Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare gjør det med stil. Rimelig ukult å vise falske intensjoner. Er du kun ute etter lek, så vær åpen om det.

 

Spørs hva du mener med åpen, han trenger ikke å fortelle dem at han bare er ute etter kortvarig moro med dem.

 

Hvis det er jentene som spør og graver, så får han være ærlig, og han burde også la være å gå inn for å la dem tro at han vil noe mer.

 

Han burde holde seg til én av gangen, eller gjøre dem klar over at det er flere, men ellers er det fritt fram.

Lenke til kommentar

Selve uttrykket, en "kiss close" høres ut som noe en 16 åring ville higet etter, men nå er kanskje dette fakta med han over her. Har ingenting imot kyssingen eller uttrykket som sådan, men om en ung voksen er kanskje et kyss ikke mer enn et delmål.

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Deneb: Du må ikke glemme å se det fra hvor folk kommer fra. Se for deg folk som Mystery som bare var sosialt awkward, som ikke klarte å hooke ett sett for fem flate øre. Da er kiss-close noe bra noe. Han jeg er støttekontakt ville sikkert dødd av lykke om han fikk kysset noen.

 

Men jeg innrømmer selv at en god kiss-close kan være jævlig digg - selv om det ville vært bedre med sex.

Lenke til kommentar

Selve uttrykket, en "kiss close" høres ut som noe en 16 åring ville higet etter, men nå er kanskje dette fakta med han over her. Har ingenting imot kyssingen eller uttrykket som sådan, men om en ung voksen er kanskje et kyss ikke mer enn et delmål.

 

Personlig er jeg veldig glad i å kysse. Ser ikke på det som noe dritt, og plasserer det like høyt som andre typer "close". At det ikke er vanskelig å få seg noe klinings er heller ikke noe skår i gleden. Snarere tvert i mot.

 

Og så: Siste året, siden jeg oppdaget denne tråden har jeg vokst noe jævlig som person og lært mye om både meg selv og de rundt meg. Bedre status, mer alfa, osv.

 

Men jeg er fortsatt ikke helt der, jeg har ikke fått meg den urokkelige realiteten ennå, den bunnsolide selvtillitten, osv. Til vanlig går det veldig greit, men når jeg feks drikker kommer det berømte self fram. Jeg har kanskje ikke utviklet meg så mye som jeg liker å tro. Noen som har noen tips for å oppnå det lille ekstra? Har hørt mye bra om affirmations, noen som har noen gode å anbefale?

 

:)

Lenke til kommentar

Selve uttrykket, en "kiss close" høres ut som noe en 16 åring ville higet etter, men nå er kanskje dette fakta med han over her. Har ingenting imot kyssingen eller uttrykket som sådan, men om en ung voksen er kanskje et kyss ikke mer enn et delmål.

 

Personlig er jeg veldig glad i å kysse. Ser ikke på det som noe dritt, og plasserer det like høyt som andre typer "close". At det ikke er vanskelig å få seg noe klinings er heller ikke noe skår i gleden. Snarere tvert i mot.

 

Og så: Siste året, siden jeg oppdaget denne tråden har jeg vokst noe jævlig som person og lært mye om både meg selv og de rundt meg. Bedre status, mer alfa, osv.

 

Men jeg er fortsatt ikke helt der, jeg har ikke fått meg den urokkelige realiteten ennå, den bunnsolide selvtillitten, osv. Til vanlig går det veldig greit, men når jeg feks drikker kommer det berømte self fram. Jeg har kanskje ikke utviklet meg så mye som jeg liker å tro. Noen som har noen tips for å oppnå det lille ekstra? Har hørt mye bra om affirmations, noen som har noen gode å anbefale?

 

:)

 

Nei, men det er bra dere ikke bryr dere om noe annet enn noen knull for det er faen meg bare det kjerringer er til. Og ikke tro noe annet. Hvem i dagens samfunn tenker annerledes. Tar du dem inn i varmen så blir det bare et helvette uten like senere. Men jeg beundrer de jentene som har litt mellom øra, men dem er det ikke mange av lengre. Så faen ta dere andre, fy faen for noen horer dere er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, men det er bra dere ikke bryr dere om noe annet enn noen knull for det er faen meg bare det kjerringer er til. Og ikke tro noe annet. Hvem i dagens samfunn tenker annerledes. Tar du dem inn i varmen så blir det bare et helvette uten like senere. Men jeg beundrer de jentene som har litt mellom øra, men dem er det ikke mange av lengre. Så faen ta dere andre, fy faen for noen horer dere er.

Rart at du sliter med å finne gode jenter med litt mellom øra, så positiv som du er. Etter å ha lest innleggene dine har jeg lyst å bli kjæresten din, og jeg er ikke jente en gang. Jeg kan se for meg at å tilbringe tid med deg er rett og slett "fun on a bun".

Lenke til kommentar

Virker som NicolasDarvas har dårlig erfaring med damer.

 

Bjarnemann: Det jeg ville anbefalt er å fortsette med det du har gjort hittil. Prøv å ha en så bra hverdag som mulig, alt handler jo om å forbedre livet sitt og dette vil fortsette å forbedre deg som person og det vil øke selvtilliten din.

Endret av Norbit
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt inni dette her, men jeg har de siste par årene modnet og fått mye bedre selvtillit av flere grunner. Ikke baser alt på jenter og sjekking. Du kommer langt ved å mestre andre ting og erfare andre ting. Skole og trening er store deler av livet mitt, og de to tingene har vært med på å forme den jeg er, og gitt meg bedre selvtillit og mer modenhet.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt inni dette her, men jeg har de siste par årene modnet og fått mye bedre selvtillit av flere grunner. Ikke baser alt på jenter og sjekking. Du kommer langt ved å mestre andre ting og erfare andre ting. Skole og trening er store deler av livet mitt, og de to tingene har vært med på å forme den jeg er, og gitt meg bedre selvtillit og mer modenhet.

 

Det var noe av det jeg tenkte på også. Er viktig å ikke bare tenke på selve skjekkingen, men å jobbe med alt som er deg. Hvis du har problemer med damer så er det sannsynelig at du har andre problemer også, så det handler om å fikse alle problemene, ikke bare å fikse dine ferdigjeter med det motsatte kjønn. :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt inni dette her, men jeg har de siste par årene modnet og fått mye bedre selvtillit av flere grunner. Ikke baser alt på jenter og sjekking. Du kommer langt ved å mestre andre ting og erfare andre ting. Skole og trening er store deler av livet mitt, og de to tingene har vært med på å forme den jeg er, og gitt meg bedre selvtillit og mer modenhet.

Gode råd. Det er ingenting galt med å ha sjekking som sin "passion", men når man har andre ting i livet som gir deg mål og utfordringer så vil de også kunne gi deg selvtillitsbooster når man når de målene. Man er aldri så selvsikker som etter en fotballkampseier/vellykket stevne/god karakter/osv, og dette kombinert med stil og sikkerhet rundt det motsatte kjønn kan gi svært gode resultater.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...