Gå til innhold

Den store Foxconn-tråden -Hovedkort


Anbefalte innlegg

Noen som vet om hovedkort ikke liker ENKELTE multipliere forresten? Jeg går jo ned på dem etterhvert, ettersom jeg ikke vil at CPU skal bremse overklokkingen, men bare lurer på om det kan utgjøre forskjeller med 9, 8,7 eller 6 :hmm:

9409172[/snapback]

 

Jeg har ikke hørt om noe slikt, men det er jo ikke umulig.. :hmm:

 

Fin test ellers! :thumbup:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å lese den! :D

 

Om noen har noen nyheter som kunne vært intressante så skrik ut! Jeg tror jeg hvertfall skal skrive en nyhet om Foxconn MARS (p35-overklokkingskortet som kommer snart). Jeg må bare få svar på når vi kan forvente å få dette på det norske markedet, og evt om vi kan forvente å få ett slikt til test. :)

 

Dere andre må selvsagt også skrive nyheter hvis dere ønsker det, så skal jeg få lagt de ut om dere sender de på PM. :)

Lenke til kommentar
Da var testen av P35A lagt ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825064&hl=

 

Ble noe merkelig med bildene da jeg rotet meg gjennom paint for å få lagret dem i jpg.  Jeg er amatør på bildeområdet så jeg tar selvkritikk for at det ikke ser særlig vakkert ut :(

9424130[/snapback]

 

Tror kansje at bildene bildene har blitt slik pga du har limt bilder inn på en hvit bakrunn som var større enn det du limte inn i paint? :hmm:

Lenke til kommentar
Da var testen av P35A lagt ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825064&hl=

 

Ble noe merkelig med bildene da jeg rotet meg gjennom paint for å få lagret dem i jpg.  Jeg er amatør på bildeområdet så jeg tar selvkritikk for at det ikke ser særlig vakkert ut :(

9424130[/snapback]

 

Tror kansje at bildene bildene har blitt slik pga du har limt bilder inn på en hvit bakrunn som var større enn det du limte inn i paint? :hmm:

9424390[/snapback]

Det stemmer :( Jeg dreit på draget der ser jeg. Limte bildene inn i Paint for lettere å kunne lagre dem som jpg. Hadde ikke kamera tilgjengelig ser du :no: Jeg lover full skjerpings og nytt kamera til neste gang.

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar
Da var testen av P35A lagt ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825064&hl=

 

Ble noe merkelig med bildene da jeg rotet meg gjennom paint for å få lagret dem i jpg.  Jeg er amatør på bildeområdet så jeg tar selvkritikk for at det ikke ser særlig vakkert ut :(

9424130[/snapback]

 

Hvor kan jeg stjele hovedkortet ditt? Ser ut som ett beist av ett klokkekort :love:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Det stemmer  :(  Jeg dreit på draget der ser jeg.  Limte bildene inn i Paint for lettere å kunne lagre dem som jpg.  Hadde ikke kamera tilgjengelig ser du  :no:  Jeg lover full skjerpings og nytt kamera til neste gang.

9424474[/snapback]

 

Før du limer noe inn i paint må du lage den hvite bakrunnen liten før du limer den inn, for at det ikke skal bli ett ekstra stort hvitt feilt rundt bildene. :)

 

Men vi ser jo for all del hva det skal være :)

Lenke til kommentar
Da var testen av P35A lagt ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825064&hl=

 

Ble noe merkelig med bildene da jeg rotet meg gjennom paint for å få lagret dem i jpg.  Jeg er amatør på bildeområdet så jeg tar selvkritikk for at det ikke ser særlig vakkert ut :(

9424130[/snapback]

 

Hvor kan jeg stjele hovedkortet ditt? Ser ut som ett beist av ett klokkekort :love:

 

~ Mortis360

9424631[/snapback]

Kortet er ganske snart på postkontoret på vei tilbake til Netshop. Sender CPU'en din tilbake i dag også Sindre. Tusen takk for lånet :)

Lenke til kommentar
Det stemmer  :(  Jeg dreit på draget der ser jeg.  Limte bildene inn i Paint for lettere å kunne lagre dem som jpg.  Hadde ikke kamera tilgjengelig ser du  :no:  Jeg lover full skjerpings og nytt kamera til neste gang.

9424474[/snapback]

 

Før du limer noe inn i paint må du lage den hvite bakrunnen liten før du limer den inn, for at det ikke skal bli ett ekstra stort hvitt feilt rundt bildene. :)

 

Men vi ser jo for all del hva det skal være :)

9424643[/snapback]

 

Takk for tipset. Skal prøve å ordne dette i løpet av dagen. Hva synes dere ellers om testen? (hvis man ser bort skrivevanskene mine da :ermm: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...