Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Når man har venninner som øvelseskjører til Sverige, og kjøper med en kartong røyk til meg. Slipper lange bilturen og sparer penger. Smooth combo!

Liker også tanken på at det blir enda en kartong på turen hjem fra Christiania.

 

Jeg liker tomatene best når de er mørke, og cherry tomater er helt himmelsk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg glemte å returnere den ødelagte Kindle 3Gen min til amazon i tide og var redd for at de ikke skulle få den tidsnok sånn at jeg måtte betale for den nye jeg fikk som erstatning for at den første ble ødelagt, men nå kom den altså frem så jeg slipper å være klar til å betale store mengder penger. Nå skal jeg feire med å bruke masse penger på gøye ting som jeg liker! :)

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hva en burk er for noe?

Er du fra vestkanten av Oslo, eller kanskje Bærum?

I motsetning til hva dere østlendinger og de "folke"valgte liker å tro så finnes det folk som bor utenfor østlandet. Grunnen til at vi ikke harryhandler i Sverige er fordi det tar mer omtrent 8-9 timer hver vei og det er ikke akkurat billig å reise rundt for oss som ikke bor på østlandet og har blitt født med sølvskjei, flat jord og sølvskjei i ræven. Så derfor vet vi ikke hva en burk er for noe,

  • Liker 3
Lenke til kommentar

OT: Galaxy Note 10.1 på postkontoret, og de åpner om 5 minutter :love:

Var den bra?

 

Akkurat så bra som forventet. Kameraet er ikke noe å skrive hjem om, og oppløsningen skulle helst vært høyere, men ellers liker jeg den langt bedre enn iPaden. Fornøyd med kjøpet og vel så det.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Alle regninger betalt, samt gjelden jeg hadde hos mamma og vært gavmild.

Fikk låne telefon av en kompis, så skal hente den og en kartong med røyk idag.

 

Omtrent hele lønna denne gangen gikk til utgifter, men det er verdt det. Deilig å ikke ha slikt i bakhodet! Er så lenge mellom hver gang at jeg klarer meg fint med noen hundre kroner til neste lønning.

 

:w00t:

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

At jeg skal på konsert med Seigmen i kveld! :D :D

 

e:

I motsetning til hva dere østlendinger og de "folke"valgte liker å tro så finnes det folk som bor utenfor østlandet. Grunnen til at vi ikke harryhandler i Sverige er fordi det tar mer omtrent 8-9 timer hver vei og det er ikke akkurat billig å reise rundt for oss som ikke bor på østlandet og har blitt født med sølvskjei, flat jord og sølvskjei i ræven. Så derfor vet vi ikke hva en burk er for noe,

Jeg bor ikke på Østlandet og er sjelden (på harryhandel) i Sverige, men jeg vet da likevel hva en burk er. En burk er en boks, gjerne av typen aluminiumsboks med brus i. Jeg sier nesten konsekvent burk i stedet for boks, da jeg liker det ordet bedre når det kommer til brus.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Endelig ferdig med alt i leiligheten, nå gjenstår det bare å vente noen få uker på sofaen... :)

 

Prøver å kjøre en clean stil.

 

 

Idag er alt av stikkontakter utav syne.

 

 

Kontorplassen

 

 

Utsikten er det som solgte leiligheten til meg hvertfall, masse liv.

 

 

 

Blir boende her 2-3 år ja :D

Endret av Amberlamps
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...