Gå til innhold

Den store Foxconn-tråden -Hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No problem!

 

Ellers kan jeg si at jeg bestillte ny ram i går, 2GB OCZ PC8000 Titanium(1000Mhz 4.4.4.12) samt en hardiskramme og stor 25 cm kabinettvifte. Og tror dere ikke jeg fikk ca 400 kroner i rabatt, pga at minnet skal brukes i testingen :dribble:

 

Ser fram til jeg kommer hjem fra ferien, for da venter en pakke fra netshop på meg, samt en ny forsterker til pcen/hjemmekinoen. Og som om ikke det var nok så er trolig neste testrunde også like rundt hjørnet da :yes:

 

Ha en god helg alle sammen! :thumbup:

Lenke til kommentar
No problem!

 

Ellers kan jeg si at jeg bestillte ny ram i går, 2GB OCZ PC8000 Titanium(1000Mhz 4.4.4.12) samt en hardiskramme og stor 25 cm kabinettvifte. Og tror dere ikke jeg fikk ca 400 kroner i rabatt, pga at minnet skal brukes i testingen :dribble:

 

Ser fram til jeg kommer hjem fra ferien, for da venter en pakke fra netshop på meg, samt en ny forsterker til pcen/hjemmekinoen. Og som om ikke det var nok så er trolig neste testrunde også like rundt hjørnet da :yes:

 

Ha en god helg alle sammen! :thumbup:

8919075[/snapback]

Virker som om du også koser deg med dette. Jeg holder på å pusse opp et rom i kjelleren for å få større plass til arbeidsbenk for pc-testing (kanskje jeg burde få meg et liv :hmm:). Skal legge ut bilder når det er ferdig :) Dessuten har jeg brukt over 10000 spenn på minne, cpu, grafikkort den siste mnd for å kunne teste f.eks Crossfire, SLI og alskens andre varianter av det vi får tilsendt. Tror snart jeg skal be Stian om prosenter :!:

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar
No problem!

 

Ellers kan jeg si at jeg bestillte ny ram i går, 2GB OCZ PC8000 Titanium(1000Mhz 4.4.4.12) samt en hardiskramme og stor 25 cm kabinettvifte. Og tror dere ikke jeg fikk ca 400 kroner i rabatt, pga at minnet skal brukes i testingen :dribble:

 

Ser fram til jeg kommer hjem fra ferien, for da venter en pakke fra netshop på meg, samt en ny forsterker til pcen/hjemmekinoen. Og som om ikke det var nok så er trolig neste testrunde også like rundt hjørnet da :yes:

 

Ha en god helg alle sammen! :thumbup:

8919075[/snapback]

Virker som om du også koser deg med dette. Jeg holder på å pusse opp et rom i kjelleren for å få større plass til arbeidsbenk for pc-testing (kanskje jeg burde få meg et liv :hmm:). Skal legge ut bilder når det er ferdig :) Dessuten har jeg brukt over 10000 spenn på minne, cpu, grafikkort den siste mnd for å kunne teste f.eks Crossfire, SLI og alskens andre varianter av det vi får tilsendt. Tror snart jeg skal be Stian om prosenter :!:

8922256[/snapback]

 

Smart å lage seg en test-benk eller til å benche på, uansett så er det en god ide` :thumbup: Du har et liv og data er en like bra hobby som andre ting. Måtte bare si dette :blush: Stå på videre begge to :fun:

Lenke til kommentar
Smart å lage seg en test-benk eller til å benche på, uansett så er det en god ide` :thumbup:  Du har et liv og data er en like bra hobby som andre ting. Måtte bare si dette :blush:  Stå på videre begge to :fun:

8929149[/snapback]

 

Data er nesten en bedre hobby, for om noen år blir vel det meste på data, sånn at man er bedre forbredt enn de andre! :thumbup:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Smart å lage seg en test-benk eller til å benche på, uansett så er det en god ide` :thumbup:  Du har et liv og data er en like bra hobby som andre ting. Måtte bare si dette :blush:  Stå på videre begge to :fun:

8929149[/snapback]

 

Data er nesten en bedre hobby, for om noen år blir vel det meste på data, sånn at man er bedre forbredt enn de andre! :thumbup:

 

~ Mortis360

8929596[/snapback]

Takk for støtten :D

Lenke til kommentar

Fikk svar fra Netshop.no og de sier at mitt hovedkort Foxconn FOX+ P35A-S (p35 chipset, ICH9R sørside) er ventet i midten av neste uke. Ting går fremover heldigvis.

Går fra AMD nå over til Intel Socket LGA775 så dette blir nytt for meg. Trenger derfor råd til hva jeg bør se på og hva jeg bør teste når jeg først får hovedkortet og resten av komponentene (RAM og CPU: Intel Core 2 Duo E6420) i hus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Nå har jeg ikke sjekket så mye ang. foxconnkortene med P35, men andre merker med samme brikkesett har jo fått mye ros ihvertfall, så jeg vil tro at også foxconn sine kort er bra. :)

9018393[/snapback]

Det var det jeg trodde. Har likssom ikke hørt så mye negativt om dem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Netshop sliter tydeligvis veldig med å få inn Foxconn FOX+ P35A-S (Dvs den med ICH9R sørside som har Intel RAID). Kortet uteble og jeg sendte de en ny epost hvor jeg fikk svar at de beklager forsinkelsene. Skulle ønske jeg hadde litt bedre kontakt med nettbutikkene i Norge så de faktisk respekterte meg som kunde og fikk rævva i gir. Dette er tragisk. Kan de ikke bare si at de ikke klarer å få det inn istedet for å love ting og tang hele tiden? Og det datosystemet på nettbutikken er jo helt tullete. Blir utsatt hele tiden. Enten får de det inn den datoen eller ikke. Hadde jeg bare hatt mulighet til å bestille direkte fra produsenten så.

 

Er det noen her som har opplevd lignende?

Endret av saivert
Lenke til kommentar

Har vært borti lignende med ulike nettbutikker før. Dette er som regel ikke nettbutikkens feil, men jeg syns nå at nettbutikkene og produsenten burde ha såpass grei komunikasjon at det skulle være mulig å sette en dato som varene ville komme inn.

 

Vil nå alikevell tro at hovedkortet ditt er like om hjørnet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...