Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

My point exactly :p

For å ta opp dette igjen, en gutt som tror han har et godt utseende, men kanskje ikke har det, kommer seg lenger enn en gutt som ikke tror har har et godt utseende, men som egentlig har det.

Sant nok. Jeg er forsåvidt klar over at jeg ikke er stygg, heller normal men ikke kjekk heller. Er dog ikke fotogen så det er jo en annen sak.

 

 

 

Du er jente, så dine svar tells ikke. Iogmed at ei jente er det umulig og ikke få seg noe for. Om en ikke er alt for stygg så kan ei jente få hva hu vil.

 

Hvordan føles det å være misogyn før du har fullført puberteten?

Føles jo ganske bra. Jeg ser jo opp til deg så <3 Og det gjør meg hyggelig og glad

Lenke til kommentar

LOL? Personlighet er jo alt som trengs ifølge dere. Please stop it, be realistic.

Personlighet>Utseende.

 

Hvis ikke hadde ikke jeg hatt noen kjæreste.

Ser jo helt normal ut du og jeg også forsåvidt, men at vi ikke er noe brad pitt er jo klart. så om du prøvde å implisere noe annet at du er fæl tar du jo feil. Men du har forsåvidt litt rett på en måte.

Lenke til kommentar

Når foreldrene dine finner tre Theanine-tabletter i en liten boks på kjøkkenet. Du ber de søke det opp på nettet før de begynner å kaste beskyldninger.De bryr seg ikke og kaller deg junkie and what not (de skulle bare visst, lol), Klikker i vinkel og truer med å anmelde deg and shiet.

Når de endelig har roet ned sinnet, og mine innvendinger ikke lenger er ubetydelig, søker de det opp. Får unnskyldninger fra dem begge, vil gi meg klem ol.

For engangsskyld var de ydmyke og innrømte at de overreagerte.

 

Er smart nok til å ikke oppbevare noe som er ulovlig i et hus med foreldre. Idioter.

Lenke til kommentar

Når foreldrene dine finner tre Theanine-tabletter i en liten boks på kjøkkenet. Du ber de søke det opp på nettet før de begynner å kaste beskyldninger.De bryr seg ikke og kaller deg junkie and what not (de skulle bare visst, lol), Klikker i vinkel og truer med å anmelde deg and shiet.

Når de endelig har roet ned sinnet, og mine innvendinger ikke lenger er ubetydelig, søker de det opp. Får unnskyldninger fra dem begge, vil gi meg klem ol.

For engangsskyld var de ydmyke og innrømte at de overreagerte.

 

Er smart nok til å ikke oppbevare noe som er ulovlig i et hus med foreldre. Idioter.

 

L-theanine?

Lenke til kommentar

Når foreldrene dine finner tre Theanine-tabletter i en liten boks på kjøkkenet. Du ber de søke det opp på nettet før de begynner å kaste beskyldninger.De bryr seg ikke og kaller deg junkie and what not (de skulle bare visst, lol), Klikker i vinkel og truer med å anmelde deg and shiet.

Når de endelig har roet ned sinnet, og mine innvendinger ikke lenger er ubetydelig, søker de det opp. Får unnskyldninger fra dem begge, vil gi meg klem ol.

For engangsskyld var de ydmyke og innrømte at de overreagerte.

 

Er smart nok til å ikke oppbevare noe som er ulovlig i et hus med foreldre. Idioter.

 

L-theanine?

 

Nope, bare Theanine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det var kødd ja, ettersom du var glad for at du fikk et kompliment skulle jeg gi deg det motsatte for det er artig.

 

... Så ikke helt poenget men okei! :)

 

My point exactly

For å ta opp dette igjen, en gutt som tror han har et godt utseende, men kanskje ikke har det, kommer seg lenger enn en gutt som ikke tror har har et godt utseende, men som egentlig har det.

 

Godt poeng, men hvem er det egentlig som bryr seg om utsende? Det er problemet med verden idag: utsende ditt, og utsende datt.. Kvinner blir trakassert dersom de er for tykke, de blir trakassert fordi de er "stygg" osv, det samme med gutter, verden har virkelig mistet bakke kontakt..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...