Gå til innhold

Den store Foxconn-tråden -Hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
foxone viser trolig feil temp, til core 2 bør du bruke noen andre programmer, f.eks everest eller core temp for å se korrekt temp. :)

 

Bare se på mine temper :w00t:

9285188[/snapback]

 

Tja, det viser samme temperatur i Speedfan, CoreTemp samt Everest her, så det stemmer nok ganske godt. Kjøleribba holder ikke mere enn 27 grader, tok en måler og målte den for litt siden. :hmm:

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Ikke dumme forslag det der, spelsielt det med drivere og manualer. Skal se litt på hvordan dette skal legges ut på enklest mulig måte.  :)

 

Når det gjelder foxconnchannel, så er det vell mest reklame, og egentlig ikke så mye intressant informasjon, eller tar jeg feil?

9286800[/snapback]

 

Det er hovedsiden til Foxconn da, med linker til alle produktene de har.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Er det ønske om at jeg skal skrive en test av FOXONE?

~ Mortis360

9287069[/snapback]

 

 

Hmm, kansje det, men er det egentlig så mye intressant å si om progammet? Det er jo ett ganske lite og enkelt program. Men, om du har ønsker å gjøre det skal selvsagt ikke jeg bremse skrivegleden! Det er rett å slett helt opp til deg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Da har jeg lagt snarvei på skrivebordet mitt til den. Jeg er ikke sikker på om jeg vil legge den sammen med hovedkort-testene, for å holde litt orden på ting. Kansje det blir en egen kategori som tar for seg programvaren vi finner på cdene, skal tenke litt på dette, og lar derfor være å legge den inn noen plass fåreløbig :)

 

EDIT: fin gjennomgang av programmet foresten :thumbup:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Du kan jo legge den til i en slik måte som de andre testene & linkene. Dette er jo i høyeste grad relevant for alle som har Foxconn hovedkort. ;)

 

FOX ONE

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Omtale: FOX ONE (Programvare) Laget av Mortis360

 

 

Oppsummering:

Ett lite og nyttig program til Foxconn hovedkort som gjør at man kan stille på det meste. Her kan man både overklokke, sette alarmer og justere viftehastigheten.

 

Konklusjon:

Ett veldig godt program, eneste konkurent er nTune til nVIDIA chipset. Annbefales til alle som bruker Foxconn hovedkort og vil ha styr på ting via software og ikke BIOS.

 

Karakter: 10/10

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Sant det. Men jeg lurer på om jeg skal legge ut en topic som heter f.eks programmer, og at det kan være en gjennomgang av alle programmene under der. Skal prøve å få sett på dette i løpet av dagen. :)

 

Og så bør det jo selvfølgelig være en link til nedlasting av nyeste versjon på alle programmene, skal også se om jeg finner dette. :)

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Sant det. Men jeg lurer på om jeg skal legge ut en topic som heter f.eks programmer, og at det kan være en gjennomgang av alle programmene under der. Skal prøve å få sett på dette i løpet av dagen. :)

 

Og så bør det jo selvfølgelig være en link til nedlasting av nyeste versjon på alle programmene, skal også se om jeg finner dette. :)

9292978[/snapback]

 

Det blir kansje litt rotete med flere topicer? Det jeg har som hovedtanke, at folk vil ha mest mulig samlet på ett sted, slik at de slipper å lete seg rundt (Iallefall det jeg ville sett som naturlig). Er kun FOX ONE og FOX Live Update som finnes av programmer til Foxconn kortene. Er bare en ide, men vet folk vil ha ting enklest mulig.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått gjort mer enn å tenke litt, og jeg tror jeg har kommet fram til at det enkleste vil være å bare legge det sammen med testene fåreløbig vertfall, og at testene evt blir litt mer delt opp når det blir litt flere, og vi gjerne også får noen skjermkorttester på plass. :)

 

EDIT: Da var det lagt til sammen med de andre testene :)

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått gjort mer enn å tenke litt, og jeg tror jeg har kommet fram til at det enkleste vil være å bare legge det sammen med testene fåreløbig vertfall, og at testene evt blir litt mer delt opp når det blir litt flere, og vi gjerne også får noen skjermkorttester på plass. :)

 

EDIT: Da var det lagt til sammen med de andre testene :)

9298048[/snapback]

 

Det er greiest å ha alt samlet i en hovedpost, kan bli surrete å lete igjenom flere topics og poster. :!:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...