Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sikkert fordi det er tatt ut separasjon og da må en vente et år før en er skilt og kan gifte seg.

Det er korrekt.

 

Anonymous poster hash: 2678b...d28

 

Ah, da henger jeg med. Da foreslår jeg at vi i mellomtiden varmer opp med et romantisk stevnemøte! Siden noen akkurat lagde en tråd om det høres hjemmelagd mat og film veldig koselig ut.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem. Jeg ble skilt etter over 4 år i et ekteskap i utlandet. Dette er mange år siden nå, men jeg er ikke skilt i Norge fordi papirene mine er ugyldige. Jeg må ha apostille fra landet jeg ble gift i, men eneste måten å få det er å reise ned fysisk. Men det har jeg ikke råd til, og jeg er nå forlovet og ønsker å gifte meg på nytt i fremtiden. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. :cry:

 

At jeg ikke var offisielt skilt i Norge var jeg forresten ikke klar over før i fjor.

 

Anonymous poster hash: 16319...61d

Lenke til kommentar

 

 

Sikkert fordi det er tatt ut separasjon og da må en vente et år før en er skilt og kan gifte seg.

Det er korrekt.

 

Anonymous poster hash: 2678b...d28

Ah, da henger jeg med. Da foreslår jeg at vi i mellomtiden varmer opp med et romantisk stevnemøte! Siden noen akkurat lagde en tråd om det høres hjemmelagd mat og film veldig koselig ut.

Ja, det er bare å lage mat og finne film det. Du vet jo at det blir score på slutten av kvelden :p

 

Anonymous poster hash: 2678b...d28

Lenke til kommentar

 

54 mil gjetter jeg på. Orker ikke sjekke Google Maps. Jeg er der innen en time. Må bare kjøpe kondomer.

 

Anonymous poster hash: 2678b...d28

Ikke stress med det, jeg har plenty. Så siden du slipper det så regner jeg med at du er her innen 45 min. Jeg skal tøye ut litt og gjøre meg varm og klar.

Fint. Da hopper jeg bare på i fart jeg da.

 

Anonymous poster hash: 2678b...d28

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...