Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Vet jeg burde eskalert tidligere, men var tross alt min første date. Ja, burde bare gått for det.

 

That shitstorm, uansett hun sa det var god kjemi men hun følte liksom ikke det lille ekstra.

 

Skal uansett treffe en annen jente nå, så da er jeg litt varm i trøya.

 

Er vel bedre å prøve forså å feile enn å angre på noe man ikke gjorde.

 

Hun jeg skal møte nå har jeg møtt på byen og klinet med fra før så må bel bare eskalere også prøve å få hun hjem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte ett prosjekt på tinder nå. Hadde bare gamle bilder av meg selv før jeg annla skjegg på den forrige profilen min, så slettet den og brukte ett nytt bilde der jeg har skjegg som profilbilde.

Konklusjonen er: Jeg er tydeligvis mer tiltrekkende med skjegg (selv om det er rødt i "riktig" lys..).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det tror jeg heller ikke du gjør. Det handler om respekt for andres privatliv, anonymt eller ikke anonymt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 22547...a16

Eh. Så lenge det er anonymt har da det ingenting å si. Da blir ingens privatliv lagt ut på en slik måte at det kan identifiseres, så ingen taper noe på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, jenta selv vil jo kjenne det igjen om hun kommer over det som blir skrevet!

 

Kanskje ser hun det aldri, men det legitimiserer vel ikke å legge ut om det? Spesielt ikke samtaler.

 

Mye av greia her inne er jo å beskrive relasjoner mellom folk, og til en viss grad er ikke det i seg selv respekt for de som blir omtalt uten å vite om det, men her fins det grader, og disse sjekkebeskrivelsene, vel, i tileg til å være utrolig teite, så er de ofte over grensen hva respekt angår.

 

 

 

Anonymous poster hash: 22547...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt enig angående utdrag fra samtaler. Noe mer enn det gidder jeg ikke å kommentere når du skriver under AnonymDiskusjon-brukeren for å ikke koble trollingen din opp mot brukeren din. Funksjonen er ment for å beskytte seg selv mot gjenkjenning når man tar opp ting av privat karakter, ikke for å komme med usakligheter.

 

Dersom du føler at utlevering av samtaler og beskrivelser av real-life relasjoner er umoralsk og ønsker debatt foreslår jeg at du oppretter en egen tråd for diskusjon rundt temaet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Okay, hun jeg har hatt her ei helg har nå kjøpt meg bursdagsgave på rundt 3k

Det er drøyt:p

Hva fikk du? *nysgjerrigper*
Har ikke fått den enda så er også nyskjerrig :o

Hun har selv hatt bursdag den her uken, så har kjøpt konsertbillett og ei flaska vin.

Vet ikke hva hun forventer når hun sa at hun blakka seg når hun kjøpte meg gave.

Hun innrømmet at det var kanskje litt mye men det gjor ikke noe for hennes del.

Får oppdatere på fredag/lørdag, hun kommer hit på fredag:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, jenta selv vil jo kjenne det igjen om hun kommer over det som blir skrevet!

 

Kanskje ser hun det aldri, men det legitimiserer vel ikke å legge ut om det? Spesielt ikke samtaler.

 

Mye av greia her inne er jo å beskrive relasjoner mellom folk, og til en viss grad er ikke det i seg selv respekt for de som blir omtalt uten å vite om det, men her fins det grader, og disse sjekkebeskrivelsene, vel, i tileg til å være utrolig teite, så er de ofte over grensen hva respekt angår.

 

 

 

Anonymous poster hash: 22547...a16

Jeg er, som Feh over her, enig i at direkte utdrag fra samtaler kan være litt i overkant avslørende. Man bør alltid gjøre en viss innsats for å sørge for at anonymiteten er solid. Men den protesten er i så fall gyldig for samtlige tråder på dette forumet, hvor emnene har varierende alvorlighetsgrad.

 

Hvorvidt beskrivelsene generelt mangler respekt tror jeg vi forblir uenige om.

Lenke til kommentar

 

Tja, jenta selv vil jo kjenne det igjen om hun kommer over det som blir skrevet!

 

Kanskje ser hun det aldri, men det legitimiserer vel ikke å legge ut om det? Spesielt ikke samtaler.

 

Mye av greia her inne er jo å beskrive relasjoner mellom folk, og til en viss grad er ikke det i seg selv respekt for de som blir omtalt uten å vite om det, men her fins det grader, og disse sjekkebeskrivelsene, vel, i tileg til å være utrolig teite, så er de ofte over grensen hva respekt angår.

 

 

 

Anonymous poster hash: 22547...a16

Jeg er, som Feh over her, enig i at direkte utdrag fra samtaler kan være litt i overkant avslørende. Man bør alltid gjøre en viss innsats for å sørge for at anonymiteten er solid. Men den protesten er i så fall gyldig for samtlige tråder på dette forumet, hvor emnene har varierende alvorlighetsgrad.

 

Hvorvidt beskrivelsene generelt mangler respekt tror jeg vi forblir uenige om.

 

I mine øyne er ikke det veeeeeldig avslørende det jeg skrev som utdrag fra en samtale.

 

Uansett, for min del (andre har sikkert oppfattning) så kunne hun gjerne postet hele min på nett med navn.

 

Hvorfor? Fordi de personene som baserer sine tanker/oppfattninger/inntrykk av hva andre personer forteller dem uten å ha noe kjennskap til den personen.

 

Slike mennesker er jævlig lite verdt å samle på syns nå jeg.

Lenke til kommentar

Hans øvrige materiale gjenspeiler jo ikke disse holdningene så derfor har jeg vondt for å tro at det var ment seriøst, men jeg forstår myndighetenes reaksjon når det er et faktisk problem, spesielt i Japan som det ble referert til, og han er en såpass innflytelsesrik "offentlig" person (om man kan kalle han det).

Holdningene hans virker ikke akkurat helt allright på twitter og tinder.

 

Anonymous poster hash: 2ff60...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...