Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så, hun har friendzonet deg, men vil samtidig ha svar på om du synes dere skal være eksklusive? Eller er jeg ute og plukker bær når jeg tolker det sånn?

Hun andre har ikke friendzonet meg for å si det sånn ;)

 

Ah, da var jeg visst ute og syklet likevel..Men igjen, har dere ikke hatt "praten" så er det bare å kjøre på om du ikke har noen problemer med det.

Lenke til kommentar

 

Var på byen i kveld og en søt jente lagde skikkelige sugemerker på halsen min. Problemet er at jeg skal møte på en jente jeg holder litt med på i morgen (senere i dag). Hva gjør jeg? Vi har avtalt å ha et litt useriøst forhold, men allikevel.

 

Anonymous poster hash: 9b4a0...c37

du får vel håpe (og bidra til) at det bare vekker konkurranseinstinktet hennes :)
Lenke til kommentar

Jeg gir opp, blir med hjem ei sykt strøken frøken hjem. Hun sier ettpar ganger at vi ikke kan ha seks, så begynner vi og rote og hu tease meg, prøver og eskalere før hun stopper meg... mensen... Gir dama en orgasme gjennom buksa hvorpå hun sier takk, teaser meg litt til og er klar for og legge seg. Hva faen skjer med ta og ikke gi? Jeg "måtte ta en tlf" og "måtte låse inn han jeg bor med". Sa bare jeg la meg hjemme istedet. Dagens moral, vetta faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jauda, gutt, 22 år, aldri vært i et forhold før.

 

Takket være så magne avslag, og alle sier de vil ha en "snill gutt", så har jeg desverre fått en automatikk i at jeg blir alt for snill, og du kan dermed kalle meg friendzona fortere enn faen.

 

Det går liksom aldri noe steg videre.

Jeg vet da i teorien åssen ting henger sammen, men med en gang jeg faktisk sitter i klsiteret så slår jeg med en gang over til en som hu kunne vært gift medi 10 år, eller en homovenn eller noe sånt.

 

Det ekstra fæle er at om jeg blir friendzona av en jeg liker veldig godt, så klarer jeg heller ikke be hu ryke å reise heller. Er vel et lite håp som aldri går over.

 

Er det noen som har samme problemet? Vær så snill, forklar meg jævlig nøye hvordan dere kom dere ut, for jeg blir mer og mer oppgitt av meg selv.

 

Jo flere avvisninger jo flere barrikader vil komme, på tide at jeg kommer meg til helvette ut.



Anonymous poster hash: 3cb0b...3b1
Lenke til kommentar

 

Jauda, gutt, 22 år, aldri vært i et forhold før.

 

Takket være så magne avslag, og alle sier de vil ha en "snill gutt", så har jeg desverre fått en automatikk i at jeg blir alt for snill,

 

Anonymous poster hash: 3cb0b...3b1

 

Vel, jenter har det med å holde tilbake sannheten for å være veloppdragne. En jente som har en venninne som f.eks. aldri dusjer og lukter møkk vil bruke fem år før hun tør å si det, for å ikke "såre hennes følelser".

 

Når de sier at du er for snill kan det godt være at de mener noe annet.

Kanskje de ikke liker utseendet ditt eller at du er for asosial, eller ikke kul nok.

Kanskje du ikke er smart nok eller har deres livsstil eller ambisjoner.

 

Det kan selvsagt hende at du er for snill, men i og med at det er ganske lett å prøve ut å være slem, så foreslår jeg at du prøver det ut.

Hvis du drar fler damer ved å være slem, blir jeg imponert, men det kan jo hende.

 

Anonymous poster hash: 83054...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mange av dere her som greier å få jenta i senga på day 2?

 

 

Altså om dere avtaler å møtes ved en seinere annledning, neste dag, neste uke etc.

 

Hva gjør dere, bare eskalere, eskalere helt til hun enten sier nei det skjer ikke?

 

Får inntrykk av at det flere av RSD instruktørene pusher på, at liksom day 2 burde ende i sex. Hvis ikke er det bortkasta tid.

Lenke til kommentar

Hvilken regel man lager på det er vel opp til hver enkelt og hva man er ute etter. Er målet å ligge med flest mulig vil det vel naturligvis være "smart" å droppe de som sier nei relativt fort. "Nei"et kommer jo som regel enten fordi de ikke liker deg godt nok enda, eller fordi de ønsker å holder deg på pinebenken for å se om du er oppriktig interessert. Så spørsmålet blir heller hva du selv føler er verdt å investere. Jeg har erfart alt fra et par små timer på første date til over et halvt år før jeg fikk innpass.

 

Så er det jo det med hva du er ute etter også. Ser du etter et forhold, eller møter noen som gjør det må du ofte belage deg på at det faktisk er langt fra alle som er interessert i å ha sex etter veldig kort tid.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Er det mange av dere her som greier å få jenta i senga på day 2?

 

 

Altså om dere avtaler å møtes ved en seinere annledning, neste dag, neste uke etc.

 

Hva gjør dere, bare eskalere, eskalere helt til hun enten sier nei det skjer ikke?

 

Får inntrykk av at det flere av RSD instruktørene pusher på, at liksom day 2 burde ende i sex. Hvis ikke er det bortkasta tid.

Det er selfølgelig forskjell på jentene, men har klart det etter bare et par timer, ikke ons da!
Lenke til kommentar

Skjønner takker for svar.

 

 

Må faktisk nesten le litt, har nettopp vist for meg selv at repetering fungerer som bare fy.

 

3 siste ukene har jeg brukt endel tid på tinder, lagd 3 nye brukere av meg tilsammen.

 

Første uken fikk jeg kanskje 3-8 matcher. (Jeg bare sveiper alle til høyre så det er lettere å sammenligne)

Fikk god kontakt med hun ene, snakket mye med hun, møtte hun, failet på å eskalere, skjedde ikke noe mer.

 

Uke 2

Fikk vel 18-19 matches. 1 jente jeg snakker med hele tiden nå, hun skal møte meg snart når hun kommer til Oslo. Hadde 2 andre, hvor hun ene flaket første gangen. Hun andre fikk jeg møtt engang på byen, men ble kastet ut også flaket hun gang nr 2.

 

Uke 3

Hatt tinder i 15-16t, 40 matches hittil. Allerede fått 2 jenter til å egentlig innrømme at de bare vil ha sex med meg. Så jeg tok det til next lvl å spurte hun ene hva hun skulle idag, hun bor 3km unna. Så får jeg det her tilbake: Skal lese litt på dagen hvertfall... Ellers ikke noe konkret :) (Men til informasjon er rødhette på besøk)

 

Også har jeg 3 andre som har snakket om å møtes, må bare jobbe litt til med de.

 

Føler internett gamet mitt har blitt mye bedre, hvertfall til å vekke dems interesse nok til å møte meg. Nå må jeg bare komme meg ut å kjøre det samme på day/night game.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...