Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

EDIT: Ntaw: Det var ikke poenget, jeg snakket om jentene.

 

Jeg også. Å ha et mindset som tilsier at jenter kan gå bort til enhver med tisselabb å få seg et knull, er å forblir feil. Hvem som helst kan få seg et knull, bare å senke sine standarer. Spørsmålet er ikke om en kan få seg kjæreste, eller et ligg, men fra hvilket trinn på hyllen du kan velge fra.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av Ntaw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Posting av hele artikler eller annet strider med opphavsretten, selv om man oppgir forfatter. Dere bør heller sitere høydepunkter og linke til originalen. Om originalen ikke er tilgjengelig på nett er det desverre ikke et argument for å poste hele.

 

Et innlegg slettes. (Men oppbevares, dersom posteren ønsker teksten kan han sende meg en PM.)

 

Geir :)

 

Link til teksten

 

Ntaw, isåfall er det og forblir feil at jenter på "øverste hylle" ikke oppfører seg slik også. Det er greit å ha en standard på hvordan du vil en jente skal se ut, men å ha et så stort fokus på dette ødelegger for deg selv. Som du kan lære av teksten så kommer dine dypeste verdier godt til syne gjennom din personlighet og jeg tror jenter som er fra "øverste hylle" er dritt lei all oppmerksomheten de får kun på grunn av utseende hvor nesten ingen ser de andre kvalitetene de mye heller vil vise. Og så sier du det bare er å senke standarden. Mener du da standarden på jentene eller heve din egen.

Endret av NicolasDarvas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får alltid jævla god respons de gangene jeg komplimenterer en jente. Har tatt et bevist valg om å aldri gjøre det på utseende (men om de har et ekstra fint antrekk jeg ser de har lagt mye flid i er det greit), da pene jenter hører det flere hundre ganger om dagen uansett. Fra homsevennene sine

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

^ Vi har så forskjellige syn og ettersom begge prøver å fremme sitt eget syn uten å genuint ville sette seg fullstendig inn i den andre sin tankemåte, blir det som å rope i munnen på hverandre - ingen får noe ut av det.

Setter derfor like godt en strek for diskusjonen mellom oss, kommer ikke til å kommentere et eneste innlegg fra din side fremover.

God helg!

Lenke til kommentar

^ Vi har så forskjellige syn og ettersom begge prøver å fremme sitt eget syn uten å genuint ville sette seg fullstendig inn i den andre sin tankemåte, blir det som å rope i munnen på hverandre - ingen får noe ut av det.

Setter derfor like godt en strek for diskusjonen mellom oss, kommer ikke til å kommentere et eneste innlegg fra din side fremover.

God helg!

 

Ja, det er bare det at den "tankemåten" jeg prøver å fremme, er ikke noe jeg har funnet opp selv, det er forskere og filosofer som har reflektert og forsket over hvordan samfunnet/mennesker oppfører seg sosialt og generelt.

 

Så om du er totalt blokkert for rasjonelle tanker og mye heller vil stå for det simple PUA materiale, så er ikke dette mitt tap, heller ingen andre sitt. Hovedpoenget i denne tråden er å gi kunnskap til mennesker som har vanskeligheter med ett eller flere mål i livet sitt. Det sier jeg fordi min mening er at det er ikke "sjekking" som er hovedproblemet.

 

EDIT: Det eneste som er riktig for deg er PU, kan ikke du skrive en såkalt field-rapport hvor det du sa og gjorde, det du har lært av PU, viste seg positivt? Og hvor du virkelig forstod hva du gjorde og hvorfor konsekvensen ble som det ble.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke sjekketråden er riktig sted for deg. Rådene du får her kommer til å være "Ligg med ti andre jenter og se om hun fortsatt er interessant", "glem henne, gjør noe med selvtilliten og få jentene til å løpe etter deg" og "ikke la henne bo gratis i hodet ditt, ta litt tak i det selv".

 

Som er gode råd, men sannsynligvis ikke det du vil høre.

Lenke til kommentar

Pro tip: Kall søte jenter sexy og sexy jenter søte.

ikke et dumt tips

 

kom hit for å høre med dere lesehester eller DVD-hester for den del, hva det beste dere har lest eller sett angående sjekking?

 

trenger sårt noe å lese/se på tbanen om mårran

Lenke til kommentar

Pløyde nettopp gjennom noen e-bøker av 60 years of challenge. Foreløpige resultater er meget bra.

kan du oppsummere kjapt? leste den innledninga og virker som det er fokusert på å få den seksuelle spenninga igang, gjerne uten ord og for mye handling. høres perfekt ut for enhver nerd det  :thumbup:

Lenke til kommentar

Pro tip: Kall søte jenter sexy og sexy jenter søte.

ikke et dumt tips

 

kom hit for å høre med dere lesehester eller DVD-hester for den del, hva det beste dere har lest eller sett angående sjekking?

 

trenger sårt noe å lese/se på tbanen om mårran

Hvis du ikke har lest Secrets Of The Alpha Man av Carlos Xuma så ville jeg anbefalt den først, sammen med How to be a pick up artist av Juggler.

 

Du kan også lese alt som står her for å få et litt annet perspektiv på ting: http://www.gunwitch.com/.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Du bør først starte med å sitte nærme henne. Om du ikke gjør det, gå på do og sett deg nærmere henne når du kommer tilbake igjen, slik at det virker naturlig. Eskalering er viktig her, men du bør ha bygget en del komfort før dere setter i gang filmen. Be henne om å legge seg i fanget ditt eller noe lignende, slik at dere kommer i nærkontakt. Deretter er det bare å ta det videre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...