Gå til innhold

merkeligste/mest irriterende opplevelse på bussen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da den kvinnelige bussjåføren tok kjevla ut av sekken til ei jente og truet ei annen jente med juling hvis hun fortsatte å sitte på fanget til en gutt. Trodde selvsagt denne kvinnelige sjåføren med bart kødda, men det gjorde hun altså ikke. Like etter dette, når vi var på vei, holdt hun på å krasje med en bil.

 

Dagen etter kom hun dog med en kjempeklump til alle og beklaget det som hadde skjedd. Veldig merkelig dame. Dette skjedde i niende klasse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Tips: Chill litt med metafor-, adjektiv- og adverbbruken, for disse "morsomme" historiene folk skriver, minner mest om "kåseriet" du fikk en femmer på i niende klasse.

8864418[/snapback]

einig :)

 

Eg kan hugse ein gong vi hadde ein merkeleg mann som snakka til seg sjølve om at Ford solgte bilar, så stjele dei og selge dei tilbake til eigarane for høgare pris. Han la til at Toyota også dreiv på med det samme :hmm:

 

Ein ven av meg fortalte at ein gong satt han og snakka om at Mexico sendte orkanar til USA fordi dei trengte meir land og at USA bomba Mexico med atombombar. Hugsar ikkje heilt.

 

Ellers har eg, i mitt lange busspassasjer-liv, røynd at dei fleste gamle damene luktar ikkje så ille som mange vil ha det til. Sjølv om dei ofte tar ein prat med busssjåføren slik at alle vi som ventar på å komme inn må vente.

 

Syns alkoholikarane er verst eg. Kryr av dei og narkomane i Tromsø :no:

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg grenseløst er de som kommer å setter seg ved sete uten å spørre, ja det er kollektivt framkomstmiddel å ja de har like stor rett til å sette seg i setet ved siden av mitt siden di har betalt for billetten, men for faen, spør i det minste. Spesielt hvis jeg sover, så river personen som skal sette seg i meg, å presser/dytter meg i det innerste setet( jeg må sitte i det ytterste setet når det er fremmede jeg sitter på bussen med).

 

Fyllikere/berusede personer på buss, eller personer som lukter sprit/øl/gammel sur røyk/uvasket, sånn gammel dame tung parfymelukt. Det er grusomt. Om dem sitter i setet atme meg, eller framfor/bakenfor er dagen ødelagt.

 

En liten historie:

Proppfull skolerutebuss på vei hjemover (ca tre kvarter med alle stopp), bussen var akkurat begynt å rulle og akkurat kommet utenfor byen. Da var det en morsom sjel som rørte "trøkkarn", altså stoppknappen. Bussjåføren som var en obskur tegning stoppet bussen i veikanten, tok fram et Illustrertvitenskaps blad, og gjorde det klart at bussen ikke ble å rulle en meter til før den skyldige hadde kommet fram til han og sagt seg skyldig. Hvis dette ikke skjedde innen så og så lang tid, ville han kjøre tilbake til byen og sette oss av der, for å vente på neste buss (2timer). Den skyldige gjorde seg til kjenne etterhvert, men tror du ikke tullingen av en bussjåfør nektet for at det var han som gjorde det, at han dekket for noen. Jaja, tenk dere til hvordan det endte. Må legges til at dette er en mulig ustabil person, han sender deg skulende blikk når du går på og av bussen, eller plinger korte, eller uansett. Skummel type.

Lenke til kommentar

Har 30 minutters kjøretid med buss til skolen. Og hver dag er det ei gammel dame som går på bussen. Og gjett om hun kan prate. Vel, kanskje ikke prate, men skrike. De gangene man har glemt mp3-spiller er det et rent helvete. Hun sitter og skriker til bussjåføren. "Ja, har'u non dyr på denna garden din a?" Ubeskrivelig irriterende da man er trøtt og sliten, og bare har lyst til å slappe av.

Lenke til kommentar

Opplevelsene er delt opp.

 

1. Jeg hater skrikende unger på bussen, og særlig om morgenen på vei til skolen. Heldigvis skjer ikke dertte ofte.

2. En gang var det noen svarte personer på bussen. Jeg og ex'en min hadde nettopp vært på et ski annlegg hele dagen og var veldig trøtt og sliten, men fred skulle det ikke være å få. Plutselig begynner hele gjengen og rap'e bak oss. Fy faen så irriterende.

Lenke til kommentar

Takker for alle tips!

 

Jeg har vært på leting etter en guide for å gjøre bussturen til folk vanskligere. Jeg har hittil sittet rolig for meg selv, uten musikk på øret og med vanlig hygiene.

 

Etter forvandlingen er jeg nå duden som

 

- Sitter på første rad i starten av bussturen for å få siste nytt om bussjåførens ve og vel, noe alle bak i salen også hører godt.

- Sitter i en fotballtrøye fyllt med øl og sennep som glir bra bak i bussen ved hjelp av luftinga over meg.

