Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hei, godtfolk!

Tenkte jeg skulle prøve å få litt råd fra dere som er inne i sjekketeknikk, dating og skape tiltrekning på date. :)

Jeg er en fyr på 31 år. Jeg er inne på Sukker, og har relativt bra suksess med å få svar fra jentene jeg sender melding til. Sender jeg melding til 10 jenter, får jeg kanskje svar fra mellom 2 og 5 av dem. Er ganske sikker på at (relativt) god svarprosent skyldes at jeg har bra bilder, samt at jeg har et utseende som tiltaler de jentene som velger å svarer meg. Siden høsten 2012 har jeg vært på date med sikkert 14-15 damer, og hvis jeg hadde gått veldig aktivt inn for det kunne jeg sikkert ha fordoblet hvis ikke tredoblet det antallet, hvis ikke enda mer. Men det har vært lengre perioder i løpet av de siste 2 årene der jeg ikke har vært aktiv på Sukker i det hele tatt, som f.eks i år, frem til nå nylig hadde jeg ikke vært noe særlig inne på Sukker siden februar/mars i år.

Men, sendte melding til ei jente i forrige uke, og hun svarte. :)

Etter litt meldingsflyt mellom hun og meg så ba jeg henne med på kafe, noe hun hadde lyst til. Litt senere nå i desember skal vi møtes.

Men, her kommer det jeg skal frem til med denne posten; Jeg har vel innsett at jeg har en del mangler når det gjelder den litt "magiske" evnen for å tiltrekke meg jentene og få dem til å ville ha meg.

Dette er jo også grunnen til at svært få av de datene jeg har vært på, har gått videre 2 eller flere dates.

Det virker ikke som jeg klarer å skape gnisten eller følelser hos jentene jeg går på date med. Jeg får tilbakemeldinger fra noen av jentene om jeg er en bra og kjekk fyr og er morsom, men at de ikke ser for seg at det blir noe mer. Med andre ord; de så/ser ikke på meg som en de vil ha som kjæreste/elsker/romanse/flørt/sexpartner/diverse.

Dette blir jo ganske frustrerende, ettersom jeg ofte hører at Sukker er et sted man kan møte folk for "både og det andre" som man sier. Men jeg klarer liksom verken å få meg noe særlig med sex eller kjæreste via Sukker.

Dette er jo også en av grunnene til at jeg har holdt meg unna Sukker en stund; jeg gidder liksom ikke dra på nye dates når jeg "vet" at det sannsynligvis ikke kommer til å skje noe mer.

Min teori om meg selv er at jeg mangler det å flørte riktig, sjarmere henne og skape en god atmosfære mellom meg og jenta, den type atmosfære som gjør henne mer tiltrukket til meg og skaper litt spenning. Pluss det å "time" eventuelt kyss og mulig berøring. Kanskje bli litt "frekk" på den riktige måten? Jeg har egentlig grei selvtillit sånn generelt, noe jeg vet at jenter ser på som attraktivt, men tror jeg ikke klarer å bruke den riktig på date, for å si det på den måten.

Så mitt spørsmål da er; Hvordan går dere som har god erfaring med dates, gjerne med jenter dere har møtt via Internett, frem mot jenter for å få dem til å bli interessert deg, som betyr flere dates og/eller eventuelt sex?

Tar gjerne imot gode erfaringer og tips, men helst ikke de litt intetsigende slik-går-du-frem på date som man kan lese i typiske mainstream nettaviser og sånt. :p

Endret av Silverhawk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig lett å tenke for mye på seg selv i slike situasjoner slik at man glemmer å lese signalene hun gir. Det blir som når du er litt nervøs og håndhilser på noen, så glemmer du navnet deres i samme øyeblikk de har sagt det fordi du er for opptatt av å tenke på deg selv og din egen fremferd.

 

Hvordan du går frem fins det jo et utall forskjellige "oppskrifter" på, men for de fleste er disse irrelevant fordi det som uansett er viktigst er å tørre å være frempå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen tips?

 

Sliter veldig med at når jeg først snakker med noen jenter, så gjør jeg det så sykt fort om til at vi ender opp med å like hverandre. Det eskalerer liksom forbi fuckfriends med engang.

 

Sånn nå vet jeg ikke helt hva jeg vil. Endel av meg vil ha en jente som er koselig, snill osv. Mens en annen del av meg vil bare "hore" rundt å gi faen. Å nå har jeg liksom begge mulighetene, men føler det blir så slemt ovenfor hun det begynner å bli seriøst med. Hun har til og med merket på meg at jeg er annerledes, så hun begynner å lure på om jeg fortsatt liker henne. Fortalte jeg jo at jeg gjorde det, gjør jo det men vil bare ha det moro også.

 

Har hun som noe mer enn bare ett ligg og 2-3 andre jeg kan ligge rundt med om jeg velger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen tips?

 

Sliter veldig med at når jeg først snakker med noen jenter, så gjør jeg det så sykt fort om til at vi ender opp med å like hverandre. Det eskalerer liksom forbi fuckfriends med engang.

 

Sånn nå vet jeg ikke helt hva jeg vil. Endel av meg vil ha en jente som er koselig, snill osv. Mens en annen del av meg vil bare "hore" rundt å gi faen. Å nå har jeg liksom begge mulighetene, men føler det blir så slemt ovenfor hun det begynner å bli seriøst med. Hun har til og med merket på meg at jeg er annerledes, så hun begynner å lure på om jeg fortsatt liker henne. Fortalte jeg jo at jeg gjorde det, gjør jo det men vil bare ha det moro også.

