Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for en som plukker opp 15-16-åringer på gata.

 

Det gikk opp et lys for meg her nå. Dette går selvsagt helt fint på Østlandet, hvor det ikke blåser. Men om du åpner den døra i Stavanger så flyr alle tusenlappene ut og så er det bare å plukke med seg de man liker best. Begrepet "jail bait" får plutselig en helt ny mening.

Lenke til kommentar

Ganske fornøyd med at jeg har klart å slutte med å bite negler :D

 

Gratulerer, det er en av de verste uvanene jeg har hatt før jeg sluttet. Før satt jeg med hendene i munnen konstant, og hendene var alltid smertefulle og stygge. Nå har jeg ikke bitt på 2-3 år, fortsatt ser neglebåndene ikke så bra ut...

 

 

 

Inb4 cool story bro

 

Lenke til kommentar

 

 

Gratulerer, det er en av de verste uvanene jeg har hatt før jeg sluttet. Før satt jeg med hendene i munnen konstant, og hendene var alltid smertefulle og stygge. Nå har jeg ikke bitt på 2-3 år, fortsatt ser neglebåndene ikke så bra ut...

 

 

 

Inb4 cool story bro

 

 

Thanks :D

Var tilogmed gjennom en stressende helg og klarte å holde meg. :D

 

Jeg hadde ofte vondt og sjit i neglene, deilig å være ferdig med det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

http://www.youtube.com/watch?v=VTmsawufrwg&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA&index=1

 

Korg signert av Batman , Robin , Batgirl & False Face aka Malachi Throne (1921-2013) , dette er den eneste jeg har sett signert av Throne......bare korga i seg selv går fort for en "høvding" :D

 

Disse er ikke så verst heller :

 

http://www.youtube.com/watch?v=y4odVWxJqTs&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA&index=2

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...