Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Men arv og miljø spiller vel også endel inn i hvilke personlige preferanser man liker best...?

 

Ja, såklart. Du kan si at alle mennesker er hvertfall slik jeg beskrev. Men utover det vil genene dine og livet du har levd forme deg og dine preferanser. Men på bunnen er du som "menn flest".

 

Genene dine har nok veldig mye å si på hva du liker. Og det er ofte slik at en liker personer som er ganske like moren eller faren sin (for gutter og jenter).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å belyse genetikk-diskusjonen:

 

Claus Wedekind

 

 

This study is often known as the "sweaty t-shirt study". In it, men each wore the same t-shirt for 2 days. The shirts were then put into identical boxes. Various women were asked to smell the shirts, and to indicate to which shirts they were most sexually attracted. The results showed that women were most attracted to men with an MHC most dissimilar from their own.

 

MHC eller HLA som det også kalles hos mennesker, er viktig i immunforsvaret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ditto.

 

Jeg følger ingen regler. Hva enn føles naturlig for meg, vil alltid være det jeg gjør. Om det så er "feil" får bare være, for jeg gjøre slik jeg selv føler er riktig, ellers får jeg det ikke godt med meg selv. Værre enn om det jeg gjør skulle vise seg å være galt, og føre til nederlag/avvisning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=three+day+rule

 

Etter hvert som tiden har flydd, så har jeg merket at flere av disse teknikkene rett og slett er for dumme. De fleste damer skjønner seg egentlig ikke på deg hvis du bruker disse teknikkene. Jeg trur de bare er laget av noen som sitter og ler seg ihjel når de hører om chodes som bruker de.

 

En tommelfingelregel er at man skal lytte til essensen i det.

F.eks 3 dagersregelen er egentlig en "ikkeringmedengangduharkommethjemfradate" regel.

 

Samme som at noen trur at "negging" er å slenge dritt til damen.

 

Poenget er at folk bruker det så mekanisk at det blir unaturlig. Negging f.eks er ment for å være morsomt og for å få damen til å le. Venter du 3 dager med en dame du synes er fin, så blir du garantert glemt!

 

 

 

Jeg har forøvrig beveget meg mer over til nice guy på spektrumet, og kan si at jeg har fått mye mer oppmerksomhet på den måten. Jobber nå med å få mer genuinitet i gamet, og behandle dama som ei dame, og ikke et objekt. Føler det funker fint og at det faktisk begynner å nærme seg hva jeg står for. Jeg er også uredd for friendzone om den måtte komme, og har dermed en helt annen holdning til det motsatte kjønn. Damer er herlige :D

Endret av hfthomas
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er litt ening i det du skriver over her thomas. Jeg har rett og slett mista totalt interessen for jenter som lar seg plukke opp av en sjarmerendes drittsekk. Føler de heller mer mot de som tilhører jentegjengen som drar ut hver helg, er dårlige kjærestematrial osv osv. I fare for og kamme over alle.

 

Luta lei dårlige jenter, vanvittig mye mer gøy og faktisk få til ei som både ser bra ut og har brains. Men det kommer vel kanskje litt av at man begynner og bli gammel, og ikke lengre er optatt av tall i boka, men heller treffe ei som faktisk man kan ha det bra med eller noe...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

 

Følger dere 3 dagers regelen?

At man ikke skal ta kontakt før etter 3 dager etter en date?

Haha, nei! Hadde jeg ikke hørt fra en fyr før etter tre dager så hadde jeg tolket det som at han ikke var interessert.
Her må jeg si meg enig med Darkness. Mest fordi at jeg vet at jeg er helt håpløs på å ta alle former for hint. Framfor spesielt kostbar.
Lenke til kommentar

Var på date her om dagen.

 

Møtte hverandre, hun var med en venninne fordi venninna måtte "godkjenne" meg. Så gikk vi å spiste på Alex Sushi. Var latterlig bra mat der, selvom det er veldig dyrt. Hun ville vi skulle splitte regningen. Vi gikk tilbake, hun skulle på Kygo med resten av vennegjengen. Møter dem, prater litt før vi går rundt hjørnet. Kysser, gir hverandre en klem også fulgte jeg hun tilbake til vennene.

 

Skal møtes igjen så fort sjangsen byr seg, men tror jeg gjorde det ganske bra for hun sa i etterkant noe som dette: skulle ønske vi kunne gjort så mye mer, men var liksom Oslo S å ikke så lett der.

 

Tydelig at repitisjon, se på rsd videoer og lese bøker fungerer som bare fy. (Sett alt av Todd, å holder på med rsdfreetour nå, før det er Julien sitt også Owen.)

Lenke til kommentar

Må har misforstått innlegget ditt. Trodde at du dro på Alex sushi med både henne og venninna

Det går helt fint! :)

 

Alex sushi skal visst være bra, forøvrig.

Jeg ble mektig imponert! Altså er veldig dyrt, men var virkelig godt! Litt mye folk, men ellers koselig atmosfære.

 

Fikset meg date i dag! Blir gøy

Skal møte henne på en café

Hur gikk det?

 

 

Min helg

Julebord med gutta.

Dro til Oslo, alle var suited and booted. Jeg var en approachmachine uten like. Hilste på sikkert 60-70 stk. Men hadde altfor høy energi for de fleste. Møtte ei fra forrige helg som jeg hooket litt med, men mesteparten av tiden min gikk til å vandre fra utested til utested. Ble slått og klort av ei kjerring som ble sur når jeg hilste på venninna. Hun var sikkert misunnelig. Fikk hu ene fra tinder til å ta taxi ned på national, gikk med hun til bussen dro hjem å knullet hun.

 

Tror om jeg er litt mer på jorden så hadde jeg fått noen nr osv. Men jeg var bare full av energi og koste meg skikkelig. Alt var morsomt. Gjorde masse sykt som skrek: JAADDDA utenfor det ene utestedet flere ganger, fikk så vilt mange blikk. Var mest rundt Solli plass og National.

 

Hjemmefest idag og fått litt bekreftelse av ei venninne at en jeg holdt på med før har fått sansen igjen. Vi snappet også sier hun: Så bra da kan jeg ta med **** :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...