Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg synes det er litt komisk med alle mannfolka som er linet opp i blomsterbutikker og smykkebutikker på Valentine. Fint med litt ekstra oppmerksomhet i form av blomster og sånn men det bør også komme på de andre 364 dagene i året også.

De som med hånden på hjertet kan si at de gir ekstra oppmerksomhet regelsmessig hele året, står nok ikke i slike køer idag.

 

Resten føler nok at dette er den ene dagen i året de faktisk må gjøre noe for fruen :tease:

Lenke til kommentar

Fikk en søt og omtenksom "valentinesmelding" av en god kompis, det var mer enn nok for meg som ikke har lagt særlig mye i dagen. Synes faktisk det er litt hyggelig å se hva folk gjør for hverandre, tenk så bra man kunne hatt det om man gjorde det spontant noen andre dager i året?

 

Akse: hvordan gikk blomsterplanen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk en søt og omtenksom "valentinesmelding" av en god kompis, det var mer enn nok for meg som ikke har lagt særlig mye i dagen. Synes faktisk det er litt hyggelig å se hva folk gjør for hverandre, tenk så bra man kunne hatt det om man gjorde det spontant noen andre dager i året?

 

Akse: hvordan gikk blomsterplanen?

Fornuften tok overhånd gitt. Nå har min impulsive og ivrige side ødelagt nok for meg, og iom. at jeg ikke har peiling på hva hun mener dette er, så sendte jeg bare en melding og sa at hun måtte ha en fin dag.

 

Tenker vi kan treffes litt til, så ser jeg nok hva vi er og ikke er, og hvorvidt det er noe å satse på.

Lenke til kommentar

 

Fornuften tok overhånd gitt. Nå har min impulsive og ivrige side ødelagt nok for meg, og iom. at jeg ikke har peiling på hva hun mener dette er, så sendte jeg bare en melding og sa at hun måtte ha en fin dag.

 

Tenker vi kan treffes litt til, så ser jeg nok hva vi er og ikke er, og hvorvidt det er noe å satse på.

 

 

Det overrasker meg ikke at fornuften hadde en liten finger med i spillet, et sånt trekk er litt smårisky, kunne jo slå ut begge veier!

 

Hvor står dere akkurat nå da? :)

Lenke til kommentar

 

 

Fornuften tok overhånd gitt. Nå har min impulsive og ivrige side ødelagt nok for meg, og iom. at jeg ikke har peiling på hva hun mener dette er, så sendte jeg bare en melding og sa at hun måtte ha en fin dag.

 

Tenker vi kan treffes litt til, så ser jeg nok hva vi er og ikke er, og hvorvidt det er noe å satse på.

 

 

Det overrasker meg ikke at fornuften hadde en liten finger med i spillet, et sånt trekk er litt smårisky, kunne jo slå ut begge veier!

 

Hvor står dere akkurat nå da? :)

 

Vi har det veldig gøy når vi er med hverandre, og har veldig god kjemi. Det er god sex, kosing og alt det der, men samtidig har jeg en følelse av at hun ser på det som et slags FWB forhold. Skal jo nevnes at hun er student tilflyttet fra en annen by også.

 

Jeg lar det bare gå sin gang. Men hvis det fortsetter som nå kommer jeg antageligvis til å droppe henne. Det er litt for mye etter hva som passer henne nå, og det er ikke særlig med initiativ fra hennes side.

 

Ut å finne noe nytt, tenker jeg :>

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...