Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er komplett umulig å gjøre ALLE dagene spesielle og fantastiske hvis man bor med kjæresten. Begge har vanligvis jobb eller utdanning, så skal middag lages hjemme, så er man trøtte og slitne og ser på et par tv serier og legger seg, repeat x365. Da er jo valentine en liten oppvekker hvis man vil prøve å imponere litt ekstra.

 

Å "belønne" dama med 20 minutter sex er vel ikke akkurat banebrytende fantastisk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

I mine øyne er valentines day bare et salgsnavn.

 

Alle dager med kjæresten burde være spesielle! :)

 

Hvis alle dager er spesielle, så er jo ingen spesielle :dontgetit:

Tuche.

 

Men poenget var vel heller at man burde sette like stor pris dagene man har med kjæresten.

 

Personlig er jeg av den typen som hater klisé osv. Det blir bare søl for min del.

En koselig og minnerik kveld med kjæresten er gjerne taco, kanskje et glass vin, en god film, og en god armkrok :)

Lenke til kommentar

Tja. Om vi tar et avstandsforhold da. De møtes maks to helger i måneden, men stort sett så begrenser det seg til en. Da kan jo de dagene være spesielle? Så selv om alle dager med kjæresten er spesielle, betyr ikke det at alle-alle dagene er spesielle.

Kan jo forsåvidt legge til at vi har hatt et avstandsforhold i tre og et halvt år :)

Synes eksempelet ditt var flott :)

Lenke til kommentar

Hey. Tenkte å gå i forhold med en jente jeg har holdt på med i noen måneders tid nå. Greia er at hun er veldig lite klisjé aktig og blir veldig flau av det. Derfor tenkte jeg å gå ut å ta en matbit med henne en gang på kvelden før jeg spør. Allikevel har jeg lyst til å spørre på en imponerende måte, men uten dikt eller lignende. Kun enkelt konkret og romantisk. Syntes "vil du bli sammen meg meg" er maksimalt upassende å forferdelig dårlig utnyttet. Sikker på at jeg får et ja, men har jo veldig lyst til å imponere. Ideer?

Lenke til kommentar

Hey. Tenkte å gå i forhold med en jente jeg har holdt på med i noen måneders tid nå. Greia er at hun er veldig lite klisjé aktig og blir veldig flau av det. Derfor tenkte jeg å gå ut å ta en matbit med henne en gang på kvelden før jeg spør. Allikevel har jeg lyst til å spørre på en imponerende måte, men uten dikt eller lignende. Kun enkelt konkret og romantisk. Syntes "vil du bli sammen meg meg" er maksimalt upassende å forferdelig dårlig utnyttet. Sikker på at jeg får et ja, men har jo veldig lyst til å imponere. Ideer?

 

Ha sex med henne og si "Nå er du min."

 

Hvorfor vil du gjøre så mye ut av akkurat det når hun ikke liker klisjé-aktige ting?

Lenke til kommentar

Det der "nå er du min" kan slå HARDT tilbake. Ei venninne krangla i flere dager med kjæresten sin fordi han hentydet at hun tilhørte ham og bare han. Hun ble skikkelig forbanna og sa at hun var sin egen, ingen eide henne bare fordi de var kjærester osv osv. Jeg kom midt oppi det siden jeg overnattet der akkurat den kvelden. De snakka nesten ikke til hverandre på flere timer.

Lenke til kommentar

Sant nok, men det gjør ingenting om det er romantisk heller. ;)

 

Vi feirer heller ikke Valentine's Day forresten, verken han eller jeg ser vitsen.

 

For all del, litt romantikk skal være tilstede. Ofte skal det ikke så mye til som det gutten tror, før det blir en romantisk stemning heller.)

Valentine blir ikke feiret her heller, men prøver å være litt ekstra hyggelig mot noen av mine nærmeste veninner som jeg vet savner en gutt i disse periodene.

For å være ærlig er jeg litt glad jeg ikke må stresse med å finne en passende gave og alt det styret det innebærer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...