Luigi360 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hvordan i huleste tar man å gjøør ting i sakte film??
Amored Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Mulig jeg er blind, men... Hvilket spill er det snakk om?
Kharan Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Boss er et kjent problem om ingen rydder opp etter seg. Fra spøk til noenlunde alvor - hvilket spill gjelder dette? Og i så fall hvilken sjef?
564215 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 sakte film? Spider-Man 3 eller? 8791700[/snapback] Eller nfs carbon?
Rallahr Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Spill som slår meg er F.E.A.R, Max Payne og Matrix Endret 5. juni 2007 av Rallahr
Footy Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Dette høres veldig ut som Prince of Persia spør du meg... Saktefilm får du når du trykker attack knappen på riktig tidspunkt. Lenge siden jeg har spilt men hele bildet blafrer når du må trykke.. gjelder å være kjapp.... Er det kjempen du sloss mot?
JohndoeMAKT Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Footy Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 (endret) John, la denne leve. Jeg for min del er skikkelig nysgjerrig. Tror andre er også...'' Edit: (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) 8791955[/snapback] Sorry... men jeg vil fortsatt at den skal leve Endret 5. juni 2007 av Footy
Amored Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er VELDIG nysgjerrig på hva slags spill dette er...
Coffey Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hahha! *mine innlegg* Jeg tipper på POP eller FEAR jeg
PantZman Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Har du en turbo knapp på maskinen din kan du bruke den til å halvere ytelsen på maskinen din (om du er så heldig å ha en sånn gammal årgang).
xersess Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 (endret) ka for ein jævla idiot har laget denne tråden. forteller ikkje ka for eit spel og ka for ein boss, blir jævla nysgjerig. er det venom på spider-man 3 så er eg hjelpen i så fall.. har runna spelet fleire ganger. Endret 5. juni 2007 av xersess
exin89 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Ser ut til at det er Tomb Rider Demo, iogmed at han har laga en tråd til med samme spørsmål, men mere utfyllende.
xersess Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 las gjenom inlegga til trådstarter, ser ut som han meiner tombraider anniversary demo.
Kontorstol Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Nå er der vel egentlig ingen boss i den demoen da...
Wackee Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Sorry OT: Typisk eksempel på at mods ikkje leser tråder før de gjer noko. Rett til angrep!
xersess Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 tråd bør vell kanskje stenges, blir ikkje noe fornuftig ut av denne tråden uansett.
JohndoeMAKT Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Takk for tipset exin89, det virker som om bruker tok feil av svar-knappen og knappen for ny tråd. Den mer forklarende posten som venter på svar finner dere her.
Anbefalte innlegg