Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanken er vel at man skal lage EN romantisk dag i hele året, hvis man ikke gjør det ellers. Og det er jo ikke SÅ ille å strø litt ekstra kjærlighet eller oppmerksomhet på dama di? Selv om det er en amerikanisert "høydag".

 

Trenger jo ikke å ta det så langt som i USA der folk omtrent tar selvmord fordi de ikke har en date til valentines.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det hadde sikkert vært veldig koselig å få gjort noe ekstra hyggelig med kjæresten den dagen, men så har det seg sånn at det ikke er mulig uansett. Han drar klokken sju den dagen og kommer ikke tilbake før fredagen, og da blir tiden litt knapp.

Men jeg ser ikke helt noen grunn til å måtte gjøre noe fint med kjæresten akkurat på den dagen. Jeg har det jo fint med han hele tiden ellers, så å deppe over at han ikke er tilstede den mandagen er ikke aktuelt, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Tanken er vel at man skal lage EN romantisk dag i hele året, hvis man ikke gjør det ellers. Og det er jo ikke SÅ ille å strø litt ekstra kjærlighet eller oppmerksomhet på dama di? Selv om det er en amerikanisert "høydag".

Jeg strør nok kjærlighet på dama mi på daglig basis til at hun ikke trenger å bli vartet opp på valentin. Eneste dagen hun virkelig blir vartet opp er bursdagen hennes.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal det være sånn at man i et øyeblikk kan tenke så høyt om et menneske. Se en fremtid med vedkommende, og ikke ønske personen noe annet enn godt. Og i det neste øyeblikket, litt over en måned senere så klarer man ikke tenke på vedkommende uten å bli kvalm?

 

Og hvorfor skal det alikevel være så jævlig vondt?

Lenke til kommentar

I mine øyne er valentines day bare et salgsnavn.

 

Alle dager med kjæresten burde være spesielle! :)

 

Hvis alle dager er spesielle, så er jo ingen spesielle :dontgetit:

Blir noe annet for de som ikke ser hverandre hver dag da. ;-)

 

Jojo, alle dager kan være "fine" eller "fantastiske. Men det er likevel teoretisk umulig å få en dag spesiell hvis alle dagene er spesielle ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...