Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

 

Åh, som tiden flyr altså! Dere to <3

Jeg og min? :D Hihi :) Hvem skulle trodd at jeg noen gang skulle få kjæreste? Også en så fin en da :love:

Snart er det din tur! 

 

Ja, selvfølgelig deg og din! :love:  Hehe!

Håper du har rett. Du må bare ha det. Jeg forbedrer meg og nærmere meg i hvert fall sakte men sikkert. Uansett hvor mye jeg klager har jeg jo hatt mange fine stunder på veien også da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Åh, som tiden flyr altså! Dere to <3

Jeg og min? :D Hihi :) Hvem skulle trodd at jeg noen gang skulle få kjæreste? Også en så fin en da :love:

Snart er det din tur! 

 

Ja, selvfølgelig deg og din! :love:  Hehe!

Håper du har rett. Du må bare ha det. Jeg forbedrer meg og nærmere meg i hvert fall sakte men sikkert. Uansett hvor mye jeg klager har jeg jo hatt mange fine stunder på veien også da.

 

 

Det er jo ikke sånn at du trenger å forbedre deg. Heller forbedre selvtilliten og vurdere om gutten er "god nok"/passer for deg enn å være selvkritisk og håpe du er god nok for ham. Også slappe av og ha det gøy på veien :) Er ikke noe å stresse med, det kjærestegreiene :) Lett for meg å si, kan du tenke, men jeg ville fortalt meg selv det samme .. Selv om jeg også sikkert fortsatt hadde ønsket meg kjæreste om jeg ikke hadde det:p 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det er jo ikke sånn at du trenger å forbedre deg. Heller forbedre selvtilliten og vurdere om gutten er "god nok"/passer for deg enn å være selvkritisk og håpe du er god nok for ham. Også slappe av og ha det gøy på veien :) Er ikke noe å stresse med, det kjærestegreiene :) Lett for meg å si, kan du tenke, men jeg ville fortalt meg selv det samme .. Selv om jeg også sikkert fortsatt hadde ønsket meg kjæreste om jeg ikke hadde det:p 

 

 

Ja, jeg mente vel helst at jeg må forbedre meg på å finne de riktige guttene. Noe har jeg jo gjort feil opp gjennom årene som evig singel :p Det er ingenting å stresse med, men jeg skulle så ønske jeg fikk det til snart.

 

Lurer virkelig på hvordan alle dere lykkelige par der ute får det til. Det er nok snart bare et tidsspørsmål før jeg blir desperat her :p Er liksom lei alle småflørtene. Ikke at det ikke er hyggelig å møte nye mennesker, men det hadde vært deilig om det ble noe mer.

Lenke til kommentar

Hva gjør man når sin kjære går gjennom en sorgprosess? I dag har typen og familien hans fest (ikke begravelse, for som typen sa ''faren min hadde ikke likt at vi gjorde begravelsen hans til en stor greie, så vi bestemte oss for å ha en siste fest i hans ære'') for hans far som døde for ca en måned siden.

Argh, er i slike tilfeller det suger å være i ett langdistanseforhold :/

Lenke til kommentar

En påminnelse om at man er der for h*n uansett tid og sted. Holder for meg. Men folk går gjennom sorg på så mange forskjellige måter at det finnes neppe fasitsvar. Vær deg selv, det er mitt beste råd :)

Slike RIP-meldinger og hjerter som florerer på melding og facebook i forbindelse med dødsfall og ulykker synes jeg er unødvendig og kanskje til og med frekt. Sikkert bare jeg som er sær...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slike RIP-meldinger og hjerter som florerer på melding og facebook i forbindelse med dødsfall og ulykker synes jeg er unødvendig og kanskje til og med frekt. Sikkert bare jeg som er sær...

 

Jeg er tilbøyelig til å slenge meg på den. Fikk haugevis av slike meldinger etter at broren min døde men det var i grunn ikke mange som faktisk stilte opp i etterkant. 

 

Som nevnt over: Vis at du er der for han og støtt han. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg må bare lufte noen tanker, poster ikke for å få råd eller trøst, dog, hvis noen føler for det, tas det gjerne imot.

 

Jeg er så LEI! Lei av meg selv, lei av kjæresten, lei av forholdet, lei av ALT! Jeg har prøvd om og om og om og om og om igjen å prøve å snakke om hvordan jeg har det, om hvorfor jeg ikke klarer å være like kjærlig som jeg var før, hvorfor jeg har vanskeligheter med å snakke om og vise følelser, og i dag måtte jeg ha den samtalen for 22039857 gang, og jeg holdt på å knekke sammen! Det er plent umulig å snakke uten at det blir krangel av det, og jeg er LEI! Jeg trenger mer enn bare en kjæreste i livet mitt. Jeg har et enormt sosialt behov, og det nekter han å forstå. Og hver gang jeg sier noe om hvordan jeg er, eller hva jeg føler, så MOTSIER han meg. Han har ikke LOV til å motsi mine følelser! Han prøver å vri alt jeg sier om til å passe inn i hans hode, og det går bare ikke! Han verken respekterer eller aksepterer mine følelser, ikke minst forstår dem... er det RART jeg ikke orker å snakke med ham?!

 

Nå må jeg komme hjem til en samtale jeg absolutt IKKE vil ha, fordi jeg vet hvordan det ender. Jeg vil bare gå tilbake til å lukke alle problemene våre ned i en boks i hodet, og late som de ikke eksisterer og leve i lykkelig ignoranse. Jeg orker ikke noe annet mer. Jeg har hatt en helt jævlig kveld med ham, og jeg orker bare ikke mer.



Anonymous poster hash: dc1a1...715
Lenke til kommentar

For pokker. Gir opp fisking og kjærlighet for en stund nå fremover.

 

-Nuff said.

Visste ikke at du drev med jakt og fiske i heletatt, men nå er det jo en stund siden jeg pratet med deg sist. Leit å høre at du føler det sånn. Du får bare nyte sommeren og la ting bero. Kjærligheten kommer når du minst venter det :)

Lenke til kommentar

 

For pokker. Gir opp fisking og kjærlighet for en stund nå fremover.

 

-Nuff said.

Visste ikke at du drev med jakt og fiske i heletatt, men nå er det jo en stund siden jeg pratet med deg sist. Leit å høre at du føler det sånn. Du får bare nyte sommeren og la ting bero. Kjærligheten kommer når du minst venter det :)

 

Drev ikke med jakt å fiske men fikk plutselig følelsen av å ha selskap på turene slik at det gikk fra jakt tur til teltur.

 

Bare dritt det endte med at den andre gikk seg vill før teltet fikk skikkelig feste.

 

 

Så da driter vi i det og blåser en lang marsj i det for en stund. #BetterOffAlone og #DrittHumør.

Lenke til kommentar

Jeg er tilbøyelig til å slenge meg på den. Fikk haugevis av slike meldinger etter at broren min døde men det var i grunn ikke mange som faktisk stilte opp i etterkant. 

 

Som nevnt over: Vis at du er der for han og støtt han.

 

Æsj, kjenner meg igjen i det der...

 

Enda verre var det da mamma fikk plutselig mange venner på Facebook dagen etter hun døde. 

Hadde de ikke tenkt til å være Facebook-vennen hennes før hun døde, så kan de bare la være. 

Endret av Turtledove
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...