Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må jeg bare skuffe deg :tease: Han var en av flere (fortalte hva som skulle til for å lykkes i TM, og hvorfor han digga jobben) som ble intervjuet i en introduksjonsvideo som vi fikk servert i starten av opplæringen (eller for mitt vedkommende, omstillingen) til TM.

 

Men artig å se, mener at det var ca 2 år siden, og karen var seg selv lik for å si det slik.

Lenke til kommentar

Takk for mange gode svar folkens :)

 

Fikk meg forresten en liten overraskelse i dag da jeg fikk vite at ICON jobbet på samme sted som jeg gjør nå for et par år siden. Han var en av toppselgerene og brukes fortsatt i introduksjonsvideoen som vises til nye selgere.

Er det flere som har sett han i auksjon med damer? Virker hvertfall utrolig flink, i dag på partybåten(Agia Napa) var han midtpunktet for så og si alle og damene bare fulgte etter han.

 

Gleder meg til å hooke opp med han senere i kveld. :D

Lenke til kommentar

Hva pleier dere å gjøre når dere snakker med jenter, og jentene er tydelig interessert, men er fittenervøse og sier ingenting?

Når jenten er nervøs? Da er du jo i mål, da er det bare å ta styringen. Jenter (og mennesker) som er nervøse lar seg styre av folk som ikke er nervøse - får de høre "Kom, vi går en tur" eller "Du blir med meg hjem" så tenker de "Ja". De trenger ikke si noe, bare man viser selvtillit og viser at man er interessert. Når den nervøse får se at de er likt og akseptert så er de mer villig til å åpne seg.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

 

Use your imagination :)

 

"Standard" måter å fortsette på her er f eks "hvem er du?", evt "jeg er <navn>, hvem er du?", "Du så kul ut, jeg fikk lyst til å hilse på deg" etc.

Bare fantasien som setter grenser ;)

 

Takker for svar :) Må bare finne en god måte å stikke av om vedkommende er lite mottaklig for å bli kjent... Noen tips?

 

Nå er det jo slik at 95% av alle jenter på byen er sammen med en gruppe andre. Her blir det virkelig håpløst for meg...

 

 

Hva sier du til de du kjenner fra før av?

 

Går som regel i "Whatup?" eller noe slikt :p Kan vel muligens brukes på byen og...

 

"Whatup?"

 

"Kjenner jeg deg?"

 

"Ikke ennå :)"

 

Ka du trur?

 

Men igjen så må jeg ha en måte å "stikke av" på...

 

 

then you say bye bye, også går du hjem å leser førstepost av dette emnet. også sletter du din post, også lever du videre i denne stor slemme verden bittelitt smartere.

 

Har lest 100 sider og vel så det... Sosialdynamikk er jeg god i fra før, dvs. hvordan opptre sosialt, tolke kroppspråk osv. 80% av resten av sjekke framgansmåter er jeg ikke kongruent med. Mystery method som det værste... :ermm:

 

Det jeg derimot ikke har, er erfaring og fantasi for å komme i kontakt med nye folk, især på byen. Samt litt mangel på et solid inner game.

Lenke til kommentar

Takk for mange gode svar folkens :)

 

Fikk meg forresten en liten overraskelse i dag da jeg fikk vite at ICON jobbet på samme sted som jeg gjør nå for et par år siden. Han var en av toppselgerene og brukes fortsatt i introduksjonsvideoen som vises til nye selgere.

Er det flere som har sett han i auksjon med damer? Virker hvertfall utrolig flink, i dag på partybåten(Agia Napa) var han midtpunktet for så og si alle og damene bare fulgte etter han.

 

Gleder meg til å hooke opp med han senere i kveld. :D

 

Har blitt coachet av Morten. At fyren kan det han snakker om er det liten tvil om, men jeg tok likevel det jeg hørte med et par lastebiler med salt, rett og slett fordi mye av det han sa var stikk i strid med hva jeg selv hadde opplevd i felt.

Endret av Status™
Lenke til kommentar

Skal ut på byen med en kompis i kveld og prøve meg på dette, ble plutselig singel etter et 3 år langt forhold i forgårs.

Har sett flawless natural, og har så vidt kommet i gang med blueprint DVD-ene nå.

 

Å se alt det der veier ikke opp mot erfaringen jeg får av å faktisk prøve meg.

Gleder meg sykt. :D

 

Bruddet har skapt en brann inni meg, tror virkelig jeg kan nytte det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...