Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fotball ja. Interessant emne faktisk. Jeg digger United, mens hun er en Liverpool. Langt ifra like intens som meg, men likevel. :) Kan jo eventuelt bli et spennende emne i framtiden! :p

 

@matsemann: Greie tips. Takk. Men angående "kort og greit hva du ville pratet med en kamerat om". Jeg er generelt dårlig på slikt. Har slitt med litt, dvs sliter litt nå også, sosial angst. Derfor er jeg så dårlig på slikt...

Lenke til kommentar

jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kjæresten min ble kysset av en annen type, det var en grunn for det. Hun sa at det var ikke med vilje, at det skulle ikke skje og at hun snudde seg vekk når det skjedde. Å at det ikke lå følelser bak det på noen som helst måte. Jeg stoler på henne, og jeg tror på at hun snakker sant, jeg er glad for at hun er ærlig som viser at hun virkelig elsker meg på en måte. Å jeg vil la dette gå denne gang. Men hva synes folk her at et kyss som det betyr? om dette hadde skjedd igjen ville jeg nok ikke klart mer. Problemet nå er bare at de to er bestevenner, og jeg prøver så godt jeg kan på å akseptere det, men det er virkelig ikke lett, for når jeg ser hvor mye de skal være med hverandre i fremtiden på enkelte små reiser hvor ikke jeg skal så vet jeg ikke hva jeg skal tenke. Jeg prøver så godt jeg kan, men klarer virkelig ikke å akseptere det når jeg tenker på det, hater tanken om det. Jeg vil bare forsette å stole på henne og jeg vil godta det hun vil, men hun skal vite det som jeg alltid har sagt til henne. Om det er noen som kunne ødelagt det av oss så blir det henne. Jeg vil forsette å godta henne som den hun er og respektere det hun gjør, det vil jeg gjøre videre, for hun er den som betyr noe for meg, den jeg tilhører. Men om nå noe mer skulle skje mellom de to kommer jeg til å bli så utrolig skuffet så klart. Hva tenker dere om dette?

Lenke til kommentar

jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kjæresten min ble kysset av en annen type, det var en grunn for det. Hun sa at det var ikke med vilje, at det skulle ikke skje og at hun snudde seg vekk når det skjedde. Å at det ikke lå følelser bak det på noen som helst måte. Jeg stoler på henne, og jeg tror på at hun snakker sant, jeg er glad for at hun er ærlig som viser at hun virkelig elsker meg på en måte. Å jeg vil la dette gå denne gang. Men hva synes folk her at et kyss som det betyr? om dette hadde skjedd igjen ville jeg nok ikke klart mer. Problemet nå er bare at de to er bestevenner, og jeg prøver så godt jeg kan på å akseptere det, men det er virkelig ikke lett, for når jeg ser hvor mye de skal være med hverandre i fremtiden på enkelte små reiser hvor ikke jeg skal så vet jeg ikke hva jeg skal tenke. Jeg prøver så godt jeg kan, men klarer virkelig ikke å akseptere det når jeg tenker på det, hater tanken om det. Jeg vil bare forsette å stole på henne og jeg vil godta det hun vil, men hun skal vite det som jeg alltid har sagt til henne. Om det er noen som kunne ødelagt det av oss så blir det henne. Jeg vil forsette å godta henne som den hun er og respektere det hun gjør, det vil jeg gjøre videre, for hun er den som betyr noe for meg, den jeg tilhører. Men om nå noe mer skulle skje mellom de to kommer jeg til å bli så utrolig skuffet så klart. Hva tenker dere om dette?

 

Ingen av oss kan gi deg fasiten på hva du burde foreta deg, siden hver og en har en personlig grense for hva de aksepterer. Føler du at hun har tråkket over din grense, ja, så har hun nok det. Videre kan jeg ikke se hvorfor du skal respektere det "hun gjør", når hun åpenbart ikke respekterer deg ved å oppføre seg slik.

