Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal se om jeg kan få knipsa et bilde av V60n, her har du camaroen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=F84ahJPIJMo

 

Morro å burne med den! :D

 

Utrolig herlig bil.

 

Hadde en slik i 10 dager i USA sist jeg var der. Kjørte rundtom 200 mil med den, var en drøm hele veien :love:

 

Men måtte selvfølgelig også ta den for en skikkelig spin på de lange brede ørkenveiene mot Las Vegas fra Los Angeles. Fikk både røyklagt og opplevd skikkelig motion blur i skikkelige hastigheter :D

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Fikk igjen mattetentamen (R2), og fikk sekser.

 

Og siden nesten hele klassa fikk stryk skal de bare repetere for å få folk til å stå.

Så læreren sa at jeg får 6 i standpunkt, og kan gå gjennom det siste kapittelet på egenhånd. Dvs. jeg trenger ikke møte i matten lenger. :w00t:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk igjen mattetentamen (R2), og fikk sekser.

 

Og siden nesten hele klassa fikk stryk skal de bare repetere for å få folk til å stå.

Så læreren sa at jeg får 6 i standpunkt, og kan gå gjennom det siste kapittelet på egenhånd. Dvs. jeg trenger ikke møte i matten lenger. :w00t:

 

Å fy flate!

 

Godt jobbet, mann! Slik står det respekt av! :thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk igjen mattetentamen (R2), og fikk sekser.

 

Og siden nesten hele klassa fikk stryk skal de bare repetere for å få folk til å stå.

Så læreren sa at jeg får 6 i standpunkt, og kan gå gjennom det siste kapittelet på egenhånd. Dvs. jeg trenger ikke møte i matten lenger. :w00t:

 

Konge :)

Lenke til kommentar

Åhåhåhåå! Deler gresspletten like utenfor vinduet med naboene, som har ørten unger hvorav ingen har bedre ting å ta seg til enn å skrike og hoie ute hele dagen.

 

Jeg satt på noe deilig muskk for å overdøve dem. Bare høyt nok til at jeg ikke hørte dem lenger. De svarer med å aktivt skrike og irritere rett mot vinduet mitt, so I turned it up to 11 :cool:

 

Samma faen hvor høyt de føler for å skrike nå så hører jeg dem ikke. Ekstremt deilig. Og føler noen naboer for å klage nå gir jeg blanke faen. Jeg har grunn god nok til å spille høyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...