- Har fire unger jeg setter strategisk på forskjellige plasser med et pokemonspill på deling, så det garantert blir krangling, grining, klatring, slossing og kanskje blod.

- Vår familie sitter såklart på helt til bussens siste holdeplass, og under veien forteller vi alt det gøye vi har opplevd på andre bussturer, samt hvor døllt det er med skole, lekser, etc.

- Vår mor (kjerringa) er alkoholisert og prøver seg på alt som går i bussen, noe jeg ikke liker, så jeg blir gjerne litt konemishandler under turen. Bare for å skape enda dårligere stemning.

 

Velbekomme!

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Folk som stinker er en klassiker. Sitter som regel i nærheten av noen sånne hver gang jeg tar buss. På en god andreplass kommer fjortisjenter som skravler, ler og griner om hverandre. Ellers er det småirriterende med folk som konsekvent setter seg ved siden av meg, selv om det finnes mange andre ledige seter.

Lenke til kommentar

En vakker dag setter jeg meg på bussen til Oslo. Det er veldig få personer på bussen. Jeg setter meg i det innerste setet og legger veska i det ytterste. Så kommer jeg til neste stopp, så kommer det en gammel dame som betaler bussbilletten sin, ser seg rundt i den halvveis folketomme bussen. Merk; få personer. Og av alle stedene hu kunne ha settet seg ned, så setter hun seg på vesken min. Og jeg drar den mot meg, for jeg vil ikke at veska (og innholdet) skal bli most, og damen merker det, så ser hu stygt på meg. Og når hu først setter seg ved siden av meg, begynner hu å ta opp veska si og sminke seg, og på toppen av alt spraye seg med masse, masse parfyme.

 

Btw; Parfyme smaker IKKE godt!

Lenke til kommentar

Brodren og jeg var skulle stå på snowboard på hafjell i vinter. Tok skibussen fra Oslo til Hafjell tidlig på morgenen og vi var begge sykt trøtte. Ikke lenge etter så begynte 4-5 fjortiser bak oss å snakke om alt fra klær til sminke og gud vet hva de ikke pratet om. Slik satt de under hele bussturen frem til hafjell, og ikke nok med at de pratet slik på vei opp, så pratet de slik på vei hjem igjen også. Endte med at jeg delvis sprengte ørene mine ved å vri metalilca på høyeste volum på mp3-spilleren :p

Lenke til kommentar
Folk som stinker er en klassiker. Sitter som regel i nærheten av noen sånne hver gang jeg tar buss. På en god andreplass kommer fjortisjenter som skravler, ler og griner om hverandre. Ellers er det småirriterende med folk som konsekvent setter seg ved siden av meg, selv om det finnes mange andre ledige seter.

8869447[/snapback]

 

Satt 2 fjortisjenter foran meg på kino idag og fniste HELE tiden!!! :mad: De fikk nesten en fot i bakhodet. Filmen var den danske supervoksen filmen med skolen. Og danske ord kan bli oversatt helt anderledes til norsk...

 

Husker en gang i åttende på klassetur da folk i klassen min trykka på stopp hele tiden så hele klassen ble kastet av... Jippii!

Lenke til kommentar
Gamle damer som setter seg ved siden av deg og sprer lukten av dødt kjøtt.

8863177[/snapback]

...og tung parfyme.

8863251[/snapback]

 

Ikke like jævlig som skikkelig , skikkelig dårlig parfyme , blanda med svarte tenner og ny røyka.. FYfAEn, værste jeg vet. Var 2 sek til jeg spydde, måtte flytte meg.

 

Tror hun forsto det.

Epletyv : Use ur brain og fortell henne at hun kan flytte seg ?

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

det mest irriterende/skummelste på bussen er da det kommer såkalte mongo folk på bussen.

noen eksempler: han ene kommer løpende inn på bussen med sekken i munnen, jeg blir livredd hehe.

ei anna er ei dame med verdens største nese og nesten ikke hår på hue, vi kaller a bare nåsan hehe. så de er vell det værste som skjer på bussen min. men hvis dere opplever det, hvil dere ikke opplevd det igjen, da dør du på deg, seriøst. :scared:

Lenke til kommentar

Var på bussen i Oslo sammen med en kamerat. Bussen var rimelig full (som vanlig), så kommer det er gæærn innvandrer med høreapparat som tydeligvis ikke hadde hatt det bra før, for HAN var et nervevrak. Han satt og mumla hele tiden, vrælte noe uhørbart en gang iblant, og hviska noe utydelig til kompisen min, og oppførte seg som om noen var ute etter han. Han var faenmeg sprø!

Lenke til kommentar

Blir alltid i godt humør når barnehager skal på, der de springer/velter inn i bussen med sine gule refleksvester. Så klarer de heller ikke kontrollere stemmen sin, så de lager mye støy, mens de hotte damene som passer på dem prøver å holde dem i sjakk. Slike unger er så søte å observere, må skaffe meg en slik :wee:

 

Ellers så blir jeg irritert over fjortisser som ikke tør å sette seg ned når det er mange en seters plasser ledig, de bare står i 20 min fram til byen de...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...