Endret av NoMoreMrniceguy
Lenke til kommentar

jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kjæresten min ble kysset av en annen type, det var en grunn for det. Hun sa at det var ikke med vilje, at det skulle ikke skje og at hun snudde seg vekk når det skjedde. Å at det ikke lå følelser bak det på noen som helst måte. Jeg stoler på henne, og jeg tror på at hun snakker sant, jeg er glad for at hun er ærlig som viser at hun virkelig elsker meg på en måte. Å jeg vil la dette gå denne gang. Men hva synes folk her at et kyss som det betyr? om dette hadde skjedd igjen ville jeg nok ikke klart mer. Problemet nå er bare at de to er bestevenner, og jeg prøver så godt jeg kan på å akseptere det, men det er virkelig ikke lett, for når jeg ser hvor mye de skal være med hverandre i fremtiden på enkelte små reiser hvor ikke jeg skal så vet jeg ikke hva jeg skal tenke. Jeg prøver så godt jeg kan, men klarer virkelig ikke å akseptere det når jeg tenker på det, hater tanken om det. Jeg vil bare forsette å stole på henne og jeg vil godta det hun vil, men hun skal vite det som jeg alltid har sagt til henne. Om det er noen som kunne ødelagt det av oss så blir det henne. Jeg vil forsette å godta henne som den hun er og respektere det hun gjør, det vil jeg gjøre videre, for hun er den som betyr noe for meg, den jeg tilhører. Men om nå noe mer skulle skje mellom de to kommer jeg til å bli så utrolig skuffet så klart. Hva tenker dere om dette?

Fyren kysset henne, hun kysset ikke ham? Da er det jo ikke hennes feil.

Damen min ble kysset av en annen fyr. Jeg ville gjerne møte han for å ta en prat, fordi det er respektløst mot både meg og hun, men det ville han ikke.

Lenke til kommentar

Dere får ha masse lykke til. :) Alltid stas med bryllup.

 

And now, to something completely different....

 

Et kjapt spørsmål: kusinen til svigerinnen: off limits eller good to go?

 

Jeg selv føler, av en eller annen mystisk grunn, at ho blir litt off limits, siden svigerinna er en del av familien, selv om det er indirekte. Klarer ikke helt å se det passe å gå etter en slektning av en som allerede er i familien.

 

Vil gjerne høre synspunkter som gjør kusinens tilgjengelighet naturlig og normal.

Lenke til kommentar

Jeg har i noen måneder vært betatt av ei jente på skolen min - går i trinnet under, ingen felles bekjente, møtes aldri på fritid; gode sjanser :p

 

I dag gadd jeg ikke tenke mer på hvorfor jeg ikke bare har gått bort til henne etc, slik at jeg slo meg ned og spurte hva hun holdt på med etc. Relativt awkward de første 25 sekundene da jeg frøs litt når hun trodde det bare var en spøk siden hun ikke var vant til å bli "oppsøkt" slik. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, men men.

Det endte med at vi pratet og holdt ganske god flyt i samtalen i et kvarters tid før jeg avsluttet med at det var hyggelig å prate med henne, men at jeg måtte videre til time.

 

Nå er bare problemet hvordan jeg skal drive på videre...? Jeg vet jo ikke hvilket inntrykk hun fikk av meg. Det jeg har tenkt ut selv er bare å smile/hilse på henne når jeg møter på a, og etter noen dager adde henne på Facebook? Blir jeg ikke godtatt der så har jeg vel egentlig svaret mitt :p

Lenke til kommentar

Er i ett avstandsforhold hvor vi får sett hverandre ganske mye, jeg føler ting går bra og vi elsker nok begge hverandre. Allikevel har den andre parten, hun, begynt å snakke mer og mer i det siste om å ha ett åpent forhold til vi ikke lenger er i ett avstandsforhold. Jeg vil ikke dette, for jeg tror vi kommer til å drive lengre og lengre ifra hverandre, samtidig som jeg ikke kommer til å orke tanken på at hun er ute å roter med andre.

 

Hun sier selv hun ikke hadde klart å rote med han andre viss det ikke var greit for meg.

 

Noen som har vært borti en lignende situasjon? Selvsagt kunne det fristet å rotet med andre, men jeg er mer interesert i å holde på dette forholdet.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på henne, vennene mine sier hun er veldig interessert, men hver gang jeg prøver å snakke med henne, virker det som om hun prøver å drepe samtalene med en gang. Hun tar heller _aldri_ telefonen når jeg ringer, og svarer på sms med korte svar. Hva er greia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...