Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, Kovalevskaja said:

Problemet er bare at jeg blir 1-2 måneder på fjellet langt unna psykologen

Må vel sikkert gå an å ta noen konsultasjoner via Skype eller telefon mens du er der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det bare et par timer til det skal overspises julemat. Så er det en 5-6 timer der det handler om å overleve julegave-helvetet, og så er det et helt år til neste gang! God jul!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Er litt smågodt med ny laptop til nyttår, og slippe å vente en halv dag eller noe på at Windows 7 skal oppdatere....

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Skrevet

Usikker på om skrevet før
Men med gammel PC (i5-2400) så kjørte CPU ofte på 100% og jeg kunne ikke ha Chrome oppe mens jeg så på Netflix
(Bruker appen og det var minneproblemer, 8 gig)

Med Ryzen 3600 og 16 gig minne så er det sjeldent CPU er over 10%
Bruker 8 gig minne, av 16

Skrevet
Dubious skrev (På 23.12.2019 den 18.16):

Godt mulig det bare er placebo, men etter at jeg byttet PC så synes jeg lyden ble mye bedre
Lyden kjøres fortsatt digitalt til receiver 

Er sikkert mindre støy på nye..

Skrevet

Vil bare nevne igjen at jeg elsker min nye Media PC
Tok omtrent 5 minutter å omkode en DVD film  (Tok omtrent 20 minutter per episode før, og dette var en større fil)

Skrevet

Driver å tester ut fasting om dagen, har snart ikke spist på 48 timer. Det går overraskende bra, sover godt og har energi. Passer på å fylle på med kaffe, te, vann og salt. Merker at man er litt rar i hodet, men konsentrasjonen er bra, blir mindre rastløs og stresset på en måte. Merker at huden er bra, og kroppen er fin. Greid meg på jobb på kontoret i dag uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...