra narkotika kan gjøre. Jeg har hatt det jævli gøy på ulovlige rusmidler, men det er det. Forøvrig er jeg ingen gjennomsnittelig bruker, da jeg går på universitet og gjør det bra, og ikke henger i noe rusmiljø. Det er få mennesker jeg innrømmer hva jeg brukt til, da det ikke er sosialt akseptert, og jeg ikke vil bli assosiert med en gjennomsnittelig narkoman som droppet ut fra ungdomsskolen. Grunnen til at jeg bruker det nå og da er ganske enkelt at jeg er for nyskjerrig, ikke at at jeg har tro på at jeg skal utvikle meg som menneske ved å snorte cola.

Lenke til kommentar
Vin er for smakens skyld.

Vil nå si at vinen er der for å forsterke smaken til maten, og gjøre det bedre. For det blir jo bedre gjør det ikke?

 

Da kan vi vel også si at hvis jeg en gang iblant får lyst til og ta meg ett lite blås på kvelden, som da gjør at en ellers fortreffelig kveld kan bli enda bedre.

9326988[/snapback]

De som har tatt seg en joint, og så spist, vet at maten smaker tusen ganger bedre.

Lenke til kommentar
Men så snakket aldri jeg om kokain gjorde jeg vel?

Jeg ville bare påpeke det at han skjøv alle inn i samme skuff...

9327070[/snapback]

Nope, jeg som snakket om kokain. Hvis du vil sammenligne rusen fra hasj med smaken av vin så er det greit, personlig ser jeg på de som forskjellige ting.

9327086[/snapback]

Nå vet ikke jeg hvor diskusjonen om smak begynte, men som du sier, det er to helt forskjellige ting. Med to helt forskjellige virkninger.

 

Noen røyker cannabis for smakens skyld, mens andre for rusens skyld.

Akkurat det samme kan man si om all akholholhodig drikke også.

Det er en helt individuell ting, og kan ikke skjønne at dette har noen relevanse i det hele tatt i denne diskusjonen...

Lenke til kommentar
Eller smaken fra hasj, SteffyPants. Dette har vært diskutert før.

 

Dessuten tror jeg du heller vi ta en titt på statistikken i tråden "Bør vi legalisere cannabis?".

9327292[/snapback]

Smaken diskuterte vi ja, hvor det var konkurranser i å få en joint til å smake så godt som mulig. Dette er langt ifra det samme som vin, som er laget utelukkende for smaken og kan nytes uten å få rus i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Smaken diskuterte vi ja, hvor det var konkurranser i å få en joint til å smake så godt som mulig. Dette er langt ifra det samme som vin, som er laget utelukkende for smaken og kan nytes uten å få rus i det hele tatt.

9328558[/snapback]

Man kan fint dyrke fram cannabis planter med veldig lite innhold av THC, slik at man må røyke masse for å få noen rus. Man kan da fint dyrke fram div planter med god smak i forskjellige former og fasonger, som man kan røyke uten å få noen rus ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...