Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har laget mitt eget liveshow! (Se signatur). Får se hvor lenge jeg gidder å drive på med det, jeg er ihvertfall veldig motivert og har allerede en samarbeidspartner.

Jeg skal sove nå, så dere vil ikke se mer enn desktopen min før klokken 15:00-16:00.

 

 

Må innrømme at dette var litt reklamering, men jeg stempler den som gyldig siden det ikke er noe potensiale for nye seere på dette punktet.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

5,1 i snitt i dette halvåret. Ikke gjort en eneste lekse og heller ei lest til en eneste prøve. You are looking at a prodigy!

 

Jeg bringer tips om hvordan man kan få gode karakterer:

Dette er selvfølgelig mine subjektive meninger.

 

1) Følg med i timen. Da slipper du å øve hjemme.

 

2) Dersom du har en prøve, skriv langt. Da tror lærere at du legger mer arbeid i det enn de som skriver kort.

 

3) Lever prøven din blant de 3 siste. Da vil læreren tro at du har tatt deg god tid til å tenke ut svar og skrive riktig.

 

4) Smisk er aldri feil, men ikke overdriv.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
5,1 i snitt i dette halvåret. Ikke gjort en eneste lekse og heller ei lest til en eneste prøve. You are looking at a prodigy!

 

Jeg bringer tips om hvordan man kan få gode karakterer:

Dette er selvfølgelig mine subjektive meninger.

 

1) Følg med i timen. Da slipper du å øve hjemme.

 

2) Dersom du har en prøve, skriv langt. Da tror lærere at du legger mer arbeid i det enn de som skriver kort.

 

3) Lever prøven din blant de 3 siste. Da vil læreren tro at du har tatt deg god tid til å tenke ut svar og skrive riktig.

 

4) Smisk er aldri feil, men ikke overdriv.

 

5) Ha utrolig mye flaks med at læreren din har lette karakterer, ikke av typen "Jeg liker ikke å gi 6-er"

Lenke til kommentar
5,1 i snitt i dette halvåret. Ikke gjort en eneste lekse og heller ei lest til en eneste prøve. You are looking at a prodigy!

 

Jeg bringer tips om hvordan man kan få gode karakterer:

Dette er selvfølgelig mine subjektive meninger.

 

1) Følg med i timen. Da slipper du å øve hjemme.

 

2) Dersom du har en prøve, skriv langt. Da tror lærere at du legger mer arbeid i det enn de som skriver kort.

 

3) Lever prøven din blant de 3 siste. Da vil læreren tro at du har tatt deg god tid til å tenke ut svar og skrive riktig.

 

4) Smisk er aldri feil, men ikke overdriv.

 

5) Ha utrolig mye flaks med at læreren din har lette karakterer, ikke av typen "Jeg liker ikke å gi 6-er"

 

Enig i det du sier der, Gavekort. Karakterer er på en måte veldig urettferdige, for det kommer helt ann på hvem som sitter bak med "avgjørelsen". Selv har jeg en lærer som trakk oss ned isteden for i 1 termin fordi det skal være "motiverende". Noe som gjor at jeg gikk ned 0,2 i snitt. Genialt. Så det kommer mye ann på lærerne. Men for all del, man må jo være relativt flink for å få over 5 i snitt :) Eller juksemaker såklart, ser mange av dem...yay.

Lenke til kommentar

Nå lurer eg på kva klassetrinn Mchansern går i. Tipsa hans ville ikkje fungert på lærarane mine, i Vg1.

 

Eg er kjempenøgd med eit snitt på 5,1. Det er ein forbetring på 0,6 frå ungdomsskulen.

Engelsk: 4

Tysk: 6

Geografi: 6

Gym: 4

Matte: 5

Naturfag: 5

Norsk hovudmål: 5

Norsk sidemål: 5

Norsk munnleg: 5

Samfunnsfag: 6

 

Intet fråver, ingen merknader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...