Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men, men... Kjærlighet? Jeg spør fordi jeg lurer. Ut ifra hva jeg har lest høres det helt sykt stusselig ut.

 

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med det som en mellomløsning, nå har ikke jeg opplevd "kjærlighet" slik mange snakker om ennå - så jeg vet ikke hva jeg egentlig ikke har :) Men det kommer vel for min del også, en eller annen gang!

Lenke til kommentar

Når vi er inne på kjærlighetssorg så er jeg i en litt klein situasjon her (vært det i halvannen måned nå..)

 

Samboeren gjorde det slutt med meg MEN vi bor fremdeles sammen. Det går egentlig helt greit, vi kommer kjempegodt overens og bruddet var ganske fint. Hun reiste vekk en måned så jeg fikk leiligheten for meg selv, så det var jo greit. Sofaen er alt for liten til å sove på, så vi deler fremdeles seng.

Det er jo ikke ukjent territorium - jeg har sett alt før. "Heldigvis" flytter hun ut om ca. 2 uker. Jeg føler jeg egentlig er over det meste, ønsker hun alt godt, lykke til osv. Vi holder nok kontakten siden vi har samme vennegjeng.

 

Er det slik at gutter kommer lettere over slikt enn jenter eller er det bare meg? Dette er vel det første langvarige (2++ år) forholdet mitt på ett par år med flere små forhold innimellom, og jeg føler jeg er klar til å bevege meg videre. Ikke i noe nytt forhold selvsagt, men gjerne gå rundt på byen å gjøre den slags.

Lenke til kommentar

Det har vel ikke så mye med kjønn å gjøre. Jeg har vært i noenlunde samme situasjon, og jeg var alt annet enn glad. Jeg vet også om andre tilfeller hvor folk har følt det samme som deg, og også det samme som meg. Og det har vært ganske så uavhengig av kjønn. Vær bare glad for at du føler det sånn, det gjør alt så mye lettere, for absolutt alle.

Lenke til kommentar

Herregud, forholdet til ei venninne og kjæresten hennes er det mest turbulente jeg noen gang har vært borti. Nå hadde de faktisk slått opp offisielt, slettet alle bildene av hverandre og whatnot - OG SÅ BLIR DE SAMMEN IGJEN. Det er ikke noe nytt at de slår opp, det har de sikkert gjort 7 ganger allerede, men i går var det virkelig brutalt. Hun fortalte meg at de siste 2 månedene har de bare ligget sammen noen få ganger og at det nesten bare er krangling mellom dem. Jeg skjønner ikke at hun holder ut. Uansett hvor mye galt som skjer mellom dem så skværer de likevel opp igjen - og så er det på'n igjen etter noen dager. Det kan da umulig være bra.

Lenke til kommentar

Fuck! Er så typisk min flaks. Kommer nye studenter opp, jeg blir kjent med ei kjempe bra jente hvor alt stemmer, og jeg blir med henne hjem og det ender som det må ende. Så viser det seg at dama er i et toårig forhold. Jeg fant "The girl", også er hun opptatt, men fortsatt veldig interessert. Klarer ikke slutte å tenke på dama heller.

Lenke til kommentar

Fuck! Er så typisk min flaks. Kommer nye studenter opp, jeg blir kjent med ei kjempe bra jente hvor alt stemmer, og jeg blir med henne hjem og det ender som det må ende. Så viser det seg at dama er i et toårig forhold. Jeg fant "The girl", også er hun opptatt, men fortsatt veldig interessert. Klarer ikke slutte å tenke på dama heller.

Sikker på at hun er "the girl" når hun er utro mot samboer..? :hm:

Lenke til kommentar

Når vi er inne på kjærlighetssorg så er jeg i en litt klein situasjon her (vært det i halvannen måned nå..)

 

Samboeren gjorde det slutt med meg MEN vi bor fremdeles sammen. Det går egentlig helt greit, vi kommer kjempegodt overens og bruddet var ganske fint. Hun reiste vekk en måned så jeg fikk leiligheten for meg selv, så det var jo greit. Sofaen er alt for liten til å sove på, så vi deler fremdeles seng.

Det er jo ikke ukjent territorium - jeg har sett alt før. "Heldigvis" flytter hun ut om ca. 2 uker. Jeg føler jeg egentlig er over det meste, ønsker hun alt godt, lykke til osv. Vi holder nok kontakten siden vi har samme vennegjeng.

 

Er det slik at gutter kommer lettere over slikt enn jenter eller er det bare meg? Dette er vel det første langvarige (2++ år) forholdet mitt på ett par år med flere små forhold innimellom, og jeg føler jeg er klar til å bevege meg videre. Ikke i noe nytt forhold selvsagt, men gjerne gå rundt på byen å gjøre den slags.

Kan jo være at hodet ditt egentlig ikke har innsett bruddet skikkelig enda siden dere fortsatt omgås tett - ville forberedt meg litt på at det kan komme en smell en stund etter utflytting hvis jeg var deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker på det og ser for meg at det går "skikkelig opp" for meg når hun flytter ut.

Tingen er at når hun gjorde det slutt så kom hun akkurat hjem fra ferie og var her i to dager også reiste hun igjen og var vekke over en måned. Kan vel si at jeg fikk en liten "forsmak" på det .

 

Merker jo selv nå at det er mange vaner som skal vekk, tar ofte meg selv i å gjerne holde rundt henne når vi ser på TV. Ofte når jeg sitter i senga med PC/bok og hun skal sove har det ofte vært slik at jeg pjusker hun litt på armen siden hun spør(spurte) om det hele tiden. Hun har ikke noe imot det eller sier ikke noe på det, men jeg prøver å begrense meg og bare få vekk slike vaner, jo før jo bedre.

 

Vi får se hva som skjer!! Vi bor fortsatt i samme by og omgås samme krets, men jeg tror ikke det skal by på noen problemer.

Lenke til kommentar

Det er veldig slitsomt for henne, ja. Det har gått ut over studiene i så stor grad at hun har brutt sammen under prøver og ikke klart å fokusere på arbeidet. Nå skal hun begynne igjen på mandag og hvis dette fortsetter vil det ikke gå bra med karakterene hennes... jeg har prøvd å snakke fornuft med henne mange ganger nå og hver gang har hun sagt "nå er det nok" osv, men likevel gitt etter og gått tilbake til ham. Jeg har gitt opp å prøve å overtale henne til å gjøre det slutt, men hvis det skjer igjen at hun blir så deprimert at hun ikke klarer å holde fokus, så må hun gjøre noe med det altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...