Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Så, på lørdag hadde jeg en ganske koselig date med ei jente. Vi lagde mat sammen, skravlet, spilte spill og så på en klissete film, før hun dro hjem relativt seint.

 

Tingen er at jeg er usikker på om jeg vil prøve å ta dette videre. For all del, hun er ei herlig jente, men er også veldig... passiv og sjenert. Som gjør det litt vanskelig å lese henne, og jeg føler meg veldig sikker på at hun uansett hva hun egentlig ønsker neppe kommer til å ta initiativ selv. Så da er det opp til meg.

 

Veldig usikker på hva jeg ønsker, så benytter meg av denne tråden for å lufte tankene mine rundt det. Kommentarer/hån/råd/oppmuntringer mottas selvfølgelig gjerne, spesielt hvis de er morsomme.

 

Uansett hvor sjenert hun måtte være, om hun er virkelig interessert - tar hun kontakt på en eller annen måte. Om det hele tiden er du som må "mase" om å finne på noe osv så blir du drittlei til slutt.

 

Var i akkurat samme situasjon en måneds tid siden faktisk. Jeg endte opp med å bare drite i henne. Hun var alltid med på å finne på noe/ rotings - og var relativt positiv, OM jeg initierte. Kjedelig og slitsomt.

Endret av Snorkeling Platypus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åyoy.. La oss bare si at jeg synes det er morsomt å crashe andre sin sjekking og ta over. Gjorde det to ganger i kveld. Snakker masse fjas og spiller victimkortet så fort jeg får noe på ham, og vender henne mot ham.

 

Ene fyren reiste seg og skulle ta meg. Mye større enn han, så bare reiste meg, så satt han seg igjen, haha.

 

Kvelden endte med ei søreuropeisk jente i senga mi. Hu hadde uka, så det ble med en god blowjob, samt at vi skal møtes igjen for sex. Noen bedre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jomfruhjernen min er i en situasjon som den sliter med å takle. Ei jente jeg har pratet mye med som jeg traff via Tinder. Skremte henne opprinnelig vekk etter første treff, men har snakket mye i etterkant og truffet hverandre som venner et par ganger etter det. Flørting har blusset opp igjen i det siste.. Jeg vet ikke om hun leker med meg eller faktisk er keen, spør meg om jeg har lyst å ha sex med henne, hun sier hun vil det med meg, skriver dirty, spør meg hva jeg driver med om kveldene osv... Senest for et par dager siden mente hun vi burde treffes fordi vi burde finne ut hva vi driver med, da hun aldri oppførte seg slik med de hun bare var venner med.

 

Hun er latterlig bra og jeg føler dette er for godt til å være sant, men vil treffe henne igjen og se hva som skjer. Høres det ut som jeg blir holdt for narr? Tips til å ikke ødelegge dette? Jeg har knapt kysset ei eneste ei, i en alder av 22, og føler min totaaalt manglende erfaring vil komme i veien.



Anonymous poster hash: 23f73...bc0
Lenke til kommentar

 

 

Så "uka" gjør faktisk ikke noe? Betyr det at jeg kanskje må finne en ny unnskyldning. Trodde den var bankers!

 

Forrige helg kosa jeg meg skikkelig. Urolig gøy å spille med alle som forsøker seg på meg. Hoho, mange kreative triks dere har på lager, gutter!

Sosiopat

 

Anonymous poster hash: e6195...b79

Jeg må le.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hva gjør man egentlig...når tinder-jenta du egentlig ikke la for mye innsats i velger å sende DEG bilder som åpenbart har til hensikt å friste/trekke kompliment/selvbekreftelse hos deg som mann?

Det er ikke første gang skjer, men jeg er så ræva på tinder og jeg tviler på at en snap av en fult erigert penis over bukregionen er det første de ønsker å se tilbake.

Lenke til kommentar

Så hva gjør man egentlig...når tinder-jenta du egentlig ikke la for mye innsats i velger å sende DEG bilder som åpenbart har til hensikt å friste/trekke kompliment/selvbekreftelse hos deg som mann?

Det er ikke første gang skjer, men jeg er så ræva på tinder og jeg tviler på at en snap av en fult erigert penis over bukregionen er det første de ønsker å se tilbake.

For all del, dropp penisbildene.
Lenke til kommentar

Jente approachet meg igår, var for full til å innse det selv så ble bare hilsing og en klem før jeg ble kastet ut.

 

Møtte en fra tinder idag, hun var skamdigg. Satt og snakket sammen, kroppskontakt, danset litt sammen før jeg ble kastet ut fordi jeg spurte om sprit i baren og bartender så jeg ikke var 20. Så det var tydeligvis grunn til å kaste meg ut. Fikk såvidt ett lite nuss, satser på å møte hun ved en seinere annledning.

 

Går på jernbane torget approacher en gjeng med noen jenter, visste seg at vi kjente dem sånn ish. Hun ene virker litt keen, ba om å holde rundt meg på mac'ern. Men jeg var for klein til å innse at hun var down, hun snakket med 2 andre karer å spurte om jeg syntes hun burde dra til de så sa jeg sov hos meg isteden, men pushet ikke hardt nok. Negget hun litt pga det og hun kom bort til meg å tok hånden sin ned i lommen for å holde meg i hånda. Jeg burde kysset hun da men.. Så hun dro og jeg ble alene nok engang.

 

Må virkerlig begynne å ta kontroll å situasjonen, se tegnene jeg får og pushe videre på de.

 

Internett gamet mitt har blitt mye bedre, snapper konstant med 5-6 jenter hvor de fleste er veldig flørtete.

Lenke til kommentar

Var på bursdagsfest hos hun jeg har holdt på med i helga. Tror jeg begynner å få følelser for henne allerede.. Men hun bor i en annen by. Så vet ikke hvor dette blir å gå.

Sov på den festen vi var på, ble bustet i ha sex flere gang på natten. Stress

Haha, også sov vi ei sånn seng med ei seng nede og ei oppe. Husker ikke hva de kalles for.

Uansett søsteren hennes skulle absolutt ligge der, men vi kjørte på uansett.

Håper ikke hun hørtes oss:p

Har dere kunne hatt sex når det er noen andre i samme rom?

Endret av Battery12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...