Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Malayisk Borneo er ganske så idyllisk og har så vidt meg bekjent ikke spesielt farlige dyr av noe slag. Også kan du spise Laksa der. Nomnom!

 

Men joda. I havet finnes det maneter. Finnes slikt i Europa og om jeg ikke husker feil.

Finnes nok en del ille maneter i Europa. Men heldigvis ikke av typen Box Jellyfish.

 

Men uansett, skulle nok fint ha klart å overkomme min frykt og besøkt Borneo! :)

Lenke til kommentar

60 i 70 sone, rett før tunnel, idiot som skulle forbi, motgående trafikk rett forut, må bremse ned for at han ikke skal kjøre inn i meg fordi han svinger fort til høyre for å unngå en frontkollisjon, brått så blinka det i en fotoboks.

 

Hvorfor lå du i 60 i 70 sone?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

60 i 70 sone, rett før tunnel, idiot som skulle forbi, motgående trafikk rett forut, må bremse ned for at han ikke skal kjøre inn i meg fordi han svinger fort til høyre for å unngå en frontkollisjon, brått så blinka det i en fotoboks.

 

Hvorfor lå du i 60 i 70 sone?

 

Ja, hvorfor? Greit nok han andre fyren var en komplett idiot, men på sett og vis skjønner jeg han. Ingenting værre enn folk som ikke greier å holde fartsgrensen.

Lenke til kommentar

55 funker helt fint i 60 sone, om ikke det er en idiot bak rattet. Smetter innom bussholdeplasser ol. rimelig ofte, med god timing slipper man å stoppe helt opp å sparer maksimalt med tid og flest mulig er fornøyde. Selv om sykkelen går opp mot fartsgrensa på flata er jeg fortsatt en sinke når det kommer litt motvind eller oppoverbakker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...