 

Har hun som noe mer enn bare ett ligg og 2-3 andre jeg kan ligge rundt med om jeg velger.

 

Haha hadde samme problemet her.

Er bare å teste begge delene så får du finne ut hva du liker best.

Jeg liker best å være knyttet til kun ei jenta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil du ha jenta, eller vil du ligge rundt?

Det jeg ikke vet helt enda. Er liksom begge deler.

 

 

Noen tips?

 

Sliter veldig med at når jeg først snakker med noen jenter, så gjør jeg det så sykt fort om til at vi ender opp med å like hverandre. Det eskalerer liksom forbi fuckfriends med engang.

 

Sånn nå vet jeg ikke helt hva jeg vil. Endel av meg vil ha en jente som er koselig, snill osv. Mens en annen del av meg vil bare "hore" rundt å gi faen. Å nå har jeg liksom begge mulighetene, men føler det blir så slemt ovenfor hun det begynner å bli seriøst med. Hun har til og med merket på meg at jeg er annerledes, så hun begynner å lure på om jeg fortsatt liker henne. Fortalte jeg jo at jeg gjorde det, gjør jo det men vil bare ha det moro også.

 

Har hun som noe mer enn bare ett ligg og 2-3 andre jeg kan ligge rundt med om jeg velger.

Haha hadde samme problemet her.

Er bare å teste begge delene så får du finne ut hva du liker best.

Jeg liker best å være knyttet til kun ei jenta.

 

Ja, vi skal finne på noe på onsdag så da tar jeg det derifra.

 

 

Litt off topic. Skulle ønske jeg var på lawo den helga RSD var i Norge. Juliens siste video ute på youtube.

 

https://www.youtube.com/watch?v=bejR_M3K2z0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror dere placebo effekten har endel å si? Mest på tanke når man er ute på byen.

 

For de sier jo "er ikke hva du sier, men hvordan du sier det" å hvis man da her sett de si det og det funket. Så tror man selv da at det funker, å den følelsen av at det kommer til og funke, blir overført på jenta som gjør at det funker.

 

Jeg blir litt satt ut når det funker så bra som det gjør noen ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror dere placebo effekten har endel å si? Mest på tanke når man er ute på byen.

 

For de sier jo "er ikke hva du sier, men hvordan du sier det" å hvis man da her sett de si det og det funket. Så tror man selv da at det funker, å den følelsen av at det kommer til og funke, blir overført på jenta som gjør at det funker.

 

Jeg blir litt satt ut når det funker så bra som det gjør noen ganger.

 

Placebo har alt å si. Det er vel definisjonen på sjekking av jenter. Hvis en fyr du vet er flink til å sjekke damer forteller deg at du må si det og det og gjøre det og det, kommer du til å ha suksess med å gjøre det fordi du genuint tror det funker veldig bra. Jenter oppfatter (hovedsaklig ubevisst) gutter som har troa som attraktive. Hadde en av kompisene dine som sjelden fikk seg dame sagt det samme ville du ikke hatt den samme troa og det ville ikke funket.

 

Jenter er overfladiske, de går bare etter visse trekk/karrakteristikker hos guttene. Men det er på det nivået hvor det faktisk er vanskelig for oss guttene å innse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et spørsmål som muligens er litt på si; hvor lenge bør det gå før man begynner å date jevnlig og kaller hverandre kjærester, til man oppdaterer facebook-statusen sin til i et forhold?

Okay, dette kan beskrives veldig kort og enkelt:
  • Fase 1: Fra første date til man jevnlig treffes (være det seg hook-ups eller stevnemøter) burde det gå mellom syv og 23 dager. Merk at man skal ikke avtale å være eksklusive i denne perioden.
  • Fase 2: Perioden med 'dating' må vare i minst 17 dager, men samtidig ikke mer enn 43 dager (med mindre en eller begge parter er bortreist - i så fall blir man tilbakestilt til fase 1). Merk at i denne perioden så må man ha avtalt å være eksklusive (selv om man ikke trenger å holde til dette, men da må man ikke fortelle det til sin partner). Man kan også endre status på facebook til It's Complicated.

    couple.png

  • Fase 3: Etter at dating-perioden er over så må man velge mellom å kalle seg kjærester eller booty-call/fuckfriends/venner-med-fordeler e.l., men man må uansett vente i minst 5 og maksimalt 97 dager før man oppdaterer status på facebook til kjærester.
Jeg håper dette var oppklarende.
Lenke til kommentar

Altså, hvem vil være med en mann som ikke eier tro og tillitt til seg selv? Det forstår jeg godt.

 

Poenget er at for kvinner er selvtillit mye av selve grunnmuren som gjør en mann attraktiv eller ikke. Litt på samme måte som at for menn er det et pent ansikt og et fint smil som "må være der" for at en skal bli interresert i utgangspunktet.

 

Det har heller ikke noe med å være overfladisk å gjøre. Det er Basic instincts. Man vil ha en mann som kan ta vare på familien.

 

Det er basic instinkt ja, det er overfladisk.

 

Altså, det er dyriske drifter vi snakker om. Det er ikke en kognitiv prosess. Det finnes ingen dypere mening med hva vi finner attraktivt hos det annet kjønn. Kvinner liker x og menn liker x. Det er slik vi er skapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...