Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Er jeg full nok bryr jeg meg fint lite.

 

Forøvrig har jeg sovnet i en køyeseng (som det heter) på fest en gang for mange år siden. Våknet plutselig en stund seinere at hele senga rista rytmisk i lengderetningen, og skjønte til slutt hva som skjedde - et par som hadde seg i senga under. Jeg snudde meg rundt og sov videre og de var lykkelig uvitende om at jeg var der i det hele tatt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/2014/11/26/nyheter/utenriks/kvinnesyn/innenriks/36422971/

 

 

Wow, de dere feministene begynner virkelig å irritere. (1400 allerede i Norge som ikke vil ha han her)

 

Så video'en av hun som opprinnelig fikk alle til å hate han hvor hun påsto at Julien hadde skyld for at 5 japser elns voldtok en kvinne. De er så tragiske herrejesus. Hva er så feil med å gi folk bedre selvtillit og selvbilde?

 

Er det slik at folk burde slutte å drikke vann fordi alle de som dreper andre gjør det? Such logic.

 

 

EDIT: 3000 folk nå. https://www.change.org/p/anders-anundsen-nekt-julien-blanc-innreise-til-norge

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Dobbeltpost

 

Har muligheten til å møte 2 jenter imorgen, vær for seg. Så går får en på dagen og en på kvelden.

 

Vil ikke faile som sist ved at jeg ikke eskalerte, føler det er nok litt ukomfortabelt å eskalere offentlig. Noen tips til hvordan jeg er følelsesmessig sikker, hvis mine handlinger og følelser/tanker samsvarer er det jo ganske greit. Burde jeg alltid gå for end zone? (Sex) tror hun ene er det stor sjangse for hvis jeg gjør det riktig!

 

Takker så meget for all hjelp ( ja jeg fremstår som noob)

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2014/11/26/nyheter/utenriks/kvinnesyn/innenriks/36422971/

 

 

Wow, de dere feministene begynner virkelig å irritere. (1400 allerede i Norge som ikke vil ha han her)

 

Så video'en av hun som opprinnelig fikk alle til å hate han hvor hun påsto at Julien hadde skyld for at 5 japser elns voldtok en kvinne. De er så tragiske herrejesus. Hva er så feil med å gi folk bedre selvtillit og selvbilde?

 

Er det slik at folk burde slutte å drikke vann fordi alle de som dreper andre gjør det? Such logic.

 

 

EDIT: 3000 folk nå. https://www.change.org/p/anders-anundsen-nekt-julien-blanc-innreise-til-norge

 

Hvor langt svar vil du ha? :p

 

Men fra spøk til Ragnar ...

 

For å stjele litt fra en av de utallige PUbøkene jeg har vært borti så reagerer ikke folk ut ifra slik verden er, men slik de vil den skal være.

 

Med mindre man følger Julien over tid og klarer å fange opp at greia hans i bunn og grunn er å være RSDs svar på Jimmy Carr og strekke strikken så langt det går og helst enda litt lengre så er det fryktelig lett å tro at han faktisk fremmer disse holdningene han sprer om seg med. De fleste har ikke tre uker å sette av til å gå gjennom alt han har lagt ut av ting og tang, og velger heller å ta det andre sier for god fisk, noe David DeAngelo og kompani i sin tid refererte til som sosial, eller annenhånds læring. Det hjelper heller ikke at det som "folk flest" får med seg i denne saken i bunn og grunn er enveiskjøring som nærmest virker å være håndplukket for å få folk som ikke kjenner PU generelt, og Julien og RSD spesielt, til å hate fyren.

 

For å gjøre det hele hakket verre hjelper det heller ikke at RSD ikke virker å være særlig åpne for debatt om dette temaet, noe som for mange antagelig vil virke mistenkelig og gi haterne mer kredibilitet. De har kanskje, og antagelig med god grunn, valgt å holde kjeft pga at det sannsynligvis hadde blitt et ras av folk som har bestemt seg for hvordan "PUA-greiene" fungerer på forhånd og ikke vil høre på fornuft. Jfr. alle som skriker og brøler om at det er latterlig å forsøke å lære seg sjekking. Jeg vil dog tro at åpenhet i dette tilfellet hadde vært et bedre trekk enn å sitte stille og håpe at stormen snart gir seg.

 

TL;DR: Sauementalitet på sitt verste, selv om Julien selv i aller høyeste grad bidro ved å dra ting altfor langt uten å tenke på at utenforstående kunne finne på å ta ham seriøst.

Lenke til kommentar

Det blir aldri noen saklig debatt. Fordommene er for store. Det eneste han kan gjøre nå er å komme med en statement om at alt var tull og tøys og at ingenting var ment seriøst, samt beklage at folk tok det ille opp. Så ta en ferie og vente til blesten er over. Det er umulig å starte en debatt som er for objektifisering av kvinner. Den kan ikke vinnes, den kan ikke bli uavgjort, bare tapes.

Lenke til kommentar

Hvordan ikke bli friendzonet/komme ut av friendzone? Har ei jente på gang som det har gått sakte med, og hun påstår nå at hodet sier ja men hjertet sier nei, altså typisk pisspreik. Antar at det eneste riktige å gjøre er å kysse henne når vi treffes om noen dager. Tanker om dette? Anonymous poster hash: 23f73...bc0

For å ikke havne ikke friendzone så må man eskalere,rett og slett.

Ja du får prøve på det, når du føler det er riktig for å gå for et kyss, det merker du:)

Lykke til!

Lenke til kommentar

 

Hvordan ikke bli friendzonet/komme ut av friendzone? Har ei jente på gang som det har gått sakte med, og hun påstår nå at hodet sier ja men hjertet sier nei, altså typisk pisspreik. Antar at det eneste riktige å gjøre er å kysse henne når vi treffes om noen dager. Tanker om dette? Anonymous poster hash: 23f73...bc0

For å ikke havne ikke friendzone så må man eskalere,rett og slett.

Ja du får prøve på det, når du føler det er riktig for å gå for et kyss, det merker du:)

Lykke til!

 

Om jeg skal vente på at det føles riktig, så gjør jeg det aldri. Jeg sliter voldsomt med å eskalere grunnet mangel på erfaring. Tips til å ikke få angst og backe ut?

 

Vi skriver mye dirty til hverandre da og hun sier hun vil føle gnisten med meg, men den er fraværende og hun kan ikke ha sex med noen uten å føle noe mer. Håper virkelig det funker å kysse henne.

 

Anonymous poster hash: 23f73...bc0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...