Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Kjeder vettet av deg og stikker inn på Omegle.

Du møter en veldig fin jente, snakker litt og sier du har fint hår. <3

 

Men det måtte selvfølgelig ødelegges av kompiser som kom bort til meg og ødela så hu disconnecta. Sku kanskje vært under irriterer meg så grenseløst da hu dama var digg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg er uenig.

 

Hvis du tenker på det sitatet av Mchansern, så er jeg HELT enig... For et menneskesyn..

 

Slapp av, det er bare hansern.

 

:hmm:

 

Utseendet blir plutselig veldig viktig om man bare er ute etter det overfladiske, slik som sex.

 

Hvilket liv er det? Jeg kunne aldri levd et liv med slike idiotiske prinsipper at jeg bare er ute etter sex..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Utseende er hvertfall det største hinderet for en likestilt verden. "Alle er født med de samme mulighetene" er jo bare rent tull, når det finnes yrker som fotomodeller og skuespillere, eller tvilsomme "yrker" som trofè-jenter.

 

Men frykt ikke gutter (og jenter)! Når dere blir litt eldre skjønner dere at utseendet teller mindre, og personlighet mer. Og ALT løses med en god utdanning! Siden det etter hva jeg har skjønt er bedre med en good-looking taper enn en taper som samtidig ser ut som røkla.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei, det er deg jeg er uenig i.

 

Du er uenig med meg i at det er fucket opp det h*n skrev?

 

 

Det var bare et eksempel :)

 

Forsto det, det var faktisk et veldig godt ett.

 

Utseende er hvertfall det største hinderet for en likestilt verden. "Alle er født med de samme mulighetene" er jo bare rent tull, når det finnes yrker som fotomodeller og skuespillere, eller tvilsomme "yrker" som trofè-jenter.

 

Men frykt ikke gutter (og jenter)! Når dere blir litt eldre skjønner dere at utseendet teller mindre, og personlighet mer. Og ALT løses med en god utdanning! Siden det etter hva jeg har skjønt er bedre med en good-looking taper enn en taper som samtidig ser ut som røkla.

 

Agree, indeed!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Nei, det synes jeg ikke. Verden er mer likestilt i dag enn noensinne tidligere, selv om noen deler av den står stille. Og vi vil bare gå en vei.

 

Barn er barn, og funksjonshemmede faller utenfor. Men ellers er det snakk om holdningsendringer, og historien har gitt oss flere eksempler på at det ikke er umulig.

 

Tror du har glemt verdensøkonomien.

Lenke til kommentar

Dirty meldinger er awesome!

Hva er dirty?

 

"Kom her skal du få smake på kjeppen". Fikk en slik engang, fra ukjent nr. Fant aldri ut hvem det var.

Ble ikke noe kjepp heller :(

Du svarte jo aldri på meldingen.

 

Haha. Umulig å svare på en melding som ikke eksisterer. :)

 

Dirty meldinger der man enten forklarer hva man gjør med seg selv eller vil gjøre med den andre. Men ikke noe slik som krizkriz skriver, da begynner jeg bare å le.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...