Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Kan jo være at hodet ditt egentlig ikke har innsett bruddet skikkelig enda siden dere fortsatt omgås tett - ville forberedt meg litt på at det kan komme en smell en stund etter utflytting hvis jeg var deg.

 

 

Og du hadde rett! Hun flyttet ut for litt over en uke siden, og jeg har gjort det jeg burde gjøre og det jeg ikke burde gjøre.

 

Jeg har sittet alene og sippet, sett på gamle bilder, lest gjennom gamle samtaler etc.

Men jeg har og vært ute på byen med venner og drukket meg sanseløs dritings, heldigvis ble det gladfylla. Jeg har dessverre ikke så mange venner på denne siden av landet og jeg kan ikke drive å mase på dem hver dag så det blir mye alenetid, så jeg har tatt opp igjen gamle hobbyer. Spiller gitar i flere timer, tegner og har begynt å trene igjen. Sier til meg selv at jeg fortjener bedre, hun får bare ha det så godt, lykke til, håper du angrer osv.

 

Denne helgen har jeg stengt fullstendig av. Jeg har ikke beveget meg ut siden fredag, så idag har jeg ryddet hele leiligheten, fjernet alt som har med henne å gjøre, fjernet bilder fra facebook, fjernet hun fra feeden på facebook og slettet gamle samtaler. Nå er det egentlig bare å glede seg til å flytte tilbake til hjembyen hvor jeg har flere venner rundt meg og familie.

 

Høres ut som du har koll på dette..! Klart det svir, men fortsett å gå resolutt til verks og se fremover som du gjør nå, så blir dette veldig greit :)

Lenke til kommentar

Det sier vel kanskje at du er morsom, og vi er blåøyde?

Er det lov å spørre hva som egentlig skjedde? Må innrømme en viss nysgjerrighet.

 

 

Jeg svarer som anonym fordi jeg ikke vil ha dette under mine innlegg:

 

Det som skjedde var at jeg både på forhånd og underveis ettertrykkelig ga beskjed om at jeg ikke var ute etter casual sex fordi jeg er ferdig med å pule rundt.

 

Som dere kanskje husker så skrev jeg allerede etter første daten at jeg følte at han prøvde å eskalere. Jeg burde ha hørt å magefølelsen.

 

Nå har det seg slik at også vi kvinner har seksuelle behov og lyster, så noen ganger kan det være vanskelig å stå i mot når hormonene bruser, så vi havnet til køys selv om jeg gjentatte ganger prøvde å trekke meg unna fordi jeg ville vente med sex. Han sa at han var interessert i å treffe meg igjen og at han ikke hadde giddet å bruke så mye tid på å prate med meg på forhånd hvis han kun var ute etter sex. Dette har ikke noe med at jeg er en prude, men fordi erfaringen min tilsier at man bør vente for at ikke mannen skal miste interessen.

 

Så dagen etter hadde vi litt kontakt, jeg spurte i en spøkefull tone om vi kom til å treffes igjen eller om han ønsket å si opp stillingen sin (en intern spøk vi har hatt gående) som døråpner, og da fikk jeg til svar at han synes at ting gikk litt for fort fra 0 til 100, selv om han synes jeg var en flott jente.

 

Så basically så lurte han meg til køys med sine fantastiske PUA-skills :p (eller egentlig bare fordi jeg var kåt).

 

Det er ikke det at dette går så dypt inn på meg, jeg hadde ikke akkurat beina i kryss selv, men jeg blir bare irritert over at mennesker får seg selv til å lyve andre opp i trynet for å få seg noe :) I tillegg så er jeg lei av at menns interesse dabber av med en gang man har hatt sex. Jeg har et ganske avslappet forhold til sex i utgangspunktet, det er ikke sånn at jeg føler at jeg gir fra meg blomsten min ved å ha sex med noen for å si det sånn :p Jeg skjønner bare ikke greien med å ha ønske om å ha sex med flest mulig, og hvorfor man føler man har kommet i mål med en gang man har hatt sex.

 

Ps. Ikke quote, mulig jeg sletter dette.

 

 

Anonymous poster hash: 2678b...d28

 

## sletting av quotet innlegg som kan gjøre det lettere å identifisere bruker er fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Skriver du ikke at dere begge syns det gikk for fort frem :hmm: ? Jeg klarte ikke å se hvor du mener han mistet interessen.

 

Tja. Jeg synes ikke det gikk fort frem, bortsett fra at jeg helst skulle sett at vi ventet litt med sexen, da jeg for en gang skyld hadde planer om å gjøre ting på den "ordentlige" måten. Jeg var interessert i å møtes igjen for å bli bedre kjent.

 

Vi har hatt kontakt etterpå, så om han har mistet interessen helt vet jeg ikke, men ut i fra det at han synes at ting gikk litt fort fordi han har inntrykk av at jeg vil fortest mulig inn et forhold når jeg spør om vi skal møtes igjen, så tar jeg det som at vi ikke kommer til å møtes igjen.

 

Hadde det ikke vært for at jeg ettertrykkelig hadde sagt på forhånd at jeg ikke var ute etter casual sex, og at jeg flere ganger underveis i daten sa "Nei, jeg vil ikke ha sex så tidlig" så hadde jeg gjettet på at han hadde fått kalde føtter - men nå visste han om det på forhånd og valgte likevel å dra hjem til meg for å få seg noe, da er det ikke snakk om kalde føtter. Da snakker vi kalkulert og planlagt at han ville ha seg noe og var villig til å snakke meg rundt for å komme i mål.

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 2678b...d28

Lenke til kommentar

Aha, da ble det lettere å forstå. Tar det som om du fikk signaler på at han ville noe mer utover casual siden han godtok at du sa det, men når det først var gjort så "gikk det for fort fram".

 

Jaja. Bedre lykke neste gang! Man kan ikke alltid treffe på første forsøk.

 

Med "noe mer så snakker vi bare om å bli bedre kjent og date videre, bare så det er sagt. Jeg forventet ikke akkurat vi skulle skifte status på FB ;)

 

Anonymous poster hash: 2678b...d28

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...